חפש מאמרים:
שלום אורח
08.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזונה נכונה

כולנו יודעים שכדי לרדת במשקל צריך יותר מרק תפריט מאוזן. הדבר הראשון שצריך זה מחוייבות! הדבר השני, אמונה!

מהניסיון לומדים שרוב האנשים אינם יודעים אם הם במשקל הנכון ומה זה אומר על הבריאות שלהם. אל תגיעו למצב בו הרופא אומר לכם שיש לכם בעיה. תטפלו בה מבעוד מועד. תהיו אקטיביים! אל תחכו למישהו אחר שיגיד לכם שאתם לא בסדר!

אתם צריכים לקחת יוזמה, להבין איפה אתם טועים לקבל תפריט מאוזן ונכון, לא להתעצל והכי חשוב להאמין להאמין להאמין!!

אתה צריך להיות מחוייב לעצמך ולעובדה שאתה צריך לשנות את הרגלי האכילה שלך וכמובן גם את הרגלי הכושר הגופני. כושר גופני בנוסף להרגלי אכילה נכונה תורמים רבות למהלך ההרזייה וההרגשה הטובה. הכושר הגופני משחרר אנדרופינים, גורם לגופכם להתחטב ובאמת להפוך את הרגלי האכילה הנכוה שלכם לתוצאות שאפשר לראות.

דבר נוסף, חשוב גם הוא, הוא לנסות לעבוד ביחד עם חבר/ה, כאשר המטרה היא משותפת, יותר קל להשיג אותה , לדחוף אחד את השני, להגיע לתוצאות רצויות, יש למי "לבכות" , עם מי להתייעץ, מישהו לחלוק איתו את הבעיות.

לחץ לקבלת תפריט מאוזן! לדעת מה לאכול לפי המשקל, הגיל, וגם הגובה.

חשוב מאוד לדעת לאזן בין הדברים ולא להישאב לתוך מערבולת דיאטות לא מוסברת, או להגיע למצב של מחלות אכילה למיניהן. אם עושים את זה צריך לעשות את זה חכם ולהיעזר באנשים שמבינים קצת יותר.

תזונה נכונה היא המפתח להצלחה, את או אתה תרגישו הרבה יותר טוב ויהיה לכם הכח לשנות את כל שאר ההרגלים, כולל הכושר הגופני!

לחצו עכשיו לרדת בענק!

 



תגיות המאמר: תזונה נכונה, אוכל, כושר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תזונה נכונה

מאת: תזונה נכונהתזונה11/11/11876 צפיות
הרבה מאוד אנשים מתחילים להבין שהבריאות שלהם לא תהיה תקינה לנצח

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/11908 צפיות
המדדים שלך נקבעים לפי משקל הגוף, הגובה והגיל. לכל אחד יש קריטריונים שונים ולכל אחד גוף שונה ולכן חשוב לדעת את ההבדלים

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/11875 צפיות
אתה צריך להיות מחוייב לעצמך ולעובדה שאתה צריך לשנות את הרגלי האכילה שלך וכמובן גם את הרגלי הכושר הגופני.

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/111184 צפיות
התזונה היא נושא מאוד חשוב בכל הנוגע לשמירה על הבריאות וביחד עם אימון גופני נכון

מאת: תזונה נכונהדיאטה11/11/11683 צפיות
כולנו אוהבים לאכול, אבל לא כולנו מודעים באמת למצב הגופני של הגוף שלנו.

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/111181 צפיות
כולנו רוצות לרדת במשקל בצורה נכונה , היום זה אפשרי עם ליווי נכון , ייעוץ , הדרכה ותמיכה.

מאת: תזונה נכונהדיאטה04/03/111283 צפיות
לרדת בגדול זו לא רק סיסמה, זה אמיתי ואפשרי, הכל תלוי בכם

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/20252 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171953 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172529 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173024 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172716 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162357 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162452 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica