חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רייקי - כל מה שרציתם לדעת...

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/20098665 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רייקי הינה שיטת טיפול אלטרנטיבית באמצעות מגע יד על הגוף. ישנן כחמש עשרה תנוחות בהן המטפל מניח את ידיו על המטופל או טיפה מעל גופו, על מנת ליצור זרימה אנרגטית מן המטפל אל המטופל. אנרגיה זו, על פי האמונה, איננה אנרגיה של מטפל רייקי עצמו, אלא אנרגיית היקום, העוברת דרך המטפל אל המטופל. אין הוכחה מדעית עדיין לשיטת רייקי, אך למרות זאת, קופות החולים השונות, מציעות טיפולי רייקי למבוטחיהם. טיפולים אלו אמורים לעזור לסובלים מבעיות רפואיות ונפשיות כאחד. לימודי רייקי מאוד פופלארים בשנים האחרונות עם התפתחותה והתבססותה של הרפואה המשלימה.  

קורס רייקי מתחלק לשלש רמות:

v      לימודי רייקי ברמה בסיסית-  ברמה זו לומדים התלמידים לטפל בעצמם ובאחרים באמצעות מגע.

v      לימודי רייקי ברמה מתקדמת- ברמה זו מעמיקים התלמידים את ידיעותיהם על אנרגיית רייקי ולומדים לטפל באמצעות שליחת אנרגיות.

v      לימודי רייקי ברמת מאסטר- מי שמגיע לרמת לימודים זו, יכול גם ללמד רייקי.

אחד היתרונות של קורס רייקי, למי שרוצה להתמקצע בכך, הוא שלא נדרש מהלומד לימודים אינטנסיביים של שנים, כך שדי מהר הוא יכול למצוא את עצמו עובד בתחום רייקי בצורה מסודרת ומכניסה. לאורך כל תקופת לימודי רייקי, תתלמדו ותלמדו תחומים אלו: פילוסופיה, אנטומיה, פיזיולוגיה, שדות אנרגיה ואיזון אנרגטי וכמובן שיעורים מעשיים בהם תלמדו איך לטפל באנשים פיזית. כבר אחרי קורס רייקי ברמה בסיסית, תוכלו להתלמד על מטופלים. קורס רייקי או לימודי רייקי ניתן ללמוד בבתי ספר לרפואה משלימה. בתי ספר אלו פזורים בכל רחבי ארץ, היות וזהו תחום חם ומתפתח בשוק כיום. מומלץ מאוד לפני שאתם נרשמים, או לוקחים קורס רייקי לנסות ולקבוע שיעור לדוגמא בו תתרשמו מחומר הלימוד, מהמרצים, ומההתאמה שלכם לתחום. זהו תחום נהדר בו סופגים הרבה סיפוק ומשמעות, מעבר לעובדה וליכולת הנרכשת גם לטפל בעצמנו באותן התורות שלמדנו וטיפלנו איתן באחרים. המודעות העצמית הזאת שנרכשת דרך לימודי רייקי שווה מיליונים ומשדרגת גם את חיינו האישיים. כך שבעצם, אפשר ללמוד קורס רייקי בשביל עצמנו על מנת לטפל בעצמנו ביעילות ולחיות חיים מלאים ומאושרים יותר, או בשביל להתחיל דרך מקצועית חדשה מאתגרת ומתגמלת. 

 



תגיות המאמר: רייקי, לימודי רייקי, reiki


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף על רייקי , ניתן למצוא באתר הבית-

http://www.fanny.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל קאן

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098620 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132326 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: משה יורירייקי04/10/128490 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128521 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118745 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108813 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098620 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098853 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica