חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלס פלסי, פציאליס, רפואה סינית, דיקור ושיאצו

מאת: אפרת בנוררפואה סינית24/01/20111825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רפואה סינית ופציאליס / בלס פלסי שיאצו ו דיקור סיני לפציאליס / בלס פלסי

אזהרה: טקסט מאוד רוחני!

תחושה מוזרה שבאה והולכת. אולי בלשון, אולי משהו בעין, אולי סטיה של הפה.

נימול, הרדמות, יובש בעיניים - ופתאום הדמות שמשתקפת לנו במראה לא ממש סימטרית.

אנחנו "חולי רוח". לפני הצחוק או לפני הפאניקה - בואו קבלו הסבר קצר. רפואה סינית, הינה רפואה עתיקה. בכתב היא נמצאת כ3000 שנה ובע"פ, הרבה הרבה קודם.

כאשר אומרים ב רפואה סינית "מחלת רוח", מתכווניםלסימפטומים / סימנים המתארים מופע של רוח בטבע: כאלה שבאים מהר, חולפיםמהר, נעים ממקום למקום ומתבטאים בעיקר בפלג גוף עליון.  חישבו על רוח בטבעותיווכחו לדעת שאלו הם מאפייניה.

וכיצד מחלת רוח באה לידי ביטוי אצלנו? שפעת / הצטננות הן מחלות רוח. פרץ עצבים הוא גם מחלת רוח - וגם פציאליס / בלס פלסי הן מחלות רוח.

רפואה סינית, שיאצו, דיקור סיני והטיפול

ראשית, ננסה לאתר את הגורם למופע, את הסיבה למחלה, את האטיולוגיה. לרוב, ואנא מכם, אל תקחו את זה באופן אישי, הסיבה תהיה עניינים רגשיים לא פתורים.

(ביקשתי לא לקחת את זה ללב....). כאשר אין זרימה הרמונית של דם, נוזליגוף ואנרגיה ( צ'י), יש למעשה חסימה. חסימה כזו יכולה להוביל לסימפטומיםרבים ובינהם הופעה של פציאליס.

חישבו רגע מה נפגע במחלת הרוח הזו.  רוב התלונות הן על העיניים, הלשון והפה.  איברי חישה משמעותיים ביותר.

העיניים, קולטות כל מה שהן רואות, מעבדות, מתמירות, מובילות אותנו להחלטות ולביצוע - ואלו הם רק חלק מהדברים.

הפה וכמובן הלשון - יחד, אחראים על דיבור, על חישת טעמים, על עיכול פיזי ורגשי, על הפרדת עיקר מתפל.

כאשר "תוקפת" אותנו מחלה כזו, אנו מוזמנים לחשוב אם יש קשר לאיברי החישההללו. האם יש עניין שאנו  מעדיפים לא לראות, לא להתמודד עכשיו עם החלטות,או אולי אנחנו מעדיפים לא לבצע דבר מה.. אולי קשה לנו לדבר על נושא מסויים,ממאנים לעכל.  ייתכן ונמצא קשר ישיר לתחומים הללו. מציאת הקשר מהווה צעדמשמעותי בתהליך הריפוי.

אפשר לסמוך על עבודת המטפל ב דיקור סיני / שיאצו /רפואה סינית  - שתטפל בסימנים המעיקים עבורנו. אנחנו נגיע עם תחילת הופעתהסימפטומים בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע. נקבל עיסוי ללחיים, כוסות רוח,דיקור ואולי אף הסבר ל"למה דווקא לי" ו"למה דווקא עכשיו"...

ברגע שניקח אחריות כמטופלים, שנזהה את הסיבה ל"מחלת הרוח", כשנתרגל היטבאת שעורי הבית שנקבל - נראה התקדמות משמעותית בסימפטומים ומי שחווה עלבשרו פציאליס, יודע לומר שהיתה זו עבורו "מחלה מכוננת". סוג של פעמון קטןששואל: האם אתה מאושר? האם אתה מטפל בעצמך היטב? האם הסביבה בה אתה נמצאהיא סביבה מפרגנת?

שאלות אלו תקפות לכל המחלות כולן. כאבי ראש, כאבי גב, עצירות, פציאליס / בלס פלסי ועוד רבות אחרות.

רוצה לקחת אתכם עוד צעד קטנטן קדימה. בטבע, רוח באה לידי ביטוי בעיקרבעצים. היא מטלטלת ומרעידה. המחלה הזו יוצרת טלטלה. האם יש משהו בחיינושעובר טלטלה? האם אנחנו על סיפו של שינויי מתאחר? הרוח הזו,הפעמון, הטלטולהזה, באים לשרת אותנו - להעיר אותנו להווה. לגרום לנו לחשוב. לעצור רגעולבדוק מהם הדברים החשובים באמת.

תרגילים חיוניים

מצרפים חשיבה על כל השאלות הללו יחד עם :

שריקות, ניפוח בלונים, שתייה מקש, עיסוי פנים עצמי, לחיצה על נקודות שהמטפל לימד אותנו,

כיווצי עיניים, כיווצי שפתיים ופרינאום - פתחים תחתונים ( שיטת פאולה ).

מגיעים ל טיפול שיאצו / דיקור סיני שיסלק את הרוח ויגרום לגוף לחזור לאיזון.

ריפוי מגיע. בעיקר אם תופסים את המחלה בתחילתה.

הריפוי יימשך אם היתה הפנמה של אותו פעמון שצלצל.

אם לא היתה הפנמה, כנראה שנכונו לנו פעמונים נוספים בהמשך הדרך.

טיפול שיאצו, דיקור סיני

ליצירת קשר:

אפרת בנור, מטפלת בשיאצו ובדיקור סיני, צלצלו:054-4525259

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת בנור L.Ac - מדברת סינית בעברית
דרך אפרתה -מגע מביא שלום
לתאום טיפולים / סדנאות / הדרכה :
054-4525259 04-6221592
www.efrata-way.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת בנור

מאת: אפרת בנוררפואה סינית23/02/111753 צפיות
הפעם, נתמקד בטיניטוס. השם טיניטוס מתאר למעשה צלצולים באוזניים. בעברית, הוא נקרא: טנטון. את סוגי הצלצולים, מחלקים לשתי קטגוריות עיקריות: טנטון חזק וטנטון חלש. הטנטון החזק מטריד יותר, פוגע ומוריד את איכות החיים. הטנטון החלש, נבנה עם השנים ו"קל" יותר לחיות איתו. בואו נבין יחד, מהם הגורמים להופעת הטנטון על פי הרפואה הסינית. א. הסיבה העיקרית היא עניינים רגשיים.

מאת: אפרת בנוררפואה סינית15/02/111244 צפיות
מעבר לזיהוי ה"טכני",נרצה להבין יחד עם המטופל מהו השורש של המחלה. מה גרם לה להופיע ומדוע דווקא בתקופת זמן זו. התשובות לשאלות הללו יהוו קרש קפיצה משמעותי בתהליך ההחלמה. כשאנו שואלים, אנו מעודדים את המטופל לקחת אחריות. האם קיים קושי עם פרידות? האם יש קושי ב"לחתוך" עניינים? האם היתה חריגה / טלטלה בשיגרה? האם היה שינוי בהרגלי התזונה? האם יש חוויה של דאגה??

מאת: אפרת בנוררפואה סינית17/01/111114 צפיות
מזג האוויר הוא העיקרימבין מחוללי המחלה המפר את האישון האנרגטי שלנו. מתוכו, הרוח זוכה במקום הראשון. בגדול, ההתייחסות / הטיפול דומה למתמתיקה.. לחות - מטופלת ביובש, קור מטול בחום וכו'.. מוזמנים להקשיב היטב לגופכם. קחו נשימה וקדימה - יוצאים לדרך!

מאת: אפרת בנוררפואה סינית17/01/111029 צפיות
ממשיכים במסע. בטיול שלנו היום, נבין מהם הגורמים להפרעות בזרימת האנרגיה בגוף. מה גורם לנו לחולשה, להתפרצות, לעייפות וכו'.

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111137 צפיות
אנחנו ממשיכים במסע שלנו והפעם נחקור את מקורות הצ'י, נבין מהו צ'י מולד, היכן כל הצ'י הזה נמצא, איך שומרים עליו וכיצד הוא "מתבזבז"

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111071 צפיות
כאן נקרא על עמודי התווך של הרפואה הסינית, הלא הם היין והיאנג. נכיר במצבי איזון, הרמוניה ובמצבים שאינם הרמוניים. יחד, נתרגל את האינטואיציה שלנו. פשוט. קדימה, בואו!

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111133 צפיות
בקובץ זה, נעיף מבט על הרפואה המזרחית - ונדע כיצד הגיעה למערב, נבין מה הקשר של "אונס לאור יום" לרפואה הסינית המסורתית, נלמד על עלייתה של הרפואה הסינית למערב ומה מנע ממנה לעלות כל כך מאוחר ולבסוף, נלמד על התפתחות הרפואה הסינית בסין.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222688 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222947 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212993 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213192 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213386 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213639 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213684 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica