חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורנו וגם סקס ? את מי זה מעניין

מאת: רון ברדאנרגיות05/04/20119543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הדחף לסקס חינם פורנוגרפי באינטרנט ? טכנולוגית האינטרנט הביאה עם השנים נגישות מובחת מיוחדת במינה בכל התחום לסרטים של פורנוגרפים. בני אדם רבים מאיתנו מוצאים עצמם חורשים עשרות דקות ארוכות חופרים באתרי יפים של סקס ומסתכלים פורנו בכל צורותיו. קלות ההישג גדולה, השימוש בטיזרים ושל האיפיון של סקס כמובן בסרטונים פשוט הכל נראה לא אמיתי , האם בטיזרים של הסרטים של הפורנו השחקניות מארגנות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה משחק ? ומדוע אנחנו כבני אדם כל כך משתוקקים לסרטי סקס באינטרנט ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתדעו.


התמכרות סרטי סקס
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי מומחים כמחלה אלא בעיה קומפלוסיבית. יש המון דילמות האם בכלל קיימת התמכרות למצלמות סקס פורנוגרפי אך אין חילוקי דעות שישנם השפעות לא טובות בכל הנוגע לתשוקה של סקס במצלמות פורנוגרפי בבכמות אדירה.

ההתמכרות לפורנו היא תלות נפשית שכמובן כוללת תופעות פיזיות שמקבילות לסמים.

המתנגדים לצריכה של ההתמכרות חושבים שצריכת סקס בחינם פורנוגרפי הגיע בכדי לשגת מהמלחמה נפשית עם הרגשות שונות אחרים ובכלל לא נעימים והדרך לגרום שהיא תחלים היא ע”י טיפול ברגש המודחק.

סכנה שמצלמות סקס פורנוגרפיים בדרך כלל גורמים:

=אי תקינות באיכות החיים של נשואים 
=תלות לצפייה במצלמות סקס באינטרנט ובזבוז זמן מיותר לפני
=אי אמונה לבין בני הזוג המאורסים 
=חסרון משיכה מינית בין בני הזוג הנשואים 

לפיכך רב של הבעיות הבולטות הן בקרב לזוגות מאורסים מאידך הגברים הרווקים יכולים לבצע כל מה שבא להם והסקס חינם
הופך בצד הזה ששייך ל מטבע סוג של הנאה עם החברה וגם חיי סקס שעדיין לא הכרתם

כל הזמן ממש כיף להתנסות במעשים קצת ששוברים את החיים האמתיים הנורמטיבי ולא קיימת חשיבות באיזה גיל הגולש האופטימאלי (שבוע סקס לכולם )

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום לקוראים וכדי לכם להכנס לאתר סקס השווה הזה ומחכים לכם שם סרטי סקס מעניינים מאוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון ברד

מאמרים נוספים בנושא אנרגיות

מאת: SEOMANאנרגיות09/01/181126 צפיות
אחד ממקורות הסבל: הראש כמו "מדיח כלים" או 3 קופים כל הזמן קופצים... מכירים? מחשבה רודפת מחשבה ואין רגע אחד של מנוחה

מאת: SEOMANאנרגיות25/05/161521 צפיות
מחפשים להירגע בזמנים הפנויים שלכם? לא מרגישים טוב? לחוצים מהעבודה שרודפת אתכם עד לרגע בו אתם נרדמים בלילה? מחקרים רבים הציגו כי לימוד נגינה בגיטרה עשוי לשפר את השלווה שלכם.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119971 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: מיקי רוביןאנרגיות27/04/118581 צפיות
לתפילה יש כוח אדיר שמסייע לנו לתקשר עם הבורא ועם העל-מודע שלנו. אנשים רבים מוצאים מפלט ונחמה בתפילה בתקופות שונות. לאורך הברית החדשה אנו רואים כי התפילה שינתה מצבים שנראו בפרספקטיבה רגילה כבלתי ניתנים לשינוי.

מאת: יוני לויאנרגיות07/02/118937 צפיות
כבר נאמר ונטחן כי חיוביות, אופטימיות ושאר פירות ניו אייג' יכולים לעזור לנו לעבור את מכשולי החיים בצורה רכה יותר ומהירה יותר. במאמר הבא אני רוצה לדבר על משהו יסודי הרבה יותר, שלעיתים אנשים זונחים אותו לטובת מילים גדולות וחשובות כמו חוק המשיכה, אנרגיות וכדומה, אך לטעמי הוא החשוב ביותר – זווית הראייה שלך לגבי הסיטואציות שקורות לך בחיים.

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119101 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: SEO Neto teamאנרגיות02/12/108585 צפיות
פנינים היות תמיד ידועות בכוחם המרפא במשך כמה מאות שנים, במיוחד ברפואה האסייתית המסורתית. בתרבויות אלו, ה"רפואה" לא מתמקדת רק בריפוי באמצעות תרופות קונבנציונאליות אלא גם באמצעים כגון זהב, כסף ואבקת פנינים. בתרבויות אלו מאמינים כי לכל הנ"ל יש השפעה-הן פיסית והן מטאפיסית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica