חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה שינוי זווית הראיה שלך יכולה לשנות את עולמך?

מאת: יוני לויאנרגיות07/02/20118938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה שינוי זווית הראיה שלך יכולה לשנות את עולמך?

כבר נאמר ונטחן כי חיוביות, אופטימיות ושאר פירות ניו אייג' יכולים לעזור לנו לעבור את מכשולי החיים בצורה רכה יותר ומהירה יותר.

במאמר הבא אני רוצה לדבר על משהו יסודי הרבה יותר, שלעיתים אנשים זונחים אותו לטובת מילים גדולות וחשובות כמו חוק המשיכה, אנרגיות וכדומה, אך לטעמי הוא החשוב ביותר – זווית הראייה שלך לגבי הסיטואציות שקורות לך בחיים.

הרי אין לנו באמת שליטה מוחלטת (אבל אפשר להתכווח על זה) על הסיטואציות שבהן ניתקל במהלך חיי היום יום שלנו אבל בהחלט יש לנו שליטה על הדרך שלנו להסתכל על המצב וכמובן על הפתרון שנציע לאותה בעיה.

שני אנשים יכולים להסתכל דרך החלון, האחד ישים לך לבוץ ולקור שבחוץ ואילו השני ישים לב לכוכבים שבחוץ. הכל עניין של זיוות ראייה.

אנחנו יכולים לקבל תימוכין לגבי העניין הזה אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד לדעתי היא דרך ניסיון אישי ולכן אני רוצה להציע לך לעשות תרגיל קטן.

כל מה שצריך כדי להתחיל בתרגיל זה גומיית גומי פשוטה ושבוע שבו אנחנו מחליטים באמת לעשות את התרגיל.

את הגומי ישי לשים על פרק כף היד והוא יהווה לנו תזכורת בכל שנתייחס למישהו / משהו / סיטואציה בזווית הראייה הלא נכונה.

למה הכוונה?

פשוט מאוד. בכל פעם שתדברו / תחשבו או תזכרו במשהו שלילי, תמתחו את הגומיה ותנו לעצמכם מכה קלה על היד. בהתחלה אולי זה קמת יכאב אבל אתם תראו מהר מאוד כיצד המחשבות השליליות שלכם מתחילות לנדוד מראשכם כמו קסם.

זה באמת פשוט עד כדי כך. תנסו.

(שאר המאמר הוא לרציניים בלבד. רק אם אתה חושב שאתה רציני מספיק, המשך לקרוא)

תוספת נחמדה שאני רוצה שתוסיפו לתרגיל, התוספת נקראת חזרה ושכנוע התת מודע.

אני רוצה שתדברו אל עצמכם ותגידו את המשפט הבא: "אני בן אדם חיובי ואני מושך אל תוך חיי סיטואציות ואנשים חיוביים"

גם אם בהתחלה זה ישמע לכם לא אמין, התמידו ותראו שלאט לאט התוצאות לא יאחרו להגיע. תנסו, זה פשוט עד כדי כך!

אני מניח שאם אתה קורא את המאמר הזה שמעת על הספר הסוד או ראית את הסרט ולכן אני רוצה להמליץ לך על ספר שנקרא "התשובה" מאת ג'ון אסאראף ומאריי סמית.

הסיבה שאני ממליץ לכם על הספר, מעבר לשיטה שעליה הוא ממליץ, הוא מסביר ברמה המדעית איך תת המודע עובד ואיך באמצעות תת המודע אנחנו בעצמם משנים את מערכת האמונות שלנו, שכאמור באמצעות אמונות נכונות אנחנו יכולים לשנות את גורלנו. בהצלחה.

 

מי הם אבות המזון? ולמה זה הדבר הכי חשוב שאתה צריך לדעת על תזונה?

 



תגיות המאמר: אופטימיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה להתחיל לאכול נכון?

www.HealthMagazine.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני לוי

מאת: יוני לויהשמנת יתר03/05/111072 צפיות
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

מאת: יוני לוידיאטה ותזונה02/05/111006 צפיות
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

מאת: יוני לויתזונה13/04/111615 צפיות
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

מאת: יוני לויתזונה12/04/111343 צפיות
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה... אם כן, המאמר הבא ינסה לעשות סדר בדברים וייתן לקורא קווים מנחים שבאמצעותם הוא יוכל לשמור על תזונה נכונה בצבא.

מאת: יוני לוידיאטה11/04/111221 צפיות
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

מאת: יוני לויספורט וכושר גופני - כללי10/04/111694 צפיות
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

מאת: יוני לויתזונה08/04/111222 צפיות
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו. אני מודה שזה לא הנושא הכי "סקסי" בנושאי דיאטה אבל זה מסוג הדברים שחייבים לדעת אם רוצים להצליח.

מאמרים נוספים בנושא אנרגיות

מאת: SEOMANאנרגיות09/01/181129 צפיות
אחד ממקורות הסבל: הראש כמו "מדיח כלים" או 3 קופים כל הזמן קופצים... מכירים? מחשבה רודפת מחשבה ואין רגע אחד של מנוחה

מאת: SEOMANאנרגיות25/05/161523 צפיות
מחפשים להירגע בזמנים הפנויים שלכם? לא מרגישים טוב? לחוצים מהעבודה שרודפת אתכם עד לרגע בו אתם נרדמים בלילה? מחקרים רבים הציגו כי לימוד נגינה בגיטרה עשוי לשפר את השלווה שלכם.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119971 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: מיקי רוביןאנרגיות27/04/118583 צפיות
לתפילה יש כוח אדיר שמסייע לנו לתקשר עם הבורא ועם העל-מודע שלנו. אנשים רבים מוצאים מפלט ונחמה בתפילה בתקופות שונות. לאורך הברית החדשה אנו רואים כי התפילה שינתה מצבים שנראו בפרספקטיבה רגילה כבלתי ניתנים לשינוי.

מאת: רון ברדאנרגיות05/04/119545 צפיות
פורנו וגם סקס ? את מי זה מעניין - מאמר בנושא פורנו וחיי סקס והתמכרות

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119102 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: SEO Neto teamאנרגיות02/12/108588 צפיות
פנינים היות תמיד ידועות בכוחם המרפא במשך כמה מאות שנים, במיוחד ברפואה האסייתית המסורתית. בתרבויות אלו, ה"רפואה" לא מתמקדת רק בריפוי באמצעות תרופות קונבנציונאליות אלא גם באמצעים כגון זהב, כסף ואבקת פנינים. בתרבויות אלו מאמינים כי לכל הנ"ל יש השפעה-הן פיסית והן מטאפיסית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica