חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שירות קייטרינג

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות26/05/20091155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארוחה טובה, מתוקים וקינוחים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע ומסיבה ולפעמים מהווה חלק מרכזי מהאירוע, תלוי באורחים והמשתתפים באירוע, במיוחד שמדובר בישראלים שרמת האוכל חשובה להם מדרגה ראשונה.
מומלץ תמיד לפני שבוחרים שירות קייטרינג והסעדה, לעשות סקר שוק נרחב, לבקש המלצות, לבקש חוות דעת גם מחברים וגם ברחבי הרשת, לבקש תעודות אם זה תעודת עסק או כשרות למי שמקפיד ולקבוע פגישת טעימות עם שירותי קייטרינג מהרשימה המצומצמת שהפקתם לאחר סינון לפי הדרישות השונות שלכם.

עוד מבעוד מועד הכינו רשימה של פרמטרים חשובים לגבי האירוע, קחו בחשבון את:

1.      מקום האירוע. זה יכול להיות אולם אירועים, גן אירועים ואז אולי יש לחפש שירות קייטרינג לגני אירועים המתמחה בכך, בחיק הטבע או אולי בוילה המשמשת למסיבת רווקים ומסיבה פרטית כאירוע קטן, ואז תצטרכו שירות קייטרינג לאירועים קטנים.

2.      האם המקום מספק מטבח?

3.      כמה מוזמנים יש? האם חברת שירותי קייטרינג שאתה שוכר את שירותיה יש לה מגבלת מקסימום או מינימום של סועדים?

4.      יש לקחת בחשבון אורחים צמחוניים או אורחים בעלי סוג מסוים של צריכה למשל בעלי רגישות למאכלים מסוימים, יש מיקרים שהם מקרים של חיים או מוות.

שירות קייטרינג מצוין יהיה מוכן לכל הפתעה וכמעט לכל דרישה שתציב לו, אבל קח בחשבון את העלות של גמישות זו מצד חברת הקייטרינג.

לאחר סינון מקיף של חברות שירותי קייטרינג הגעתם לרשימה מצומצמת ועליכם לבחור את הנכונה ביותר בשבילכם, לכן יש לקחת בחשבון עוד מספר פרמטרים נוספים.

מהו התקציב שלך לרכישת שירות הקייטרינג:

הכן מבעוד מועד תקציב, הצג סכום נמוך מזה, נאמר 15 אחוז פחות, בפני חברת הקייטרינג וברר לגבי האפשרויות העומדות לפניך לפי התקציב שהצבת לעצמך. ישנם מחירים שונים כלפי צורת השירות של חברת הקייטרינג, אם זה שירות עצמי של האורחים, או הגשה של המנות על ידי מלצרים לאורחים ישובים?!
האם נדרשת התאמה של האוכל והתפריטים כלפי אופי האירוע, האם נדרש עיצוב מיוחד לאוכל שיתאים לאופי האירוע?! בקש מחברת הקייטרינג תפריטים שונים ואת המחיר הנקוב.
גמישות התקציב שלך תקבע מה תקבל בקייטרינג.

מיקום חברת הקייטרינג לאירועים:

אף אחד לא ירצה שהאוכל שלו יהיה בכבישים שעתיים או שלוש עד שיגיע למקום האירוע.

טריות המזון והציוד:

האם שירות הקייטרינג משתמש במזון טרי או מזון קפוא? האם הכלים הם חד פעמיים? האם הכלים החד פעמים הם ניתנים למחזור, במידה ואתם דואגים לסביבה? במידה של כלים לא חד פעמיים, איך מתבצעת השטיפה? האם שוטפים ומכינים את הכלים יום לפני ומאחסנים אותם במקום סטרילי?

 

הפקת אירועים עיצוב ותפאורה:

האם חברת קייטרינג לאירועים אליה פניתם מספקת שירות הפקת אירועים? האם השירות כולל עיצוב מיוחד, אם זה בסוג כלים ועיצובים ואם זה בסגנון האוכל ועיצוב המנות להגשה? תמיד לבקש צילומים ודוגמאות מאירועים קודמים שנעשו ולהשתדל להתאים את העיצוב לסוג ואופי האירוע ולטעמכם האישי.

צוות הסעדה:

לברר אם חברת שירות קייטרינג ספציפית מספקת גם צוות מלצרים ומגישים? במידה וכן חשוב לברר מי הם אותם עובדים? מהו קוד הלבוש לאירוע? מספרם וגילם? אופן התדירות של ההגשה, פינוי, ומילוא החוסרים?
מומלץ לעשות ביקור באירוע בו הם נוטלים חלק על מנת להתרשם מטיב עבודתם.

טיפ נוסף וחשוב הוא ללכת עם תחושת הבטן, אם נוצרים ויכוחים וחריקות עם שירות הקייטרינג, לא לנסות לפתור את הכול ופשוט לעבור לחברה הבאה, וטיפ זה נכון לכל דבר בחיים.
וכמובן לא לשכוח ששילמתם ממיטב כספכם על השירות והאוכל זה אומר שבסיום האירוע לדרוש את המנות שנשארו. אף אחד לא התנגד לנשנש עוד כמה ממנות גורמה של קייטרינג לאירועים מוצלח.

שורה תחתונה, שיהיה במזל !!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111265 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111291 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111242 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111278 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111197 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111306 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111405 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099723 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099437 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098956 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098815 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099256 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099448 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098966 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica