חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמרים

מאת: ronניהול תוכן26/01/20111204 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המבקרים של אתר הנסיעות צפויים להיות חשיבה של רעיונות לחופשה, בתי מלון, חברות תעופה עסקאות, אירועים ואטרקציות נסיעות. עכשיו, אם המבקר נתקל במאמר שלך באתר לנסוע, זה לא רק מספק קישור הפניה אל אתר האינטרנט שלך, אך החשוב ביותר לאדם הוא מעוניין למעשה נישה.

אנו בקצרה להרכיב כמה נקודות אשר יש לשקול בעת הגשת מאמרים שלהם. בחרנו בנישה נסיעות כדוגמה במאמר אלה בכתב עצות.

1. יסוד באסטרטגיה של מאמרים בכתב:

המאמר שלך צריך להיות כתוב פשוט משתמשים באנגלית מובנת בקלות ביותר שלי. זה לא צריך להיות ארוך מדי, אבל מומלץ בדרך כלל לא קטן מ 300 מילים, רצוי יותר סביב 500 מילים. ברור מה המדינה את המאמר הנסיעות הוא כ, שימוש בפסקאות קצרות נקודות כדור. תמיד לספק עובדות נכון, טוב או רע. שקול להשתמש במספרים להשתמש ודמויות בטקסט במאמרים ישים בכל מקום שלך.

2. כותרת:

השתמש תמיד כותרות תופס את תשומת הלב, טוב אשר לא רק להכיל מילות החיפוש העיקריות שלך, אלא גם לתת את הרעיון בקצרה את המשתמשים כי מה המאמר הנסיעות שלך הוא כ.

3. מילת המפתח צפיפות:

ובכן, אם המאמר שלך הוא על התיירות בניו יורק ולאחר מכן אנו ממליצים כי צריך את זה בכותרת שלך מספר פעמים בגוף המאמר שלך. ישנם כלים חופשיים כמה זמינים באינטרנט כדי להעריך את צפיפות מילות המפתח של המאמר שלך.

4. קישור לאתר שלך:

אם יש לך אתר אינטרנט, אז אתה בהחלט צריך לספק קישור חזרה לאתר שלך, אם מאמר זה הוא על קטע בתוך האתר שלך ואז לשקול לתת את הקישור הפנימי מעל הבית שלך.

5. הפוך את המאמר שלך עם אתרים: לאחר הגשת מאמר נסיעות זה פרסם כדאי לך לשקול את זה בספר סימון באמצעות מאמרים,  ו מעידה עליו. מאז אלה הם אתרי הסימניות החברתי, זה יהיה גם לספק תנועה משמעותית לאתר האינטרנט שלך. בדומה מנוי ל-RSS Feed באמצעות אתרים, יש יתרונות דומים.

6. כתוב לעתים קרובות: אנשים מנועי החיפוש מחפשים תמיד מאמרים חדשים. אתה לא רק צריך יותר קישורים המצביעים אל האתר שלך, אלא גם תנועה אורגנית אמיתית.

http://www.dropper.co.il/mzr/default.asp

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ron

מאת: ronזוגיות ואהבה29/01/112211 צפיות
רוב האנשים מאמינים שאי אפשר לעשות את הגבריות שלהם יותר ועבה יותר. אבל אם אתם כבר סובלים זקפה קטנה במשך כל החיים שלך אתה יודע שזה המקור של השפלה נוראית והערכה עצמית נמוכה. בגלל זה אני פה כדי לספר לכם שזה אפשרי לעשות את הזקפה שלך יותר ועבה יותר על החיים.

מאת: ronקניות 26/01/111219 צפיות
למכירה למכירה, למכירה, למכירה, למכירה, למכירה, מחשבים, סורקים, מדפסות, מקרנים, נתבים, בגדים, נעליים, נשים ללבוש, ללבוש רבותי, כוסות, שעונים, ספורט, טלפונים סלולריים, משחקי וידאו, ללבוש החוף, מצלמות, מכוניות ו מוצרי בריאות.

מאת: ronתכניות שותפים26/01/111207 צפיות
טכנולוגיית מידע בנויה סביב הרעיון של הדרך לפחות יקר יש את היכולת לשמור על כמות גדולה של מידע בקצות אצבעותיך ומאפשר חיפושים לתת לך מידע רב ערך במהירות - התשובה היא יצירת אינדקס. אתה מבין מהר היא מילת במשפט הזה מגדיר יקר. כלומר, השאילתה היקר ביותר הוא זה שלוקח את רוב הזמן. כמו כן הוצאות לפחות אמצעי הזמן לפחות. לשבור אותו עוד יותר מה הוא לוקח זמן?

מאת: ronקניות 25/01/111197 צפיות
החובה שלנו היא לספק ללקוחותינו את החיסכון הגדול ביותר בשילוב אפשרי עם זמן שמירת הפורטל לכל צרכי הקניות שלך. היעד שלנו הוא הצרכן ליהנות, בטוחה קניות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. sale my הוא פורטל הקניות הזול ביותר עוסק הקניות הטובים מכשירים ביתיים כמו מזגן, מכונת כביסה ומייבש כביסה, מסכים, מגהצים, תנורים, מקררים, מכונות תפירה, מכונת כביסה ועוד רבים.

מאת: ronפרסום באינטרנט06/09/101155 צפיות
אינדקס באשר הוא עוזר לקידום האתר או לא, יכול לעזור לחשיפה מוגברת של האתר בסיכום ההופעות של האתר, כל חשיפת האתר יכולה לעזור ואינה מזיקה.הרי לפרסם עצמי במקום כזה, להוסיף את עצמי ולקבל חשיפה מעשרות אלפי אנשים ביום זה בהחלט משהו חיובי.כמובן שכל זה תלוי באיזה אתר אני מפרסם את עצמי.

מאת: ronבניית אתרים06/09/101094 צפיות
תחום האינטרנט הוא אחד התחומים היותר תחרותיים בשנים האחרונות. מספר רב של בתי עסק, חברות ואנשים פרטיים פונים לקהל הגולשים העצום על ידי בניית אתרים שדרכם הם מנסים לשכנע את הגולש לקנות, לקרוא או לדעת יותר על בית העסק או על רעיון מסוים. בניית אתרים בצורה טובה עוזרת לפונה בין אם הוא חברה או יזם פרטי למשוך יותר תנועות לאתר שלו. בניית אתרים קשורה בכמה פרמטרים חשובים כמו: עיצוב, תוכן, ייחודיות בתחום וקידום האתר בצורה יעילה. בעת בחירת חברת בניית אתרים יש לקחת את האלמנטים האלה בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica