חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסך וחלקי חילוף למשאיות - אחריות

מאת: ניב לרכב26/01/20111336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדי להימנע ממצבים לא נעימים בנוגע לכל הקורות את הרכב שהכנסנו למוסך, במקרה זה המשאית, עלינו לוודא תחילה כי מדובר במוסך מורשה הרשום באיגוד המוסכים ולא במוסך 'רחוב'. מוסכים מורשים העובדים תחת פיקוח משרד התחבורה, יהיו אחראים במלוא מובן המילה באם תתרחשנה בעיות טיפוליות, בעיות עם חלפים למשאיות שהותקנו, או אחרות, במהלך הטיפול במוסך וגם לאחריו.

בדרך כלל, כאשר מכניסים רכב כללי, רכב הסעות או משאית לתיקון, אותו מוסך יוצר חוזה תיקון בינו לבין הלקוח. מוסך מורשה המכבד את עצמו וגם לפי הדרישות, צריך להציג 'הזמנת תיקון' מפורטת בכתב. בהזמנה או הצעת תיקון זו, יהיו רשומים כל שלבי השירות בפירוט. זהו למעשה מסמך רשמי שהוא מהווה 'חוזה' בין שני הצדדים וחוסך אי-הבנות לפני טיפול ואחריו, ומהווה אחריות במחירון ברור וקריא המתבסס על מחירי חלקי חילוף למשאיות רשמיים ועל מחיר שעת-עבודה ידוע מראש.

אחריות נוספת של המוסך המורשה, חלה גם על חפצים אישיים בתוך הרכב, במקרה ונעלמו או ניזוקו כתוצאה מרשלנות עובדי המוסך. לעומת זאת, מוסך למשאיות המכבד את עצמו, מקים חדר המתנה 'מכובד' ללקוחות הממתינים לתיקון הרכב. קרו לא מעט מקרים בעבר שלקוחות אשר הסתובבו בשטח המוסך תוך המתנה לרכב, נפגעו פיזית ובכך נקלעו לבעיית אחריות, גם של המוסך כלפיהם, וגם של אחריות הלקוח כלפי המוסך. באחריות המוסך לשמור את הרכב עד שלושה ימים לאחר התיקון.

בדרך-כלל, כאשר הלקוח מקבל את מכוניתו לאחר תיקון, כאילו אישר את תקינות התיקון. במקרה ויתגלו ליקויים לאחר התיקון או התקנת חלקי חילוף למשאיות , על הלקוח להחזיר את המשאית למוסך לתיקון חוזר, כאשר מדובר בבעיה החוזרת על עצמה. מוסך למשאיות מורשה, המכבד את עצמו ופועל עפ"י התקנות, ייקח על עצמו אחריות מקצועית ויתקן שוב על אחריותו את הטעון תיקון. על-פי התקנות, מחויב המוסך לבצע את התיקונים באופן מקצועי, ולהתקין חלקי חילוף למשאיות הטובים ביותר למשאית, עפ"י הסכמת הלקוח, או עפ"י דרישתו עבור חלקי חילוף למשאיות מקוריים או חלופיים. באחריות המוסך לבדוק כי חלקי חילוף למשאיות שהותקנו תקינים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13869 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13820 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137016 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13963 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13863 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica