חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת תכשיטים - טרנדים ואופנות

מאת: פורטל יהלומיםתכשיטים02/02/20111216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטים: מאז ולתמיד

ככל שחולפות השנים , הטכנולוגיה משתלטת על חיינו: מתי בפעם האחרונה הבחנתם במישהו שמסתובב ללא פלאפון נייד? או נגן מוזיקה מתקדם? ולמרות הכול, כל אלו מחווירים לעומת הגאדג'טים האמיתיים, אלא שמלווים את המין האנושי במשך אלפי שנים: התכשיטים! הפלא שיוצר אותם, לעיתים אלפי קילומטרים מתחת לקרקע, והיופי הבלתי נתפס – הפכו אותם לסמל סטאטוס ולמושא להערצה בכל תרבות ובכל נקודת זמן. אז התכשיטים לא הולכים לשום מקום, אך העיצובים והצורות שלהם משתנים ללא הרף. כמו בגדים או תסרוקות, האופנה מכתיבה גם את עיצוב התכשיטים: צבעים, צורות, שיבוץ יהלומים – כל אלו ועוד מבוצעים לפי צו השעה. מהם המגמות החמות בעולם התכשיטים?

תכשיטים בהשראת הקבלה

הפופולאריות שצברה הקבלה בארץ ובעולם, הביאה לתעשייה שלמה של מוצרים, ובכללם תכשיטים. בין התכשיטים המיוצרים בהשראת הקבלה אפשר למצוא טבעות עם כיתוב של אותיות מספרי הקודש כגון אלד, המגנות לפי האמונה בפני עין הרע. תכשיטים נוספים מעולם הקבלה הם תליוני חמש המתכות, וכאלה המשובצים באבנים שונות. לכל אלו אפשר להוסיף תכשיטים המשלבים אלמנטים מהיהדות, כגון שרשראות בצורה של חמסה או מגן דוד.

בחזרה לעתיד? תכשיטים ואופנת הרטרו

כמו בכל אופנה, גם שוק התכשיטים ניחן ברגעים נוסטלגיים, בהם דווקא העיצובים המודרניים מפנים את מקומם לעיצובים הקלאסיים והפשוטים של פעם. המשבר העולמי הגדול שפקד את השווקים בשנים האחרונות רק העצים את מגמה זו, בפרט בתכשיטים משובצי יהלומים. יתכן שהסיבה לכך נעוצה בראייה של עיצוב יהלומים קלאסי כסגנון בעל שוק גדול של קונים.

כל אחד הוא הכי מיוחד – תכשיטים בהזמנה אישית

כמו חייט התופר חליפות בהזמנה אישית, כך מתפתחת תעשייה דומה בעולם התכשיטים. יהלומים זה נחמד, אבל מה יותר מיוחד מתכשיט משובץ יהלומים שנוצר במיוחד בשבילכם, ואין עוד כמוהו בעולם כולו? מדובר אולי בתענוג לא זול, ובכל זאת – הוא יגרום לכם להרגיש מיוחדים לפחות כמו התכשיט שרכשתם...

תכשיט פשוט? אתני? בהזמנה אישית? תלוי בתקציב ובטעם של כל אחד, אך דבר אחד בטוח: קניית תכשיטים מכל הסוגים ומכל המינים משמחת לבב אנוש...

 



תגיות המאמר: תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהלומים – פורטל התכשיטים של ישראל, מאגד בתוכו מגוון עצום של תכשיטים מסוגיםשונים ממגוון חנויות, והכול במרחק הקלקת עכבר. במקום להסתובב באינספורחנויות, רגילות או ווירטואליות, תוכלו למצוא את מבוקשכם בכתובת אחת.

רוצים להפוך לשם דבר בתחום שלכם? שיווק באינטרנט יהפוך אתכם למותג מצליח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל יהלומים

מאת: פורטל יהלומיםתכשיטים28/02/111012 צפיות
הגיע רגע ההצעה הגדולה, יום נישואין או סתם רצון להפתיע? רכישת תכשיטים לבן או בת הזוג מצליחה לשמח לבב אנוש כבר מאות שנים. ההשקעה הכספית בקניית תכשיט יכולה להתחיל בעשרות שקלים על אביזר צנוע, ולהגיע לאלפי שקלים ויותר. אין טוב או רע, הכול תלוי במאורע ובצורך שלכם. אז מה חייבים לדעת לפני שקונים תכשיט?

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222670 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204967 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205040 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204889 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174167 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173444 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica