חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיור מוגן יוקרתי - ההבדל בין דיור מוגן יוקרתי לבין בית אבות

מאת: רוי חביבגיל הזהב20/04/20111383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לאחר שנים רבות של עבודה קשה, בניית בית, גידול ילדים ומשפחה ודאגה לפרנסה ואיכות חיים, מגיע השלב בו אתם חופשיים מחובות היום-יום, בני המשפחה מסודרים ועסוקים בענייניהם, ולכם זמן פנוי בשפע. מיותר לציין שהשעמום הוא הבא בתור לבקר בחייכם. במקום להעביר את הזמן בביתכם הישן והמוכר, בודדים וללא חיי חברה פעילים, תוכלו לעבור לבית דיור מוגן יוקרתי. זהו דיור מוגן השונה מבתי האבות הרגילים והמוכרים לכולנו.

מה ההבדל בין בית אבות רגיל לבין דיור מוגן יוקרתי?

החוק מחייב את בתי הדיור המוגן כולם לספק טיפול רפואי סטנדרטי, בהתאם להוראות משרד הבריאות. בבתי האבות הרגילים ישנה אחות מטפלת 24 שעות ביממה, וביקור של רופא אחת לשבוע. בדיור המוגן היוקרתי לעומת זאת, תמצאו שירותי רפואה ומכשור מתקדמים והשגחה וטיפול רפואיים לאורך כל היום. כאן ישנו רופא צמוד בכל עת, ואתם זכאים לבדיקות וטיפולים בכל זמן שתחפצו או תזדקקו.

בבתי האבות הרגילים מסופקים שירותי תרבות סטנדרטיים הכוללים חדר טלוויזיה, מועדון ולעיתים ספרייה לשירות דיירי המעון. לעומתם, הדיור המוגן היוקרתי מציע לרשות דייריו חדרי קולנוע מפוארים, מועדון ואודיטוריום עם פעילויות, הרצאות, הופעות ומופעים שונים ומגוונים.
בבתי דיור מוגן סטנדרטיים ישנם שיעורי ספורט לדיירים, כאשר רמות הקושי משתנות ואינן תמיד מתאימות לכולם. השיעורים מועברים באולמות ספורט רגילים, שאינם מצויידים באביזרים המתאימים ברוב המקרים. לעומתם, בדיור היוקרתי מוצעים שיעורי ספורט ממיטב המורים המועברים בחדרי התעמלות משוכללים. המעונות היוקרתיים מציעים חדרי כושר מפוארים, בריכות שחייה מקורות, ואפילו טיפולי ספא במרכזי הטיפול של המקום, הכוללים סאונות, ג'קוזי מפנק, עיסויים וטיפולים אלטרנטיביים על ידי מומחים בתחומם.

מה עוד מספק דיור מוגן יוקרתי לדייריו?

המעונות היוקרתיים מציעים שירותי נקיון ותחזוקה ברמה גבוהה. הנקיון הינו ברמה היום- יומית, והוא כולל גם שירותי כביסה וגיהוץ.

הטיפול הרפואי כולל טיפול והשגחה לאורך כל היום ובכל שעה, וברוב המקומות ישנם לחצני מצוקה ומנוי לשירותי רפואת חרום כמו שח"ל. בנוסף, ישנם מקומות המספקים שירותי תזונה ופיזיותרפיה לזקוקים להם, כך שאינכם צריכים כלל לעזוב את המקום. במקרה ויש בכך צורך, מכל סיבה שהיא, ילווה אתכם מלווה מטעם המעון ויסייע במידת הצורך.
מומלץ לבדוק שבמקום מסופקים שירותי רפואה סיעודית. נכון, המושג אינו תמיד נעים לשומעיו, אך זכרו שזהו מצב העשוי לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. אם כן בדקו מה רמת השירות במחלקה הסיעודית במקום, מיהם הרופאים והאחיות המטפלים בה, והאם המכשור הרפואי בה מספק.

מאמרים נוספים בנושא :

חיפוש דיור מוגן בעיר כפר סבא

דיור מוגן באזור השרון

 



תגיות המאמר: דיור מוגן יוקרתי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר MenPlus גאה לעדכן ולתת פינה חמה שתכלול עצות ותשובות על מגוון נושאים חשובים: בעיות זיקפה, פוריות, מחלות מין, תרופות, אין אונות, אמצעי מניעה ועוד. מיטב המומחים ופינות אורח של בעלי מקצוע ישמחו לענות ולהיות לשירותכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי חביב

מאת: רוי חביבאבטחת הבית30/01/111549 צפיות
אם אתה מתעניין במערכות בתחום אזעקות לבית רצוי שתתכונן ותבדוק כמה פרמטרים בבית שלך. המאמר מציע כמה פעולות שיש לעשות לפני רכישת אזעקות לבית

מאת: רוי חביבדיאטה26/12/103795 צפיות
מחקר מבוקר שבוצע באוניברסיטאות בבלגיה העלה שאמון במכשיר רטט להרזיה יכול לעזור לירידה במשקל וגם לקצץ בשומנים שהצטברו באיברים השונים ובבטן. משתתפי המחקר שהיו חלק מקבוצת האימון במכשיר רטט להרזיה איבדו 11% ממשקל הגוף שלהם, ולאחר שנים עשר חודשים נשמרו 10.5% מהרזיה זו. הם איבדו מידה מדהימה של 47 סנטימטרים רבועים של שומן הקרביים. תוצאות אלה תואמים את טענתם של מאמני המכשיר ברטט שאמנם אמון זה עוזר להרזיה.

מאת: רוי חביבמיניות ובריאות מינית21/10/101345 צפיות
יקום אותו גבר שירצה לקטוע את המסע המופלא בעקבות הגלולה הכחולה. מאז בריאת האדם התמודדה האנושות, כנראה, עם מחלת האין אונות שלא נמצא לה מזור.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216178 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171860 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162026 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162147 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162061 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152047 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151713 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica