חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת בריכה לבר מצווה של ילדך

מאת: משה יורירייקי04/10/20128486 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשיםמועדון לבת מצווה?

בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מועדוני בת מצווה

כשמדובר על בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל מסיבה שכוללת ילדים צעירים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל המסיבה. ילדים רבים נוטים להשתעמם מאוד מהר, מהסיבה הזו רצוי לארגן אטרקציות והפעלות מיוחדות שיאפשרו לאורחים להשתולל, להוציא אנרגיה ולהנות. קבלו רשימה של כל מיני אטרקציות שיכולות לשדרג את המסיבה:

מתקנים רטובים

עורכים חגיגה במתחם פתוח? כל אותם מתקני מים הם דרך טובה להעסיק את כולם במהלך החגיגה. מגלצ'ות, סירות מים וטרמפולינות מים יכולים להתאים לילדים בטווח גילאים גדול ומהווים אטרקציה שהרוב המוחלט של הילדים לא חווים סתם כך. עם מתקני מים אין בכלל ספק שהחגיגה שתארגנו תהיה חוויה של ממש.

הפעלות ע"פ תחביבים

הילד רוצה קריקטורה? היא אוהבת לשיר? ניתן להזמין הפעלות ודוכנים עם אנשי מקצוע בהתאם לסוג המסיבה ותחביבי הילדה או הילד. אפשר לצלם קליפ מגניב בהשתתפות בעל השמחה. כמו כן, אפשר להביא מאפרת שתאפר את המשתתפות. גם קעקועים זמניים הפכו לפופולאריים ובנים ובנות כאחד פשוט אוהבים אותם. הפעלות אלה מתאימות למגוון תחביבים ולגילאי המשתתפים.

משחקים שילדים אוהבים

האטרקציה המתאימה לכל אירוע היא כמובן שולחן משחק.בנות ובנים אוהבים את המשחקים האלה ונהנים מהם תמיד. כדורגל או כדורסל? או שמא סימולאטור טיסה מטורף? מספר עמדות כאלה וכל האורחים יהנו.

ומה המוזמנים יאכלו?

בחרתם כבר את האטרקציות וההפעלות? הגיעה העת לחשוב על סוגית המזון. לא חשוב אם זה מסיבה של ילדים או אירוע בלי ילדים, האוכל הוא פרט חשוב. כשהילדים יפסיקו להתרוצץ הם בטוח ימותו מרעב. לכן, כיום ניתן לבחור בין שלל אופציות קולינריות.

אפשר להגיש המבורגר איכותי בלחמניה, אפשר גם לארגן ארוחה מהתחלה ועד הסוף, עם הפתעות ופינוקים. עוד אופציה היא לערוך שתי סעודות שונות, ארוחה לילדים ואחת בשביל המבוגרים במסיבה על מנת לענות על הרצונות של כולם. כמובן שאין ארוחה בלי מתוקים בסופה, לפיכך בין האופציות המתוקות יותר אפשר לבחור ב דוכן שיערות סבתא, בר מתוק וצונן ואיך אפשר לשכוח, עוגת שוקולד מסורתית.

ומה עכשיו?

עכשיו אפשר לשבת עם הילד ולהתחיל לבדוק את האטרקציות השונות. יחדיו, תוכלו להחליט על ההפעלות של האירוע ומנות המזון שתגישו בהתאם למה שהילד רוצה, במסגרת התקציב ובהתאם למספר האורחים. ביחד ניתן לערוך מסיבה בלתי נשכחת שכל המשתתפים יאהבו, גם אתם וגם הילדים.

חוגגים? גם אתם יכולים להפתיע ולערוך חגיגה שכולם ידברו עליה. אפשר להתחיל לתכנן מהיום את חגיגה הבאה. בשביל עוד מידע לגבי אטרקציות והפעלות למסיבות - המשיכו לאתר, שם תוכלו למצוא לא רק מידע שימושי, אלא גם הרבה רעיונות לאירועים שאפשר לעשות בהם שימוש. צאו לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132324 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128519 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118744 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108812 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098618 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098663 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098849 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica