חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשימת תודות

מאת: דניאל seoאומנות - כללי26/01/20111095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשימת תודות יומית

ברוכים הבאים לרשימת תודות שלי, כל יום בבוקר אני עורך לי רשימה של דברים שאני צריך להגיד עליהם תודה. ברשימה הזו אני אומר תודה גדולה לכל דבר ולכל אדם שאני מרגיש שאני חייב לו תודה גדולה.

אז קודם כל תודה רבה לאלוהים שנתן לנו את החיים על פני האדמה, בלעדיו לא היה לנו את החיים האלו ולא הייתי נמצא כאן כדי לכתוב את רשימת התודות היומית שלי.

תודה רבה לאלוהים על כך שהפך את החיים למורכבים מעט, כדי שלא יהיו קלים מדי וצפויים מדי, אחרת זה לא היה מעניין. הרי מי רוצה לשחק משחק כדורסל, שכבר יודעים מה תהיה התוצאה בסופו- נראה לי שאף אחד.

תודה רבה לאלוהים על כך שהפגיש אותי בדרכי עם אנשים נפלאים שעזרו לי מאוד ללמוד דברים חשובים על החיים, על עסקים ובכלל על אמונה. ישנם ממש הרבה אנשים כאלו והיום אני רוצה לציין את דוד הרוש שעוסק במדע האדיר שנקרא נומרולוגיה, אדם מדהים שאני חייב לו תודה גדולה מאוד.

תודה רבה לאלוהים שנתן לי את היכולת לעבוד ולהתפרנס מדברים שאני נורא נהנה מהם כמו קידום אתרים בגוגל, כתיבת מאמרים כגון זה ודברים רבים נוספים שאני נהנה מהם מאוד. הרי אם לא הרצון של האל, אולי הייתי היום עורך דין או מהנדס או כל דבר משעמם אחר. תודה רבה לך אלוהים.

תודה רבה על כך שיצא לי להיות עצמאי ולהכיר אנשים נפלאים בדרכי, כאלו שרק מחזקים אותי ונותנים הרגשה מעולה לעסוק בדברים שאני אוהב ולהרוויח מכך כסף מעולה. תודה רבה לך אלוהים. אחד מאותם אנשים שאני רוצה לציין הוא דדי הבעלים של אולפן הקלטות שעוסק במוצר נפלא שנקרא קליפ לחתונה.

אני רוצה להגיד תודה לאלוהים על כך שנתן לי את הזכות להצליח במה שאני עושה ולהרוויח מכך. בזכות זה יש לי את היכולת לעזור לאנשים אחרים שנמצאים במצב יותר קשה וצריכים עזרה יותר ממני. אני מאוד נהנה לעזור להם ומודה על כך שיש לי את היכולת לעשות את זה.

בגלל זה אני רוצה לתת קרדיט לעוד אנשים המשקיעים מזמנם לעזור לאחרים, למשל ליצנים רפואיים שעושים עבודת קודש בבתי חולים ברחבי המדינה על מנת להנעים את זמנם של ילדים חולים וזקוקים נואשות לבידור. אני מאמין שכולם יסכימו שלעסוק בליצנות רפואית, זה עבודת קודש אמיתית שאין עוד כמוה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196124 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223316 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223610 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223344 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205203 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205240 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206182 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192344 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica