חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חושן חקירות, כל מה שרציתם לדעת על בלש פרטי

מאת: חושן חקירותחקירות26/01/2011997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים האנשים שעמדו במהלך חייהם במצב בו היו זקוקים למידע לא נגיש להם. מידע בעל חשיבות על חייהם המקצועיים או האישיים. מידע שעשוי להיות משמעותי עד קריטי, ואף על פי חיוניותו הוא עלום, ונסתר מהם. בלש פרטי הוא שם המקצוע שאמון על חשיפת וארגון מידע ללקוחות מתחומים שונים. אבל מהו בדיוק הוא בלש פרטי? מי מוסמך לעסוק במקצוע ולמי? להלן כמה שאלות נפוצות הקשורות לבלש פרטי.

 מהו בעצם בלש פרטי ומהו תפקידו? בלש פרטי, או חוקר פרטי, הוא אדם מוסמך, כלומר בעל רשיון מטעם משרד המשפטים, לצורך איסוף מידע על גורמים משתנים. זאת תוך שמירה על סודיות מלאה כלפי הלקוח, ושימוש באמצעים מגוונים.

מהם המצבים בהם נהוג להשתמש בבלש פרטי? כעיקרון, כל נושא שאתם מעוניינים לברר מידע אודותיו ניתן לחקירה. עם זאת ישנה חלוקה בין שני מימדים שגורים יותר בבקשות חקירה: המימד העיסקי והמידע האישי. דוגמאות למודיעין עסקי הוא מידע בדבר מתחרים עסקיים, עובדים החשודים כי מעלו בכספי או באמון החברה, גניבות מבית העסק וכו'.

 על ידי שכירת שירותי בלש פרטי יכול כל עסק לגלות מי אחראי על 'הדלפות' מידע חסוי, מי גנב מקופת העסק ומי חבר עם גורם מתחרה ובכך לחסוך, מעבר לעוגמת הנפש, זמן יקר, מאמץ וכספים לרב. המימד האישי מקיף, בין היתר, איתור בני אדם, חקירות רקע, וכמובן- מעקב אחר בני זוג, חקירות בגידה וחקירות גירושין לרבות חקירות כלכליות על מנת לאשש פירוט של הרכוש המשותף במלואו.

 שכירת שירותי בלש פרטי בתחום האישי מסייעת לאיסוף מידע כחלק מהליך גירושין או מטעמי חשדות לבגידה בתוספת הגשת בסיס ראייתי.

מהו יתרונו של בלש פרטי על פני כל אדם אחר? לבלש פרטי יש את הנסיון והידע הדרוש על מנת לתכנן ולבצע חקירה דיסקרטית, ייסודית ואיכותית תוך שימוש באמצעים מקצועיים כמצלמות נסתרות, מצלמות מעקב, מיכשור האזנה ועוד. שילוב השימוש בציוד מקצועי בתוספת הידע המקיף בנוגע לבילוש מקנים לבלש פרטי עמדה בלתי ניתנת לערעור ככל שהדבר נוגע למידע מקיף ואמין. כמו כן החקירה, כשהיא מתבצעת באופן מקצועי, משיגה תוצאות בפרק זמן קצר יחסית לחקירה המבוצעת על ידי אדם לא מיומן. בנוסף שכירת בלש פרטי מגבה את הממצאים בעדויות פיזיות שעשויות להיות חיוניות בזמן הליך משפטי.

לדוגמא, עדויות בדבר בגידה הן מהחשובות שניתן להשיג בזמן משפט גירושין, המקלות על קבלת הגט ומצמצמות את ההליכים המשפטיים ואת העלויות הכרוכות.

מהם הפרמטרים לבחירת בלש פרטי? לפני בחירת בלש פרטי רצוי לאמת שהוא אכן בעל רשיון מטעם משרד המשפטים. כמו כן יש לבחון את הנסיון שלו, כלומר את פרק הזמן שהוא עובד בתחום. דאגו לשוחח עם הבלש, לוודא שיש ביניכם הבנה וכימיה עיסקית לאורך כל התהליך.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
 
חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד
חדשנות, שינוי, נועזות . 
www.choshen-inv.co.il
Choshen.inv@gmail.com
טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות 
052-3898920
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חושן חקירות

מאת: חושן חקירותחקירות03/03/111089 צפיות
חושדת שבעלך בוגד בך? חושד שהעובד גונב ממך? תוהים אם לפנות לחוקר פרטי? זוהי אכן תהייה רצינית. היום, ענף החקירות הפרטיות צומח ומשגשג ואנשים רבים פונים לחוקר פרטי בשל סיבה זו או אחרת, אך כדאי וחשוב לדעת מתי פונים לחוקר פרטי ומתי לא. מתי הסיבה אכן מצדיקה פנייה לחוקר פרטי ומתי חוקר פרטי יכול באמת לעשות הבדל.

מאת: חושן חקירותחקירות03/03/111103 צפיות
החלטה על פרידה וגירושין הינה החלטה קשה וכואבת. הליך הגירושין הינו הליך קשה רגשית הכולל פירוק התא המשפחתי, אך גם הליך מורכב של פירוק תא כלכלי ופונקציונאלי. במקרי גירושין, קורה לעיתים כי מתגלה חוסר אמינות אצל אחד מבני הזוג אשר עם הובאת הוכחות, עשויה להטות את הכף לטובת בן הזוג הנבגד. במקרה זה תפקידו של בלש פרטי בהליך גירושין הינו חשוב ביותר.

מאת: חושן חקירותחקירות09/02/11981 צפיות
בתחום החקירות הפרטיות, מהנפוצים שבנושאים הבין-אישיים שמגיעים למשרדי חקירות היא חקירת יכולת. מדובר בתת התמחות בתחום החקירות הכלכליות, חקירת יכולת עוסקת בברור ומעקב אחר יכולתו הכלכלית של הנחקר.

מאת: חושן חקירותחקירות26/01/111084 צפיות
כמעט כל אדם נתקל במהלך חייו בצורך לבצע בדיקה סמויה בביתו או בעסק הפרטי שלו. הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות. החל מאנשים שמעסיקים בביתם מטפלת לילדיהם או להוריהם המבוגרים ורוצים להיות שקטים שלא יאונה להם כל רע. המשך בבעלי עסקים אשר מעוניינים לוודא שעובדיהם אמינים, לא גורמים נזקים לעסק ולא מועלים בכספים או ציוד. וכלה בבני זוג שלעיתים חושדים שהחצי השני שלהם לא נאמן ומעדיפים להיות בטוחים שהם אינם נבגדים.

מאת: חושן חקירותחקירות17/10/101027 צפיות
אחד הנושאים הבוערים ביותר בהם עוסקים חוקרים פרטיים הוא כל נושא הבגידות בין בני זוג, עצוב לומר אך אחוז הבוגדים במערכות יחסים הוא גבוה למדי לעומת פעם ואין ספק כי קלות הבגידה היא גדולה יותר. האינטרנט והסלולר מציעים לנו אין ספור שיטות חדשניות לבגוד בבני הזוג ולנהל קשרים רומנטיים מזדמנים וממושכים ללא ידיעת בן הזוג.

מאת: חושן חקירותחקירות20/07/101058 צפיות
לא פעם אנשים מוצאים עצמם זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

מאת: חושן חקירותחקירות21/06/101023 צפיות
באחת מהחברות הגדולות התגלה, במהלך בדיקה, כי בסניפה המרכזי קיימים חוסרים מתמשכים בקופה הרושמת. בחקירה שבוצעה ע"י משרד חקירות בין עובדי הסניף צומצם החשד לארבעה עובדים, כל אחד מהעובדים הכחיש כל קשר לגניבה, בדיקות פוליגרף שבוצעו לכל הארבעה, הצביעו על האשם, לאחר חקירה קצרה שלוותה בתוצאות בדיקת הפוליגרף, הודה העובד בגניבה והשיב את הכסף.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica