חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות זהב לאדם שנפסל מנהיגה על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

עצות זהב לאדם שנפסל מנהיגה על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

רוב רובם של האנשים שרישיונם נפסל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים חשים שנעשה לה עוול גדול ובטוחים כי הם ראויים לנהיגה.

פסילת הרישיון לתקופה ארוכה של שנה, שבסופה ניתן לגשת שוב למבדקים במרב"ד, פוגעת בשגרת החיים, ביכולת לעבוד וכן בביטחון ובדימוי העצמי.

על החלטת המרב"ד ניתן להגיש ערר לוועדת ערר שמקום מושבה בבית החולים תל השומר.

רישיון נהיגה הינו כלי חשוב ומרכזי בחיינו ולכן הגשת הערר צריכה להיעשות בדרך מקצועית ונכונה ומומלץ לפעול על פי העצות הבאות -

  1. לפנות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ולבקשאת נימוקי החלטת הפסילה (ניתן גם באמצעות עו"ד).
  1. ללמוד את נימוקי ההחלטה ולהבין היטב מדועהוחלט על פסילת הרישיון.
  1. להחליט אם כדאי להגיש ערר או להמתין שנהולגשת למבדקים נוספים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים.
  1. לא לפנות מייד לקבלת חוות דעת פסיכולוגיתאו פסיכיאטרית פרטית שתמליץ על החזרת הרישיון. חוות דעת אלו עולות אלפי שקליםואינן מסייעות בכל המקרים ולעיתים אף עלולות להזיק.
  1. להתחיל באיסוף מסמכים המעידים על תפקודנורמטיבי (תעודת שחרור מצה"ל, אישורי לימודים וכיו"ב) וכן מסמכיםהתומכים בצורך בהחזקת רישיון נהיגה (אישור מהמעביד או אישור מהעבודה כאשרמדובר בנהג מקצועי וכיו"ב)

המלצה – הגשת ערר באמצעות עורך דין לתעבורה

לאדם שרוצה להגיש ערר על פסילת רישיונו מומלץ לפנות לעורך דין לתעבורה המתמחה בהגשת עררים על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בהגשת עררים, יעיין וילמד את נימוקי ההחלטה ויבחן את כלל הנסיבות השונות וידע לייעץ האם בכלל כדאי להגיש ערר ואם כן – מה בדיוק נדרש על מנת שהערר יתקבל.

מומלץ מאוד שעורך הדין יכין את כתב הערר ויופיע בפני וועדת הערר.

עורך הדין מקצועי ידריך ויכוון את העורר לקראת הדיון וידע להצביע על נקודות החוזק והחולשה של הלקוח.

רישיון נהיגה הוא אמצעי מרכזי לתפקוד תקין ופסילה מנהיגה משפיעה על כל תחומי חייו ועל כן מומלץ מאוד לפנות לסיוע וליווי מקצועיים!

5.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עורך דין פלילי שולמית קהלת-אורן מנחם בגין 48, מגדלי אביב, תל אביב טל. 03-5373410, פקס. 03-5373412, נייד: 052-4604346 www.plili.org.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד שולמית קהלת-אורן

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי28/06/111492 צפיות
הגנה מן הצדק הינה למעשה הכרה בכוחו של בית המשפט, במצבים מסוימים, לבטל כתב אישום או חלקים ממנו, כאשר ניהול ההליך הפלילי עשוי לעמוד בניגוד לעקרונות של הגינות משפטית וצדק. מטרתה של ההגנה מן הצדק היא להבטיח התקיימותו של הליך פלילי ראוי, הוגן וצודק.

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי22/03/11989 צפיות
כתבי אישום רבים מוגשים נגד גברים אשר מואשמים בתקיפה ובאיומים של בת זוגם – רעייתם או חברתם לחיים. המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט מייחסים חומרה רבה לעבירות אלימות במשפחה (אלמ"ב), בפרט אם מדובר באירועים שהתרחשו מס' פעמים ולאורך תקופה. החומרה המיוחסת לעבירות אלמ"ב באה לידי ביטוי בהוראת חוק לפיה בעבירות של תקיפה נגד בן משפחה וב"תקיפה הגורמת חבלה של ממש" נגד בן זוג , לא תחול חובת השימוע טרם הגשת כתב אישום. הרשעה פלילית בעבירות אלמ"ב עלולה לפגוע בתפקודו של החשוד, בפרט בתחום התעסוקה. לכן, מומלץ לפנות

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי22/03/11998 צפיות
פעמים רבות מתרחש אירוע אלים בו שני הצדדים לוקחים חלק, כלומר – משתמשים באלימות. ישנם מקרים בהם צד אחד מתחיל ודווקא נגד הצד השני ש"רק" הגיב, מוגשת תלונה במשטרה ומוגש כתב אישום. במקרים אחרים, צד אחד יוצר פרובוקציה מתוכננת והצד השני "נופל ברשת" ומסתבך בפלילים. אירוע בו מתקיימת אלימות הדדית עשוי להסתיים באופן בלתי צודק בכך שכתב האישום יוגש דווקא נגד זה שנגרר לאירוע או זה שהגיב ולא נגד היוזם. לפיכך, רצוי לפנות לעורך דין פלילי באופן מיידי ועוד בטרם החקירה במשטרה.

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןדיני תעבורה21/02/111100 צפיות
סעיף 10 לפקודת התעבורה מסדיר את האיסור לנהוג ללא רישיון נהיגה - 1. איסור לנהוג ללא רישיון נהיגה כלל – אדם שנתפס נוהג כשמעולם לא היה לו רישיון נהיגה על אותו סוג רכב בו נהג אז גם תיחשב הנהיגה ללא ביטוח תקף. 2. איסור לנהוג רישיון נהיגה שלא חודש 3. איסור לנהוג ברכב ללא רשות הבעלים או ללא רשות ממי שהשליטה ברכב בידיו – שבל"ר.

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי10/02/111244 צפיות
הורים לילדים שנמצאים בגני ילדים ובבתי ספר עליכם לדעת: ילדכם עשויים להיחקר על ידי חוקרי משרד הרווחה או חוקרי משטרת ישראל - ללא ידיעתכם ! המקרה הבולט שמאפשר חקירת ילד מבלי ליידע את הוריו הוא כאשר מתעורר חשד שהוריי הילד או בני משפחה אחרים פגעו בו.

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי30/01/11976 צפיות
בניגוד לשימוש והחזקה של סמים שהם מהווים עבירות פליליות מובהקות, שימוש והחזקת אלכוהול גם על ידי קטינים אינם עבירה פלילית, שכן החוק אינו אוסר על קטין לשתות אלכוהול. האיסור בחוק העונשין חל הן מכירת אלכוהול לקטינים וכן על איסור עידוד או שידול קטינים לשתות אלכוהול. לפיכך, כאשר קטין מתחת לגיל 18 קונה משקה אלכוהולי לא הם שעוברים את העבירה – אלא המוכר.

מאת: עו"ד שולמית קהלת-אורןפלילי20/12/101144 צפיות
אדם אשר מוזמן לחקירה במשטרה צריך לקחת בחשבון כי חקירתו באזהרה מעמידה אותו בסטאטוס של חשוד בעבירה פלילית ולעיתים תכופות – בתום חקירתו הוא ישוחרר רק לאחר שחתם על כתב ערובה או החתים ערבים. כדבר שבשגרה ישוחרר כל אדם שנחקר באזהרה רק לאחר שחתם על כתב ערובה עצמית שתבטיח את התייצבותו במשטרה או בבית המשפט – אם וכאשר יוזמן.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica