חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד נילי שץ כותבת על כיצד ניתן לבטל צו עיכוב יציאה מהארץ?

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה24/01/20111223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת : נילי שץ

פעמים רבות במסגרת הליכי ההוצאה לפועל – מוצא כנגד החייב צו עיכוב יציאה מהארץ שמטרתו לוודא כי לא יהיה ביכולתו לברוח אל מחוץ למדינה ולהותיר את נושיו בפני שוקת שבורה. במאמר שלפניכם נדון באופן בו יכול חייב לבטל את צו עיכוב היציאה מהארץ אשר תלוי ועומד כנגדו.

הגשת בקשה בכתב

חייב שכנגדו תלוי ועומד צו עיכוב יציאה מהארץ רשאי להגיש בקשה בכתב תוך מילויו של טופס העונה לשם  "טופס בקשת חייב 1" בו יפורט יעד הנסיעה, מניעיה, מטרותיה ומקורות מימונה. הבקשה מוגשת לראש ההוצאה לפועל בצירוף תצהיר מאושר על ידי עורך דין התומך בעובדות שפורטו על ידי החייב.

בנוסף למסמכים הללו, יהיה על החייב לצרף כתב ערבות החתום בידי שני ערבים (שאין להם תיקים בהוצאה לפועל) ו-3 תלושי שכר אחרונים + צילום תעודות זהות של הערבים הללו.

[עוד בנושא משפט מסחרי ואזרחי - עו"ד נילי שץ]

חילופי תפקידים זמניים בין החייב לערבים

באם אושרה בקשתו של החייב – יבוטל הצו העומד כנגדו והוא יופעל זמנית כנגד הערבים לו. עת חוזר החייב לארץ – יהיה עליו להתייצב במשרדי לשכת ההוצאה לפועל ולהציג תעודת זהות או דרכון. במעמד זה יושב המצב לקדמותו.

ראוי לציין כי  צו עיכוב קבוע חל רק על חייב שלזכותו נזקפו כמה תיקי הוצאה לפועל (שאוחדו במסגרת הליך של איחוד תיקים) ו\או חייב שעומד כנגדו תיק הוצאה לפועל בגין אי-תשלום מזונות. תוקפו של כל צו עיכוב "רגיל" אחר הינו לשנה אחת בלבד. עם זאת, במקרים מהסוג הזה רשאי הנושה לעמוד על הוצאתו של צו עיכוב מעודכן כנגד החייב.

כיצד תבדקו אם עומד כנגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ?

על מנת לבדוק ולוודא שלא הוצא כנגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ, יש להתקשר למשרד הפנים 3450* (ולא למשטרת הגבולות) בטלפון בסמוך ככל הניתן למועד הטיסה. במידה וקיים צו שכזה וודאו באיזו לשכת הוצאה לפועל הוא הופק והאם קיים לחובתכם יותר מצו עיכוב אחד.

עו"ד נילי שץ ממשרד שץ-אבני מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה ואישות והוצאה לפועל.
פעילה למען החברה וזכויות האדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד נילי שץ ממשרד שץ-אבני מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה ואישות והוצאה לפועל.
פעילה למען החברה וזכויות האדם:

www.nilyshatz.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד נילי שץ

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי28/11/111245 צפיות
בכל הליך של הוצאה לפועל מתייצבים זה מול זה שני צדדים – האחד, מוגדר כחייב, והשני – כזוכה. קבלת ייעוץ מעורך דין המכיר את הליכי ההוצאה לפועל על בוריים הופכת להכרח בעבור שני הצדדים אך בעיקר עבור החייב. הסיבה לכך היא שנוכחותו של עורך דין מלווה עשוייה לסייע לחייב בפריסת החוב ובהגעה להסדר מתאים ונוח. במאמר שלפניכם נתייחס לשאלה כיצד בוחרים עורך דין בהליך ההוצאה לפועל ומדוע יהיה נכון לעשות כן.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים13/08/111410 צפיות
בין אם נרצה בכך ובין אם לא - סביר להניח כי בשלב כזה או אחר תהיה עבודתנו תלויה במידה זו או אחרת בספקים או קבלנים חיצוניים. במאמר שלפניכם נציג מספר מרכיבים שעליהם יהיה עליכם לתת את הדעת בעת חתימה על הסכם עם ספק חיצוני – הכל על מנת שלא יעבדו עליכם!!!

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה07/08/111408 צפיות
הדין במדינת ישראל קובע כי עם מותו של אדם יתחלק רכושו בהתאם למצווה בצוואה אותה הותיר אחריו, וזאת בכפוף לעובדה כי מדובר בצוואה תקפה וחוקית על כל המשתמע מכך. בהיעדר צוואה תקפה בהתאם להוראות כל דין, קובע החוק כי רכושו של המנוח יחולק בהתאם להוראות חוק הירושה אשר במסגרתו מובאת היררכיית חלוקה ברורה כדלקמן:

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי12/07/111887 צפיות
חוק ההתיישנות הוא חוק שנועד להגביל אזרחים, מלהגיש תביעות לבית המשפט על מנת לממש סעד כלשהו, או לחלופין מלהיענש על עבירה שבוצעה, לאחר זמן מסויים שעבר מרגע העבירה / גילוי העבירה. במקרה של הגשת תביעה, כנגד עבירה שחל עליה התיישנות, על הנתבע להעלות את טענת התישנות העבירה. במידה ולא יטען זאת – המשפט יתנהל כרגיל. במאמר הבא ארחיב לכם על חוק זה.

מאת: עו"ד נילי שץ סדר דין אזרחי25/05/111529 צפיות
מטבעו, מתנהל הליך ההוצאה לפועל כנגד אדם שמצבו הכלכלי אינו הטוב ביותר. עת נמצא אדם במצב כלכלי לא פשוט – הוא עשוי להתלבט לא מעט ביחס לכדאיות שכירתו של עורך דין אשר ייצג אותו בהליכים הללו. במאמר שלפניכם נציג איפוא את תפקידיו השונים של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל ונבחן את היתרונות הגלומים בשכירתו.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה18/05/111173 צפיות
"הרי זו כתובתך" – אלו הן שלוש המילים אותן אומר החתן מתחת לחופה בטרם ימסור את הכתובה לאשתו המיועדת. מדובר למעשה על הרבה יותר מאקט סימבולי ריק מתוכן, כי אם במעמד משפטי מחייב עליו נרחיב במאמר שלפניכם.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים03/05/111584 צפיות
במאמר שלפניכם נרחיב על הליכי גביית הארנונה – אותו מס מוניצפלי מוכר המשתנה בהיקפו בהתאם לקריטריונים שונים עליהם ניתן את הדעת. מהם הקריטריונים שעל בסיסם נקבע היקף הארנונה?

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211508 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211302 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181581 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181692 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171801 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica