חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עלינו לקחת בחשבון לפני התקנת אזעקות לבית ?

מאת: רוי חביבאבטחת הבית30/01/20111549 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם אתה מתעניין במערכות בתחום אזעקות לבית רצוי שתתכונן ותבדוק כמה פרמטרים בבית שלך:


1.    ספור את מספר החלונות והדלתות שאותם תרצה לכלול במערכת השמירה שתבנה בבית.

2.    חשוב שתבחר באיזה מקום בבית תמקם את לוח הבקרה ואת לוח המקשים הקשור אליו. אתה עשוי למצוא שנוח מאד למקם את לוח המקשים בסמוך לדלת הראשית. אולי גם תעדיף לוח מקשים שקרוב לחדר השינה שלך. לוח הבקרה מפעיל את המערכת ואילו לוח המקשים מאפשר לך לתכנת את המערכת ולבחור אם להפעיל אותה או לכבות אותה.

3.    עליך להחליט באיזה מרחק מהדלתות ומהחלונות ימוקם לוח הבקרה כדי לדעת מה יהיה אורך החוטים שיחברו ביניהם לבין לוח הבקרה. זאת, במקרה שאתה בוחר במערכת אזעקה חוטית. אם תבחר במערכת אלחוטית, עליך לבדוק מהו המרחק המקסימלי שבו מערכת אזעקה אלחוטית צריכה להיות מהסנסורים, על מנת שתוכל להבטיח את התקשורת ביניהם. בנוסף, חשוב שתיקח בחשבון שקשה להתקין מערכת אבטחה חוטית בקירות הבית, אלא אם כן הבית שלך עדיין בתהליך של בנייה.

4.    עליך להחליט אם אתה רוצה מערכת שמירה הכוללת ניטור שיפקח על הבית עשרים וארבע שעות ביממה. תמורת עלות חודשית, תוכל לקבל שמירה יום יומית מתחנת הניטור המרכזית של החברה. אפשרות אחרת יקרה פחות מבוססת על מערכת של סנסורים עם מערכת חיוג שמחברת את המערכת לקו הטלפון שלך ומחייגת אם מתרחשת פריצה במערכת האזעקה שלך.

5.    חשוב שתוודא שהמערכת שבה בחרת, מבין המערכות בתחום אזעקות לבית, תכלול גם גלאי אש, גלאי הצפות וגלאי של גז חד תחמוצת הפחמן. בנוסף חשוב שהמערכת תהיה חסינה בפני כפור, ושתכלול גם כפתור מצוקה.

6.    חשוב שתבחר במערכת שהשימוש בה ידידותי וקל להפעלה. עליך להבטיח שהכנסת קוד ללוח המקשים אינו תהליך מסובך וניתן ללמוד אותו בקלות כך שכל אחד מבני המשפחה שלך יוכל לבצע שינוי של הקוד. הרי לא תרצה לפנות לחברה בכל עת שתרצה לשנות את מספר הקוד של מערכת האזעקה?

7.    נסה להפעיל את לוח המקשים של המערכת שבחרת כדי שתוכל להיות בטוח שהמערכת קלה להפעלה ולשימוש. רצוי מאד שתעודד את כל שאר בני המשפחה לנסות להפעיל את לוח המקשים על מנת להבטיח שאתה בוחר במערכת שכל אחד יוכל להפעיל באופן נוח וקל.

 



תגיות המאמר: אזעקות לבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר MenPlus גאה לעדכן ולתת פינה חמה שתכלול עצות ותשובות על מגוון נושאים חשובים: בעיות זיקפה, פוריות, מחלות מין, תרופות, אין אונות, אמצעי מניעה ועוד. מיטב המומחים ופינות אורח של בעלי מקצוע ישמחו לענות ולהיות לשירותכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי חביב

מאת: רוי חביבגיל הזהב20/04/111385 צפיות
לאחר שנים רבות של עבודה קשה, בניית בית, גידול ילדים ומשפחה ודאגה לפרנסה ואיכות חיים, מגיע השלב בו אתם חופשיים מחובות היום-יום, בני המשפחה מסודרים ועסוקים בענייניהם, ולכם זמן פנוי בשפע. מיותר לציין שהשעמום הוא הבא בתור לבקר בחייכם. במקום להעביר את הזמן בביתכם הישן והמוכר, בודדים וללא חיי חברה פעילים, תוכלו לעבור לבית דיור מוגן יוקרתי. זהו דיור מוגן השונה מבתי האבות הרגילים והמוכרים לכולנו.

מאת: רוי חביבדיאטה26/12/103795 צפיות
מחקר מבוקר שבוצע באוניברסיטאות בבלגיה העלה שאמון במכשיר רטט להרזיה יכול לעזור לירידה במשקל וגם לקצץ בשומנים שהצטברו באיברים השונים ובבטן. משתתפי המחקר שהיו חלק מקבוצת האימון במכשיר רטט להרזיה איבדו 11% ממשקל הגוף שלהם, ולאחר שנים עשר חודשים נשמרו 10.5% מהרזיה זו. הם איבדו מידה מדהימה של 47 סנטימטרים רבועים של שומן הקרביים. תוצאות אלה תואמים את טענתם של מאמני המכשיר ברטט שאמנם אמון זה עוזר להרזיה.

מאת: רוי חביבמיניות ובריאות מינית21/10/101345 צפיות
יקום אותו גבר שירצה לקטוע את המסע המופלא בעקבות הגלולה הכחולה. מאז בריאת האדם התמודדה האנושות, כנראה, עם מחלת האין אונות שלא נמצא לה מזור.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201195 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191548 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191970 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181803 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica