חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילון עברי אנגלי

מאת: אלעד אוחנהלימודי שפות05/02/20112472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה חשיבות רבה להבנת השפה האנגלית. אומנם לא בכל יום אנו צריכים לדבר אנגלית, אך אין ספק שאנו לפחות נתקלים בה. אם זה במחשב, כאשר קופצים לנו אתרים או התקנות בשפה האנגלית, ואם זה בשילוט ברחוב אשר כותב באנגלית. שימוש נכון בכלי חינמי של מילון עברי אנגלי יכול לפתור לנו את בעיית האנגלית שלנו, גם מבלי לשבת ופשוט ללמוד את השפה הזאת.

מילון עברי אנגלי – למה זה טוב?

כפי שכבר נאמר, אנו מתקלים בשפה האנגלית שוב ושוב בחיי היום יום שלנו. כמה פעמים יצא לכם להיתקל במילה באנגלית, ולהתעצבן על כך שאינכם מבינים את פירושה? אז נכון, לחלקנו אין את הזמן או הרצון ללמוד את השפה הזאת במלואה, אך חשוב מאוד להיות מוכנים לרגע שבו באמת נצטרך לדעת משהו באנגלית. מילון עברי אנגלי הוא הפיתרון שלכם לבעיה זו. כאשר תתקלו במחשב או בבית במילה באנגלית שאינכם מבינים את פירושה תוכלו להיכנס לאותו מילון עברי אנגלי ופשוט למצוא את הפירוש לאותה מילה, בקלות ובמהירות.

איפה מוצאים מילון עברי אנגלי באינטרנט?

ישנם לא מעט אתרים בהם ניתן למצוא כלים חינמיים לתרגום מילים. ישנם אתרים אשר מציגים מגוון רחב של תרגום מילים כמעט בכל שפה פופולארית. מילון עברי צרפתי, מילון עברי רוסי, מילון עברי ספרדי, ואיך אפשר שלא? כמובן גם מילון עברי אנגלי אשר בו מתבצע הכי הרבה שימוש בארץ, ואולי גם בעולם. חפשו אתרי מילונים ותרגומו נים במנועי החיפוש השונים, ומצאו אתר טוב וחינמי שמאפשר לכם לתרגם מילים בצורה טובה ומהירה.

השתמשו בכלי החינמי של מילון 4 יו לתרגום מילים:

מילון עברי ספרדי - בעקבות הצלחתם של טלנובלות ספרדיות גם השפה הספרדית נכנסה חזק לחיינו. בני נוער רבים לומדים את השפה הספרדית, ולכן מילון עברי ספרדי יכול להיות מאוד שימושי ויעיל ללימוד השפה.

מילון עברי רוסי – בארץ חיים הרבה מאוד רוסים שעשו עלייה בשנות ה-80. עד היום ישנם רוסים רבים אשר החליטו לשמור על שפתם ולדברה גם בארץ. השתמשו במילון עברי רוסי להבין את מה השפה הרוסית.

מילון 4 יו מציג מילון עברי אנגלי ועוד הרבה מאוד שפות פופולאריות בעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195532 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191681 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222648 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192102 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173225 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173490 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172983 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172495 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171970 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica