חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פריצת רכבים

מאת: דניאל seoצרכנות27/01/2011876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תופעה של פריצת רכבים בשנים האחרונות נכנסת למגמה של ירידה בעקבות עבודה סיזיפית של משטרת ישראל שעושה ללא הרף כדי לטפל בבעיה. לפני מספר שנים הנתונים נראו אחרת, פריצת רכבים הייתה אחת מהפגיעות ברכוש היותר נפוצות שהמשטרה והאזרחים היו עדים לה. אודות למערכות אזעקה מובילות ומערכות אימבולייזר מתקדמות שמונעות כמעט לחלוטין אפשרות של גניבת רכבים אנו רואים מגמה של מיגור התופעה, פורצי רכבים מבינים באופן חד וחלק שהתעסקות ממושכת עם מערכות מתקדמות המונעות גניבה של רכבים לא תניב תשואה ואף תסבך את אותם עבריינים.

מנתוני משטרת ישראל אנו יכולים לראות שתופעה של פריצת רכבים על ידי גנבים נעשית לא רק בכדי לגנוב את הרכב אלא גם לצורך גניבה של תכולת הרכב ובעיקר מערכות שמע יקרות שאנו מתקינים ברכבים שהפריצה אליהם לא תהיה מלאכה קשה ותניב גם תשואה מספקת לאותם גנבים.

התופעה השכיחה ביותר שעדיין ממשיכה ואנו עדים לה בשנים האחרונות בכל הנושא של פריצת רכבים היא גניבה של רכבים על ידי בני מיעוטים והעברתם אל מעבר לגבולות הקו הירוק, שם ישנה תעשייה שלמה העוסקת בפירוק חלקי חילוף יקרים ומכירתם או עשיית שימוש בהם באותם אזורים, אנו מכירים את אותה תעשייה בשמה הנפוץ יותר "משחטטת רכבים".

יש גם את אלו העוסקים בפריצת רכבים כמקצוע חוקי, אותם אנשי מקצוע הידועים כמנעולנים שמסייעים במתן מענה אם כאשר מנעול רכבכם נתקע ואין אפשרות אלא לפרוץ את המנעול, פורצי מנעולים יסייעו לכם בפריצת מנעול הרכב בכל שעה במהלך היום אך ניתן יהיה למנוע הזמנה של מנעולן אם תועילו להחזיק באמתחתכם מפתח נוסף למקרה שנעלתם את רכבכם עם המפתח בתוכו.

כידוע, פריצת רכבים הינם מקרים שלצערנו ימשיכו אך השאיפה היא להקטין בכל שנה את האחוזים המתפרסמים בסטטיסטיקות של משטרת ישראל. תופעה של פריצת רכבים בשנים האחרונות נכנסה למגמה של ירידה אך למרות זאת אנו עדיין עדים למקרים חוזרים ונשנים של פריצות. אנו לא יכולים למנוע מקרים של פריצת רכבים על אחת כמה וכמה שאלו קורים בזמן שאנו ישנים או לחלופין שאנו רחוקים וחסרי השגחה על הנעשה ברכבנו בזמן שאנו לא בקרבתו אך ניתן בעזרת התקנת מערכות אזעקה ומערכות נגד גניבה מתקדמות למנוע גניבה של הנכס הכה יקר לנו.

מעבר לפריצת רכבים, נציין גם תחום נוסף שעלה מדרגה היום בעולם שלנו והוא פריצת דלתות פלדה. גם זה תחום קשה מאוד הדורש המון השקעה טכנולוגית ומאמצים של משטרת ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196139 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191336 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161453 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161902 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162150 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162255 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162097 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214286 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204425 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205329 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194184 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica