חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינוי הרגלים בחיים

מאת: נינה כהןרייקי11/06/20128522 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כיצד ההרגלים משפיעים עלינו בחיי היומיום

מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו. לעתים אנו חייבים לקחת פסק וזמן לבחון את מצב העניינים בחיינו על מנת לראות כיצד מהלך של שינוי הרגלים בחיים הוא צעד חכם. כך נוכל להרגיש טוב יותר עם עצמנו ולשפר בצורה ניכרת את איכות חיינו.

לא צריך להיות גאון גדול על מנת לראות כיצד הרגלים חוזרים ונשנים הופכים לכאלו שלא ממש מסייעים לנו בחיים, וזאת בלשון המעטה. הרגלים שונים כמו אכילה במצב שבו אנו לא משקיעים זמן לאכול את הארוחה שלנו כמו משצריך, עישון בצורה מוגזמת עד לרמה שאנו מזיקים קשות לבריאותנו ועבודה לא נכונה בגלל חוסר התייחסות לגופנו הם דברים שיכולים להקשות עלינו בכל טווח זמן.

האם הכול חייב להישאר כמו שהוא

כולנו אנשים עסוקים שיש להם הרבה מה לעשות במשך יום עבודה אחד או במשך תקופות שבהן אנו עוסקים בפרויקטים גדולים. אך נראה כי אין זה נותן לנו תירוץ לעשות טעות ולהזניח עניין חשוב כמו הרגלים שליליים. ניסיון החיים של שמחה ניניו יכול להיות מוכר לרבים, אך היא עשתה שינוי בחייה שעליו היא מעוניינת להסביר לכל מי שמחפש מפנה חיובי במהלך חייו.

מרכז השמחה הוא מקום מיוחד שבו שמחה ניניו פועלת רבות על מנת להעשיר את חייהם של כל באי המקום. בני כל גיל רואים כיצד אפשר בהחלט לעשות מהלך חכם של שינוי הרגלים בחיים ולהפוך לבני אדם שטוב להם הרבה יותר. כל אחד יכול לראות כיצד סביבה חיובית נוחה ותומכת כל כך המנוהלת על אישה רחבת אופקים ומעניינת, מאפשרת לו לצאת מקיבעון בלא מעט תחומים.

שינוי הוא דבר אפשרי שלא צריך להפחיד אף אחד

ניתן לראות כיצד יש עדיין כאלו שהמילה שינוי לא ממש מעוררת בהם גלים חיוביים. לעתים החשש הוא מובן, מאחר ומהלכי שינוי מסוימים לא נעשים בצורה נכונה או שהאדם לא זוכה להכוונה אישית שמלאה חוכמת חיים. אך בעזרת שמחה ניניו אפשר לראות כיצד השינוי נעשה ברוח טובה ותוך התייחסות עדינה ורגועה לכל הרגל בעייתי.

צעד כל כך חשוב של שינוי אמיתי יכול לעשות רק טוב לכל אדם. זאת מאחר ואנו באמת לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים משתלטים עלינו ומנהלים אותנו (במקום שאנו ניקח את השליטה וננהל את חיינו). עבור כל אדם בכל גיל הרי שרק שינוי הרגלים בחיים בצורה נכונה ואישית יביא ליכולת להתקדם ולהתמודד עם כל משימה בצורה קלה יותר.

לפרטים נוספים ואתר האינטרנט של מרכז השמחה http://www.simhaninio.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187747 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181587 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187711 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185307 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183490 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181413 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181228 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132327 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: משה יורירייקי04/10/128491 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118746 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108813 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098621 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098667 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098853 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica