חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משקל מדוייק לתכשיטים

מאת: tiloniתכשיטים27/08/20204970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האז הזדקק מאז ומתמיד לשיטות שקילה בתחומים שונים – מסחר, רפואה, מדע ועוד. בעבר היה נהוג להשתמש במאזני שקילה, אולם הם לא נתנו תוצאה מדויקת כלל, אלא אומדן כללי. עם השנים, ולצד ההתפתחות הטכנולוגית, הלכו והתפתחו סוגי משקל רבים, כגון משקל דיגיטלי לשקילת אדם, משקל אלקטרוני לתכשיטים ומשקלי כיול שונים, כמו גם משקלים דיגיטליים למטבח ומשקלי כיס. כל אחד מהסוגים נועד להעניק דיוק מקסימאלי בתחומו ולאפשר התייחסות מבוססת יותר כלפי החפץ הנשקל.

שקילה מדויקת – למה זה חשוב?

שקילה חייבת להיות מדויקת במגוון גדול מאוד של תחומים (רפואה, מדע, תעשייה, מסחר ועוד). שקילה מדויקת היא אינה רק צורך ממשי, אלא פקודה ממש בחוק של משרד התעשייה והמסחר, על פי חובה לבצע שקילה קפדנית, מדויקת ודקדקנית, תוך שימוש במכשור המתאים למסחר, במטרה להגיע לדיוק המלא האפשרי. מדוע? כיוון שסטייה, ולו קטנה, מהכמות הנכונה והאמיתית או מהתוצאה המדויקת, עלולה להביא להפסדים כלכליים עבור הצרכן. מכאן החשיבות של ביצוע שקילה בדיוק רב.

משקלים שונים – במה הם נבדלים זה מזה?

מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

עולם השקילה בעידן הטכנולוגי

אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם המציע מגוון גדול של משקלים דיגיטליים: משטח עליו מונח החפץ הנשקל, תוך שהתוצאה מגיעה מידית בחישוב מדויק. אנו מכירים משקלים קלאסיים המתבססים על איזון בין שתי כפות, כאשר על אחת מונחות משקולות בעלות משקל ידוע, ועל השנייה – האובייקט הנשקל.

שקילה מדויקת – האם זה חייב להיות רציני כל כך?

כבר בימי המקרא התייחסו לעניין המשקל ברצינות יתרה וקבעו שם את החשיבות שבשקילה אמינה וצודקת. אם השקילה אינה מדויקת, מדובר בלא פחות מגניבה לאור יום. אפילו באטליז המקומי מקפידים בימינו להשתמש בכלי שקילה מדויקים, כדי לוודא שהלקוח מקבל את מה שהוא שילם עליו – לא יותר ולא פחות, וכך יוצא שהלקוח מרוצה ושגם המוכר אינו מפסיד.

רציני מאוד – זה אפילו נמצא בחוק

משרד התעשייה והמסחר מינה מחלקה מיוחדת האמונה על קביעת תקני שקילה ומדידה – כאשר הפקודה המקורית שנגעה במשקולות ומידות יצאה בשנת 1947. כיום ישנם יבואנים רבים המשווקים ומתמחים במגוון גדול של משקלים אלקטרוניים: משקל אדם דיגיטלי ביתי, משקל אדם מסחרי למרפאות ולחדרי כושר, משקל אדם למשקלים גבוהים מהרגיל, משקל מדויק במיוחד לתחרויות ספורט, משקל דיגיטלי למדידת תבלינים ומזון, משקל דיגיטלי לשקילת בעלי חיים, משקלי אלקטרוני לתכשיטים המיועד לשקילת יהלומים ואבני חן, מאזני קפיץ ועוד. כל תעשייה יכולה לאתר את סוג המשקל הדיגיטלי המתאים לה ביותר.

 



תגיות המאמר: משקל תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221494 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223277 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222822 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21969 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213631 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222672 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205042 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204891 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174167 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173446 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

מאת: עומריתכשיטים14/05/162024 צפיות
תכשיטים לגבר בישראל זה טרנד שהולך חזק מאוד. למה לא מדברים על זה? כי למרות שהגבר הישראלי אוהב להשקיע במראה החיצוני ולאבזר את עצמו, תחום התכשיטים עדיין נחשב לנושא שהוא "מחוץ לגזרה" של האופנה הגברית בארץ. נוצרת כאן הרגשה של אי צדק, נכון? אז בואו נדון בתכשיטי גברים, ובפרט – צמידים לגבר. הרי יש כל כך הרבה סוגים של צמידים שהגבר המודרני יכול (עזבו יכול, הוא פשוט חייב!) לענוד ולהיראות פשוט נפלא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica