חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצ'י קונג מדיטציה בתנועה

מאת: SEOMANאנרגיות09/01/20181127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצ'י קונג מדיטציה בתנועה

משחר ההיסטוריה אנשים חיפשו את המקור לאושר לשקט ולשלווה. במבנה שלנו ה"מינד כל הזמן בפעולה" על פי מחקרים מדעים אנשים חושבים בממוצע כ60,000 מחשבות ביממה גם בזמן השינהתרגול מדיטציה גורם לשינוי והאטה של גלי המח עוד נמצא שמדיטציה:אני פוגשת אנשים רבים שמספרים לי עד כמה קשה לעצור את שטף העשייה ולהתיישב לעשות מדיטציה בישיבה שהיא סטטית ולעיתים גם מאתגרת.

על ידי זה נוצר שקט ועולה בהירות כל אלו מביאים לתחושה של רוגע והפחתת מתח אפילו לאחר מספר דקות של פעילות.התרגול הפיזי משפר גם את מצב הגוף: את זרימת הדם לאיברים, מחזק את השרירים, משמן את המפרקים מגמיש את הגידים ומביא ליציבה זקופה ולתחושת חיוניות רבה.חשוב לדעת שעל מנת לתרגל צ'י-קונג אין צורך בתנאים מיוחדים. ניתן לבצע אותו בכל מקום: בחוץ, בבית, במשרד ואפילו בשדה תעופה כמה דקות לפני עליה לטיסה. אין צורך בבגדים מיוחדים כל מה שצריך הוא להחליט ולעשות. תרגול יומיומי של 10 דקות מביא לירידה משמעותית בסטרס ומפחית את השפעותיו השליליות שמאיצות את תהליכי ההתבגרות וההזדקנות. כפי שמוכיחים המחקרים האחרונים שמופיעים בספר The telomere effect המתאר את מה שמתחולל ברמת התאים כאשר אנחנו יותר רגועים. כתוצאה מתרגול פעילויות של גוף נפש כמו צ'י-קונג.

לצפייה סרטון

הצ'י קונג - מדיטציה בתנועה ועקרונותיה

לפני כ-60 שנים, מדענים אשר בדקו כיצד משפיעה המדיטציה על המח, הגיעו למסקנה כי המדיטציה משפיעה ומשנה את המבנה של המח וכך גם ממלאת אותו בעצמה.

  • תרגול מדיטציה לאורך זמן מגביר את היכולות שלנו להיות רגועים גם במצבי לחץ קשים במיוחד
  • יישום הטכניקות של המדיטציה מפתח גם את היכולת האישית של כל אחד להיות יותר יצירתי ומקורי בכל אשר יעשה
  • בונוס נוסף שתוכלו לקבל כתוצאה מתרגול מדיטציה יומיומית היא העצמת הזיכרון שלכם הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך

בעשור האחרון המדענים הגיעו למסקנה כי בכל הזדמנות שאנו חושבים על משהו, לומדים או מרגישים תחושה מסוימת, נוצר קשר נוירוני במח שלנו. ככל שאנו חוזרים על פעולה כלשהי שוב ושוב, כדוגמת ההרגלים היומיומיים כחלק משגרת היומיום שלנו, מחזקים את הקשרים הללו לחזקים יותר.כך למעשה, נוצר גם המצב ההפוך שבו אי השימוש בקשרים לאורך זמן מוביל להיחלשות והיעלמות הקשרים הללו לחלוטין. מכך נובע כי ההרגלים שלנו מתבצעים באופן אוטומטי ואין אנו נדרשים לחשוב לפני עשייתם.כחלק מעקרונות המדיטציה בתנועה בשילוב תורת הצ'י קונג לחיי היום יום, מומלץ מאוד לתרגל אותן בחיי היום יום.לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר או התקשרו: 052-6375276

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181333 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183527 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182761 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181423 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא אנרגיות

מאת: SEOMANאנרגיות25/05/161522 צפיות
מחפשים להירגע בזמנים הפנויים שלכם? לא מרגישים טוב? לחוצים מהעבודה שרודפת אתכם עד לרגע בו אתם נרדמים בלילה? מחקרים רבים הציגו כי לימוד נגינה בגיטרה עשוי לשפר את השלווה שלכם.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119971 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: מיקי רוביןאנרגיות27/04/118581 צפיות
לתפילה יש כוח אדיר שמסייע לנו לתקשר עם הבורא ועם העל-מודע שלנו. אנשים רבים מוצאים מפלט ונחמה בתפילה בתקופות שונות. לאורך הברית החדשה אנו רואים כי התפילה שינתה מצבים שנראו בפרספקטיבה רגילה כבלתי ניתנים לשינוי.

מאת: רון ברדאנרגיות05/04/119544 צפיות
פורנו וגם סקס ? את מי זה מעניין - מאמר בנושא פורנו וחיי סקס והתמכרות

מאת: יוני לויאנרגיות07/02/118937 צפיות
כבר נאמר ונטחן כי חיוביות, אופטימיות ושאר פירות ניו אייג' יכולים לעזור לנו לעבור את מכשולי החיים בצורה רכה יותר ומהירה יותר. במאמר הבא אני רוצה לדבר על משהו יסודי הרבה יותר, שלעיתים אנשים זונחים אותו לטובת מילים גדולות וחשובות כמו חוק המשיכה, אנרגיות וכדומה, אך לטעמי הוא החשוב ביותר – זווית הראייה שלך לגבי הסיטואציות שקורות לך בחיים.

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119101 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: SEO Neto teamאנרגיות02/12/108585 צפיות
פנינים היות תמיד ידועות בכוחם המרפא במשך כמה מאות שנים, במיוחד ברפואה האסייתית המסורתית. בתרבויות אלו, ה"רפואה" לא מתמקדת רק בריפוי באמצעות תרופות קונבנציונאליות אלא גם באמצעים כגון זהב, כסף ואבקת פנינים. בתרבויות אלו מאמינים כי לכל הנ"ל יש השפעה-הן פיסית והן מטאפיסית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica