חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה

מאת: דניאל seoהדברה09/02/2011834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה היא אחד המקצועות הקשים ביותר שקיימים בעולם הזה של בעלי מקצוע. אם יש מקצוע אחד שבו כנראה אף אחד מהקוראים לא היה רוצה לעבוד זה בטח הדברה. אז מה כן צריך כדי להיות מדביר מוצלח? אנחנו נעבור על הכל במאמר, אבל תאמינו לי שהדבר הראשון שבטח צריך זה עצבים של ברזל כדי לא להירתע מהעבודה הקשה הזו.

הדברה היא גם עבודה עונתית, העוסקים בתחומי הדברה, לרוב מובטלים בחורף ועובדים מאוד קשה בקיץ. לא כל אחד יכול להתמודד עם סוג כזה של עבודה, שבה אתה למעשה מובטל חצי שנה כל שנה. אז אם חשבתם והחלטתם להיות איש הדברה, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת:

1. שיטות הדברה אחרות


עם השנים התפתחה המודעות לנזקים האפשריים של חומרי הדברה כימיים שונים. חומר הדברה מסוכן הוא חומר ששאיפה ממנו עלולה לגרום למחלות ולפגיעות פיזיות קשות. בעת הדברה כימית דיירי הבית נאלצים לעזוב את הבית וללכת לגור במקום אחר למשך כל תקופת ההדברה. אחת מהשיטות הידידותיות יותר היא הדברה אלקטרונית. בשיטה זו מפעיל המדביר אמצעים אלקטרוניים שיפגעו באופן ספציפי במזיק. בדיוק כמו שמשרוקית כלבים תבריח גם את הכלב המפחיד ביותר, כך גם גלי קול בדציבלים מסוימים יפגעו ויבריחו יונים ומזיקים שונים ומשונים. שיטות נוספות של הדברה ידידותית כוללות שימושים בסוגים של צמחים על מנת להרחיק מזיקים מסוגים שונים ומגוונים.

2. הדברה באשדוד- הדברה ביתית


הדברה ביתית כוללת את כל האמצעים והשיטות שאתם מבצעים בביתכם על מנת להרחיק מזיקים מסוגים שונים. אפילו להפעיל את קטלני האור (אור אולטרה סגול ששורף את היתושים, זבובים ושאר מזיקים) מהווה אחת משיטות ההדברה הביתיות. שיטת הדברה מקובלת מאוד - אבל לא תמיד הטובה ביותר כוללת שימוש בתרסיס לקטילה של ג'וקים. תרסיסים אלו טובים בעיקר למלחמה כנגד ג'וקים ספורים. הדברה ביתית של עכברים תכלול שימוש במלכודות דבק וכדומה. הדברה ביתית של הרחקת יונים תכלול שימוש בדוקרנים שניתן לקנות בכל מקום או בכדורים מחזירי אור המפחידים את היונים.
אין ספק כי הדברה ביתית ולא מקצועית מהווה פתרון זמני בלבד - במיוחד בימי הקיץ החמים המושכים את כל סוגי המזיקים, קטנים וגדולים גם יחד.

 



תגיות המאמר: הדברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196139 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191336 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161453 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161902 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162150 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162255 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162097 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191755 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181677 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181261 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181384 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181389 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181365 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181280 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica