חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תטא הילינג

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/20119094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן בשנת 1995. בזכות האישה הזאת ושיטת הריפוי הייחודית שהמציאה, מאות אלפי גברים ונשים ברחבי הגלובוס מטופלים באמצעות התטא הילינג. וויאנה יצרה בעצם שיטת טיפול אשר מאפשרת לטפל בכל תחום, כל עוד קיימת אמונה אצל המטופל כי הבעייה אכן ניתנת לפיתרון והמחלה ניתנת לריפוי. השיטה של ויאנה סטייבל, התטא הילינג , למעשה משפיעה בין היתר על תת המודע שלנו, המקום בו קיימים האמונות והרצונות שאנחנו לא תמיד מודעים אליהם.

במהלך טיפול בשיטהמתבצעת שיחה בין המטופל למטפל. בשיחה המטופל מעלה את הנושאים שבהם הוא מעוניין לטפל, וזה יכול להיות החל ממציאת מקורות פרנסה, בעיות בזוגיות ועד לבעיות פוריות ולמחלות סופניות. ישנם מקרים שבהם מספיקה שיחה אחת ויש מקרים שנדרשת סדרה של מספר שיחות – לכל מקרה משמעות טיפול אחרת. לאחר שהמטפל מוצא את האמונה או הרגש הבלתי רצויים בתת המודע של המטופל, הוא גורם למחיקתם ולהשתלת אמונה או רגשות חדשים שיעזרו למטופל – המטפל מבצע את השינוי הזה באמצעות שיטת הריפוי תטא הילינג רק כאשר איתר את הבעיה ואת מקורן של האמונות השליליות של המטופל.

תטא הילינג – תהיה מחוייב לריפוי של עצמך!

על מנת שטיפול תטא הילינג יצליח, ישנם מספר דברים שהמטופל חייב להכיר בהם ולהבין אותם. ראשית, עליו להתחבר לרוחניות שלו ולהאמין שקיימת אנרגיה קוסמית שזורמת ומחברת בין כל הדברים. כמו כן עליו לקבל ולהבין את מהות האהבה ללא תנאי. וכמובן, על המטופל להאמין בניסים, מי שיפסול את שלושת הדברים הללו, סביר להניח ששיטת הטיפול הזו אינה מתאימה לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתורטיולים בחו"ל27/01/111190 צפיות
במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101063 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101786 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/104594 צפיות
לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות ותשלום עבור לילה שלם -רק בשביל להשתשמש בחדר למספר שעות - מלונות רבים מציעים היום שירות של השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/108349 צפיות
טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולות לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/092655 צפיות
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.

מאת: נדב חייקין בנתורליסינג והשכרת רכב20/12/091354 צפיות
לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא אנרגיות

מאת: SEOMANאנרגיות09/01/181122 צפיות
אחד ממקורות הסבל: הראש כמו "מדיח כלים" או 3 קופים כל הזמן קופצים... מכירים? מחשבה רודפת מחשבה ואין רגע אחד של מנוחה

מאת: SEOMANאנרגיות25/05/161516 צפיות
מחפשים להירגע בזמנים הפנויים שלכם? לא מרגישים טוב? לחוצים מהעבודה שרודפת אתכם עד לרגע בו אתם נרדמים בלילה? מחקרים רבים הציגו כי לימוד נגינה בגיטרה עשוי לשפר את השלווה שלכם.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119965 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: מיקי רוביןאנרגיות27/04/118577 צפיות
לתפילה יש כוח אדיר שמסייע לנו לתקשר עם הבורא ועם העל-מודע שלנו. אנשים רבים מוצאים מפלט ונחמה בתפילה בתקופות שונות. לאורך הברית החדשה אנו רואים כי התפילה שינתה מצבים שנראו בפרספקטיבה רגילה כבלתי ניתנים לשינוי.

מאת: רון ברדאנרגיות05/04/119536 צפיות
פורנו וגם סקס ? את מי זה מעניין - מאמר בנושא פורנו וחיי סקס והתמכרות

מאת: יוני לויאנרגיות07/02/118933 צפיות
כבר נאמר ונטחן כי חיוביות, אופטימיות ושאר פירות ניו אייג' יכולים לעזור לנו לעבור את מכשולי החיים בצורה רכה יותר ומהירה יותר. במאמר הבא אני רוצה לדבר על משהו יסודי הרבה יותר, שלעיתים אנשים זונחים אותו לטובת מילים גדולות וחשובות כמו חוק המשיכה, אנרגיות וכדומה, אך לטעמי הוא החשוב ביותר – זווית הראייה שלך לגבי הסיטואציות שקורות לך בחיים.

מאת: SEO Neto teamאנרגיות02/12/108583 צפיות
פנינים היות תמיד ידועות בכוחם המרפא במשך כמה מאות שנים, במיוחד ברפואה האסייתית המסורתית. בתרבויות אלו, ה"רפואה" לא מתמקדת רק בריפוי באמצעות תרופות קונבנציונאליות אלא גם באמצעים כגון זהב, כסף ואבקת פנינים. בתרבויות אלו מאמינים כי לכל הנ"ל יש השפעה-הן פיסית והן מטאפיסית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica