חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינדקס אתרים

מאת: ronתכניות שותפים26/01/20111207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ובכן הזמן בעולם טכנולוגיית המידע קשורה ישירות למספר של חישובים, כי זה לוקח כדי לתת לך את הפלט הרצוי.במילים פשוטות חיפוש הדורש כי המחשב לסרוק כל אובייקט או שורה של אובייקטים בטבלת מסד נתונים במספר עמודות הולך לקחת חישובים יותר זמן ולכן יותר (אשר זהה חשבון) מ החיפוש שיכולה דרך מבנה מתחשב מסד הנתונים באופן אוטומטי בחר את המידע הרצוי מבלי לסרוק את מאגרי כולו. מבנה זה מה שאנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על יצירת אינדקס או אינדקסים.

אינדקסים הם פשוט תת קבוצות של טבלאות. איפה שולחן ייתכן עמודות עשר או סוגי קלט עבור כל שורה אלפים על גבי אלפים של שורות, המדד הוא הבחירה של אולי 2-3 עמודים של מידע זה. זה מאפשר למחשב לבחור את המדדים כי הם לא ישים לשאילתת החיפוש שורת החיפוש הראשון ולאחר מכן על ידי שורה של הפלט הרצוי מיידי הגבלת מספר סריקות שהוא חייב לבצע. זה אולי לא נראה כמו עסקת ענק עם המהירות שבה המחשב יכול לסרוק שורה אחת, אבל אנחנו מדברים על מסדי נתונים ענק של מידע ואלפי חיפושים הכרחי של מידע לשעה. לאינדקס ולכן הופך incredibly עוצמה.

יישומים עבור זה הם רבים, אבל אני רוצה להתמקד במהירות על אחד כי הוא חשוב לי בעולם של שיווק באינטרנט.אתה רואה את המפתח שיווק באינטרנט הוא התנועה, כי אתה יכול להגיע לדף שלך כי הוא מעוניין לרכוש את המוצר, כי אתה דוחף. התנועה יכולה להיות gotten במספר דרכים, אולי האפקטיבי ביותר של אשר הוא פשוט צריך את הנוכחות הגדולה ביותר האפשרי. זהו המסך הטוב ביותר כי יקבל ממש כל אדם יכול להיות אינטרס המוצר שלך כדי לראות את הדף שלך. זה בדרך כלל דורש אלפי עמודים לכל מוצר. כאשר אתה השיווק אלפי מוצרים המספרים להתחיל להוסיף למעלה. זה קריטי לך לשמור את כל המידע הזה מאורגן כך שתוכל לעקוב אחר ההתקדמות על האתרים ו למקסם את הפוטנציאל שלך בשוק זה כי אתה נמצא ב אינדקס אתרים קצרה היא הדרך היחידה להשיג זאת משימה עצומה חשיבות עצומה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ron

מאת: ronזוגיות ואהבה29/01/112212 צפיות
רוב האנשים מאמינים שאי אפשר לעשות את הגבריות שלהם יותר ועבה יותר. אבל אם אתם כבר סובלים זקפה קטנה במשך כל החיים שלך אתה יודע שזה המקור של השפלה נוראית והערכה עצמית נמוכה. בגלל זה אני פה כדי לספר לכם שזה אפשרי לעשות את הזקפה שלך יותר ועבה יותר על החיים.

מאת: ronקניות 26/01/111221 צפיות
למכירה למכירה, למכירה, למכירה, למכירה, למכירה, מחשבים, סורקים, מדפסות, מקרנים, נתבים, בגדים, נעליים, נשים ללבוש, ללבוש רבותי, כוסות, שעונים, ספורט, טלפונים סלולריים, משחקי וידאו, ללבוש החוף, מצלמות, מכוניות ו מוצרי בריאות.

מאת: ronניהול תוכן26/01/111205 צפיות
אין זה סוד כי דרך טובה לזכות בפרסום ואת המבקרים לאתר שלך כדי להגיש את המאמרים באתרים איכותיים. באותו הזמן אני מאמין כי הגשת מאמרים שלך באתרים אשר חולקים את אותה נישה (או קטגוריה) כמו שלך היא דרך טובה יותר לציין מנועי החיפוש על הקטגוריה של המאמר שלך. לדוגמה זה לא עושה הרבה תחושה לפרסם מאמר של נסיעות או תיירות באתר האוצר או בלוג הטכנולוגיה.

מאת: ronקניות 25/01/111199 צפיות
החובה שלנו היא לספק ללקוחותינו את החיסכון הגדול ביותר בשילוב אפשרי עם זמן שמירת הפורטל לכל צרכי הקניות שלך. היעד שלנו הוא הצרכן ליהנות, בטוחה קניות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. sale my הוא פורטל הקניות הזול ביותר עוסק הקניות הטובים מכשירים ביתיים כמו מזגן, מכונת כביסה ומייבש כביסה, מסכים, מגהצים, תנורים, מקררים, מכונות תפירה, מכונת כביסה ועוד רבים.

מאת: ronפרסום באינטרנט06/09/101156 צפיות
אינדקס באשר הוא עוזר לקידום האתר או לא, יכול לעזור לחשיפה מוגברת של האתר בסיכום ההופעות של האתר, כל חשיפת האתר יכולה לעזור ואינה מזיקה.הרי לפרסם עצמי במקום כזה, להוסיף את עצמי ולקבל חשיפה מעשרות אלפי אנשים ביום זה בהחלט משהו חיובי.כמובן שכל זה תלוי באיזה אתר אני מפרסם את עצמי.

מאת: ronבניית אתרים06/09/101095 צפיות
תחום האינטרנט הוא אחד התחומים היותר תחרותיים בשנים האחרונות. מספר רב של בתי עסק, חברות ואנשים פרטיים פונים לקהל הגולשים העצום על ידי בניית אתרים שדרכם הם מנסים לשכנע את הגולש לקנות, לקרוא או לדעת יותר על בית העסק או על רעיון מסוים. בניית אתרים בצורה טובה עוזרת לפונה בין אם הוא חברה או יזם פרטי למשוך יותר תנועות לאתר שלו. בניית אתרים קשורה בכמה פרמטרים חשובים כמו: עיצוב, תוכן, ייחודיות בתחום וקידום האתר בצורה יעילה. בעת בחירת חברת בניית אתרים יש לקחת את האלמנטים האלה בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182951 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152443 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131935 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131873 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132062 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132111 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127983 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica