חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי כדאי לפנות לעורך דין המומחה בהוצאה לפועל ? (מהבלוג של עורכת דין נילי שץ)

מאת: עו"ד נילי שץ סדר דין אזרחי25/05/20111525 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת : עו"ד נילי שץ

מטבעו, מתנהל הליך ההוצאה לפועל כנגד אדם שמצבו הכלכלי אינו הטוב ביותר. עת נמצא אדם במצב כלכלי לא פשוט – הוא עשוי להתלבט לא מעט ביחס לכדאיות שכירתו של עורך דין אשר ייצג אותו בהליכים הללו. במאמר שלפניכם נציג איפוא את תפקידיו השונים של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל ונבחן את היתרונות הגלומים בשכירתו.

הליך ההוצאה לפועל – קשה ומלחיץ

הליך ההוצאה לפועל אינו הליך נעים לאף אחד מהחייבים הנאלצים להתמודד עימו. המדובר בהליך מורכב ומסואב הדורש ידע נרחב בסידורים המהותיים והבירוקרטיים הרלוונטיים. עורך דין המתמחה בהליך ההוצאה לפועל על כל שלביו יוכל להפחית במידה רבה את מידת הלחץ והחרדה עמה יתמודדו החייבים. עורך הדין יוכל להעניק ללקוחותיו את הייעוץ המשפטי הראשוני ולהמליץ על דרכי פעולה אסטרטגיות וטקטיות שיסייעו להם במזעור הנזקים למינימום האפשרי.

מהם תפקידיו השונים של עורך הדין המתמחה בהוצאה לפועל?

במסגרת הייעוץ הראשוני שתקבלו מעורך הדין יהיה עליו למשל לוודא את תקינותם של כל המסמכים שהגשתם ואת הגשתם במועד הנקוב. מטרתו העיקרית של עורך הדין תהיה להקטין עד כמה שניתן את המעמסה שתיפול עליכם ותאפשר לכם לחזור ולחיות חיים נורמליים כאחד האדם.

עורך הדין המתמחה בתחום ההוצאה לפועל יוכל לעזור לכם במגוון רחב של תחומים ובהם:

* הגשת בקשה לאיחוד תיקים
* מניעת צווי עיקול
* הכרזה על פשיטת רגל וייעוץ בנוגע לנקיטת צעד דומה
* עיכוב הליכי הגבייה
* תדרוך וייעוץ משפטי לכל אורך שלבי ההליך לרבות בשלב חקירת היכולת הכספית
* סיום ההליך במהירות האפשרית תוך מזעור הנזקים הפוטנציאליים

משרד עו"ד נילי שץ מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה אישות והוצאה לפועל.
למאמרים נוספים בנושאי משפט – עורך דין נילי שץ.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד נילי שץ ממשרד שץ-אבני מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה ואישות והוצאה לפועל.
פעילה למען החברה וזכויות האדם:

www.nilyshatz.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד נילי שץ

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי28/11/111241 צפיות
בכל הליך של הוצאה לפועל מתייצבים זה מול זה שני צדדים – האחד, מוגדר כחייב, והשני – כזוכה. קבלת ייעוץ מעורך דין המכיר את הליכי ההוצאה לפועל על בוריים הופכת להכרח בעבור שני הצדדים אך בעיקר עבור החייב. הסיבה לכך היא שנוכחותו של עורך דין מלווה עשוייה לסייע לחייב בפריסת החוב ובהגעה להסדר מתאים ונוח. במאמר שלפניכם נתייחס לשאלה כיצד בוחרים עורך דין בהליך ההוצאה לפועל ומדוע יהיה נכון לעשות כן.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים13/08/111406 צפיות
בין אם נרצה בכך ובין אם לא - סביר להניח כי בשלב כזה או אחר תהיה עבודתנו תלויה במידה זו או אחרת בספקים או קבלנים חיצוניים. במאמר שלפניכם נציג מספר מרכיבים שעליהם יהיה עליכם לתת את הדעת בעת חתימה על הסכם עם ספק חיצוני – הכל על מנת שלא יעבדו עליכם!!!

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה07/08/111404 צפיות
הדין במדינת ישראל קובע כי עם מותו של אדם יתחלק רכושו בהתאם למצווה בצוואה אותה הותיר אחריו, וזאת בכפוף לעובדה כי מדובר בצוואה תקפה וחוקית על כל המשתמע מכך. בהיעדר צוואה תקפה בהתאם להוראות כל דין, קובע החוק כי רכושו של המנוח יחולק בהתאם להוראות חוק הירושה אשר במסגרתו מובאת היררכיית חלוקה ברורה כדלקמן:

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי12/07/111881 צפיות
חוק ההתיישנות הוא חוק שנועד להגביל אזרחים, מלהגיש תביעות לבית המשפט על מנת לממש סעד כלשהו, או לחלופין מלהיענש על עבירה שבוצעה, לאחר זמן מסויים שעבר מרגע העבירה / גילוי העבירה. במקרה של הגשת תביעה, כנגד עבירה שחל עליה התיישנות, על הנתבע להעלות את טענת התישנות העבירה. במידה ולא יטען זאת – המשפט יתנהל כרגיל. במאמר הבא ארחיב לכם על חוק זה.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה18/05/111169 צפיות
"הרי זו כתובתך" – אלו הן שלוש המילים אותן אומר החתן מתחת לחופה בטרם ימסור את הכתובה לאשתו המיועדת. מדובר למעשה על הרבה יותר מאקט סימבולי ריק מתוכן, כי אם במעמד משפטי מחייב עליו נרחיב במאמר שלפניכם.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים03/05/111579 צפיות
במאמר שלפניכם נרחיב על הליכי גביית הארנונה – אותו מס מוניצפלי מוכר המשתנה בהיקפו בהתאם לקריטריונים שונים עליהם ניתן את הדעת. מהם הקריטריונים שעל בסיסם נקבע היקף הארנונה?

מאת: עו"ד נילי שץ דיני ירושה27/04/111352 צפיות
במאמר שלפניכם נרחיב על מהות תפקידו של מנהל העיזבון – האדם שמתמנה על ידי בית המשפט על מנת לכנס את העיזבון, לדאוג לסילוק חובותיו של המוריש ולחלק את יתרת העיזבון בין היורשים, בכפוף לצוואה קיימת או בהתאם לצו ירושה, בהיעדר צוואה.

מאמרים נוספים בנושא סדר דין אזרחי

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןסדר דין אזרחי20/02/174309 צפיות
עו"ד נועם קוריס כותב מהם התנאים לאישור תביעה ייצוגית

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי21/10/161618 צפיות
Personal finances can cause stress and difficulty in your life. The following article contains advice to help you some great strategies for getting your personal finances.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי05/10/161909 צפיות
Saving money is never easy, especially when so many external parties try to get you to keep spending. The next few paragraphs are packed to the brim with money-saving tips in this article will show you some easy ways to save and spend wisely.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי22/09/152724 צפיות
The primary selling point of term life insurance is that it costs much less than traditional policy. Keep in mind that permanent life insurance serves as a financial asset that never expires, and can be used as something you could borrow against. Term policies, on the other hand, is only good for the amount of time you pay for.

מאת: איתמר כוכביסדר דין אזרחי17/08/152780 צפיות
תצהיר עדות ראשית הינו תצהיר המוגש לבית המשפט בהליך אזרחי כהוראה של השופט המהווה תחליף לעדות ראשית מטעם עד. כך שביום הדיון לא תתנהל חקירה ראשית מול העד, אלא חקירה נגדית וחקירה חוזרת בלבד.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152134 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי06/07/152128 צפיות
While being faced with the higher costs of a lawyer who specializes in the field you need may be overwhelming, the fact is that it will often cost you less in the end. The truth is that general practitioners will have to do lots more research than a specialist, resulting in less hourly fees.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica