חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגישה של הרפואה הסינית לטחורים - חיבור גופנפש

מאת: אפרת בנוררפואה סינית15/02/20111244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טחורים דיקור, רפואה סינית, שיאצו, דמיון מודרך

הסטטיסטיקה אומרת שכמעט כל אדם מעל גיל 50 סובל מטחורים.    נשים סובלות יותר מגברים ( על רקע הריונות ולידות ).

הסטטיסטיקה הזו לא גורמת למי שסובל מטחורים להרגיש יותר טוב.

טחורים פעילים יכולים להציק, לכאוב, לדמם ואם ממש לא הצליח לנו, אז אולי גם תהיה פיסורה שזה ממש סיפור לא נעים.

במאמר הזה נסקור בקצרה את קשרי הגופנפש לטחורים בעיניים של רפואה סינית.

נתחיל בהבנה כללית:

א.      קיים ערוץ אנרגיה, מרידיאן, שאמור לשמור את האיברים במקומם. ברגע שהמרידיאן הזה חלש, נוכל לראות בין היתר טחורים ( נפגוש גם מערכת שרירים רפוסה, שפתיים משתרבבות, נפיחות של הבטן, צואהרכה, צניחות של שלפוחית השתן / רחם, בקע סרעפתי, ורידים ודליות ).

ב.      יובש / עודף חום בגוף יובילו לצואה יבשה וקשה שתגרום לדימום.

המרידיאןמסעיף א', שאמור לשמור על האיברים במקומם, נחלש מדאגה, ממזון מתוק, מזוןקר ולח, ממחלות ממושכות ומפעילות פיזית ומנטלית מאומצת. הוא קשור מאוד לביתשגדלנו בו ולזה שאנחנו חיים בו היום. מושפע מהיחס שקיבלנו כילדים מההוריםוהסביבה הקרובה שלנו.

בנוסף, המרידיאן הזה אוהב שגרה. קשה לו עםספונטניות . הוא מתבטא בכל מה שקורה בפה, חניכיים ושפתיים. בחולשת שרירים –בעיקר הגפיים. טיפוס כזה יכול לדבר הרבה / לאט / לאבד את חוט המחשבהולקפוץ מנושא לנושא או "לחפור" על אותו דבר כל הזמן.  יש לו גם עניין עםצבעי אדמהJ. מוזמנים לחשוב על עצמכם ולבחור מי מהנ"ל מתאימים לכם.

סעיףב', מתייחס לחום / יובש חיצוניים – כל מה שקשור לאקלים ולמזג אוויר ובאותהמידה גם לחוסר בנוזלים בגוף עצמו – זאת אומרת חוסר פנימי. כאן, נראה הרבהסימני יובש. יובש של העור, השיער, השפתיים, ציפורניים רכות וכמובן יובש שלהצואה. בנוסף, נוכל למצוא שני טיפוסים: זה הנעלב בקלות וזה הנוח להתרגז.הראשון יסבול יותר מקור והשני מחום.

השלד הטיפולי יהיה די זהה. ישלנו נקודות דיקור בבטן, בידיים וברגליים. יש נקודות בישבן וממש סמוך לפיהטבעת. סיכוי סביר שיהיו נקודות משותפות לשני המקרים. מעבר להן, יהיונקודות ספציפיות. נניח נקודות מקררות, יתווספו לפתולוגיה של החום והיובש.

אולםמעבר לזיהוי ה"טכני",נרצה להבין יחד עם המטופל מהו השורש של המחלה. מה גרםלה להופיע ומדוע דווקא בתקופת זמן זו. התשובות לשאלות הללו יהוו קרש קפיצהמשמעותי בתהליך ההחלמה. כשאנו שואלים, אנו מעודדים את המטופל לקחת אחריות.

האםקיים קושי עם פרידות? האם יש קושי ב"לחתוך" עניינים? האם היתה חריגה /טלטלה בשיגרה? האם היה שינוי בהרגלי התזונה? האם יש חוויה של דאגה??

הגוףמדבר אלינו. לרוב, איננו מקשיבים. ההקשבה שלנו מגיעה רק אחרי סערות גדולות– לכן הריפוי א"כ יותר ממושך. אילו היינו קשובים לסימנים המקדימים בזמן,היינו חוסכים לעצמנו סבל רב. היינו בריאים יותר וחיוניים יותר.

אם אתם סובלים מטחורים ( שיאצו, רפואה סינית, דיקור יודעים לטפל גם בטחורים. לא רק ב כאבי גב תחתון / כאבי ראש, כאבי בטן ומתח... ), שאלו את עצמכם את השאלות הללו. עצרו רגע ונסו להזכר למה לא הקשבתם.. א"כ, עם הידיעה הפנימית הזו, גשו למטפל ב רפואה סינית והוא יתאים לכם טיפול.

בד"כ יש הצלחות רבות לטיפול בטחורים.

אני באופן אישי משלבת שיאצו, דיקור, מוקסה ודמיון מודרך.

מאחלת לכם החלמה מהירה!

אפרת בנור, מטפלת בשיאצו, דיקור סיני

דרך אפרתה – מגע מביא שלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת בנור L.Ac - מדברת סינית בעברית
דרך אפרתה -מגע מביא שלום
לתאום טיפולים / סדנאות / הדרכה :
054-4525259 04-6221592
www.efrata-way.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת בנור

מאת: אפרת בנוררפואה סינית23/02/111757 צפיות
הפעם, נתמקד בטיניטוס. השם טיניטוס מתאר למעשה צלצולים באוזניים. בעברית, הוא נקרא: טנטון. את סוגי הצלצולים, מחלקים לשתי קטגוריות עיקריות: טנטון חזק וטנטון חלש. הטנטון החזק מטריד יותר, פוגע ומוריד את איכות החיים. הטנטון החלש, נבנה עם השנים ו"קל" יותר לחיות איתו. בואו נבין יחד, מהם הגורמים להופעת הטנטון על פי הרפואה הסינית. א. הסיבה העיקרית היא עניינים רגשיים.

מאת: אפרת בנוררפואה סינית24/01/111827 צפיות
אפשר לסמוך על עבודת המטפל ב דיקור סיני / שיאצו / רפואה סינית - שתטפל בסימנים המעיקים עבורנו. אנחנו נגיע עם תחילת הופעת הסימפטומים בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע. נקבל עיסוי ללחיים, כוסות רוח, דיקור ואולי אף הסבר ל"למה דווקא לי" ו"למה דווקא עכשיו"...

מאת: אפרת בנוררפואה סינית17/01/111117 צפיות
מזג האוויר הוא העיקרימבין מחוללי המחלה המפר את האישון האנרגטי שלנו. מתוכו, הרוח זוכה במקום הראשון. בגדול, ההתייחסות / הטיפול דומה למתמתיקה.. לחות - מטופלת ביובש, קור מטול בחום וכו'.. מוזמנים להקשיב היטב לגופכם. קחו נשימה וקדימה - יוצאים לדרך!

מאת: אפרת בנוררפואה סינית17/01/111030 צפיות
ממשיכים במסע. בטיול שלנו היום, נבין מהם הגורמים להפרעות בזרימת האנרגיה בגוף. מה גורם לנו לחולשה, להתפרצות, לעייפות וכו'.

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111138 צפיות
אנחנו ממשיכים במסע שלנו והפעם נחקור את מקורות הצ'י, נבין מהו צ'י מולד, היכן כל הצ'י הזה נמצא, איך שומרים עליו וכיצד הוא "מתבזבז"

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111073 צפיות
כאן נקרא על עמודי התווך של הרפואה הסינית, הלא הם היין והיאנג. נכיר במצבי איזון, הרמוניה ובמצבים שאינם הרמוניים. יחד, נתרגל את האינטואיציה שלנו. פשוט. קדימה, בואו!

מאת: אפרת בנוררפואה סינית16/01/111134 צפיות
בקובץ זה, נעיף מבט על הרפואה המזרחית - ונדע כיצד הגיעה למערב, נבין מה הקשר של "אונס לאור יום" לרפואה הסינית המסורתית, נלמד על עלייתה של הרפואה הסינית למערב ומה מנע ממנה לעלות כל כך מאוחר ולבסוף, נלמד על התפתחות הרפואה הסינית בסין.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222705 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222964 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213012 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213210 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213403 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213657 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213700 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica