חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגלולה הכחולה

בסרט מטריקס ישנו משפט  שמגדיר יפה מאד את הגלולה הכחולה על כל השלכותיה. אנחנו מתכוונים אומנם למשהו אחד אבל מורפיוס אומר לניאו בסרט אם תיקח את הגלולה הכחולה הסיפור ייגמר כאן ותאמין במה שאתה רוצה, אם תיקח את הגלולה האדומה תישאר בארץ הפלאות ועוד. מאחר ונושא הגלולה הכחולה בסרט לא היה קשור לאותה הגלולה הכחולה שאנו דנים בה, לכן קל לנו לפתח את הנושא בצורה חופשית. בעוד שבסרט מטריקס הגלולה הכחולה מהווה סוף וסיום להרפתקה שרק החלה ולא הושלמה, הרי אנו עוסקים לא בסרט אלא במציאות שבה הגלולה הכחולה מהווה את ציר החיים של נוטליה, ואף אחד מהם אינו מוכן לוותר על המשך המסע המופלא בחברת הגלולה הכחולה. מסע שהחל בייסורים רבים במשך תקופה ארוכה לעתים שנים רבות עם תסכול רב וחוסר אונים מאובדן השליטה על יכולת תפקוד בשטח המיני.

יקום אותו גבר שירצה לקטוע את המסע המופלא בעקבות הגלולה הכחולה. מאז בריאת האדם התמודדה האנושות, כנראה, עם מחלת אין אונות שלא נמצא לה מזור. ועתה כאשר הגלולה הכחולה פתרה את הבעיה וריפאה את המחלה לא יתכן שיש מישהו שיסכים לעצור את החגיגה ולקחת את הגלולה הכחולה ולשכוח מכל מה שהיה כמו שאומר מורפיוס לניאו בסרט מטריקס. המקרה שלנו הוא הפוך. הגלולה הכחולה משמשת כקטליזאטור להנאה ושמירתה בזיכרון של הפרט או הקולקטיב, לעומת הסרט שמציע את הגלולה הכחולה כחלק מזיכרון עמום של מה שהיה, אנו רוצים לזכור את הפעילות של הגלולה הכחולה כפעילות מהנה ומתמשכת לאורך זמן. זאת, אף על פי שידוע לנו שאם אנו רוצים שהכל יתקיים לאורך זמן, עלינו לבלוע את הגלולה הכחולה מידי פעם בכל פעם מספר דקות לפני הפעילות הגופנית בין הסדינים.

כבר מוכח וידוע לכל שיש אמנם מספר גלולות בצבעים שונים ובמחירים שונים שעושים את אותו הדבר ומשפיעים על אותו איבר. אבל ברור גם לכולם שרק הגלולה הכחולה המקורית היא זו שמביאה לאושר העילאי שגוף האדם זקוק לו מידי פעם. טוב לזכור נשכחות ואם הגלולה הכחולה יכולה להועיל ולהזכיר נשכחות אז למה לא ליטול אותה? ברור שכדאי.

 



תגיות המאמר: הגלולה הכחולה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר MenPlus גאה לעדכן ולתת פינה חמה שתכלול עצות ותשובות על מגוון נושאים חשובים: בעיות זיקפה, פוריות, מחלות מין, תרופות, אין אונות, אמצעי מניעה ועוד. מיטב המומחים ופינות אורח של בעלי מקצוע ישמחו לענות ולהיות לשירותכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי חביב

מאת: רוי חביבגיל הזהב20/04/111382 צפיות
לאחר שנים רבות של עבודה קשה, בניית בית, גידול ילדים ומשפחה ודאגה לפרנסה ואיכות חיים, מגיע השלב בו אתם חופשיים מחובות היום-יום, בני המשפחה מסודרים ועסוקים בענייניהם, ולכם זמן פנוי בשפע. מיותר לציין שהשעמום הוא הבא בתור לבקר בחייכם. במקום להעביר את הזמן בביתכם הישן והמוכר, בודדים וללא חיי חברה פעילים, תוכלו לעבור לבית דיור מוגן יוקרתי. זהו דיור מוגן השונה מבתי האבות הרגילים והמוכרים לכולנו.

מאת: רוי חביבאבטחת הבית30/01/111549 צפיות
אם אתה מתעניין במערכות בתחום אזעקות לבית רצוי שתתכונן ותבדוק כמה פרמטרים בבית שלך. המאמר מציע כמה פעולות שיש לעשות לפני רכישת אזעקות לבית

מאת: רוי חביבדיאטה26/12/103795 צפיות
מחקר מבוקר שבוצע באוניברסיטאות בבלגיה העלה שאמון במכשיר רטט להרזיה יכול לעזור לירידה במשקל וגם לקצץ בשומנים שהצטברו באיברים השונים ובבטן. משתתפי המחקר שהיו חלק מקבוצת האימון במכשיר רטט להרזיה איבדו 11% ממשקל הגוף שלהם, ולאחר שנים עשר חודשים נשמרו 10.5% מהרזיה זו. הם איבדו מידה מדהימה של 47 סנטימטרים רבועים של שומן הקרביים. תוצאות אלה תואמים את טענתם של מאמני המכשיר ברטט שאמנם אמון זה עוזר להרזיה.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181812 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181096 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152568 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152569 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152040 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica