חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דילמה עירונית - פיצות או סושי בתל אביב

מאת: אלימתכונים ואוכל - כללי09/02/20111493 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיר תל אביב ניתן למצוא הכל מהכל, החל מהדברים הקטנים ביותר ועד לדברים הגדולים ביותר לדוגמא: ניתן למצוא פיצות בתל אביב, סושי בתל אביב,  וכמובן שישנה האפשרות של 24 שעות ביממה לבצע משלוחים בתל אביב.

ישנם סוגים שונים של פיצות בתל אביב, כשרות או לא כשרות. עם מעט גבינה או גבינה בכמות הרגילה אפילו יש פיצה עם אקסטרה גבינה. יש פיצות בתל אביב העשויות מקמח מלא או כמובן שיש גם את הפיצות העשויות מקמח לבן רגיל.

ישנם סוגים שונים של פיצות:

1)     פיצה איטלקית – את רוב סוגי הפיצות מכינים בשיטה זו, כיוון שהיא השיטה המסורתית להכנת פיצה. היא עשויה מקמח לבן, רסק עגבניות, גבינה צהובה אשר מעל כל זה שמים תוספות שונות ומגוונות שרוצים לשים ולהוסיף לטעמה הנפלא של הפיצה.

2)     פיצה לבנה – פיצה זו עדיין מבוססת על הבצק המסורתי של הפיצה, כפי שמכינים בפיצה האיטלקית. (המוסברת בסעיף הקודם), פיצה זו עשויה ללא רוטב או שהיא מוכנת על פי בסיס של עגבניות בלבד. בפיצה מסוג זה בדרך כלל יש רוטב פסטו  או רוטב אשר הוא מוכן על בסיס של שמנת, על מנת להחליף את רוטב העגבניות אך בדרך כלל לא שמים בה שום רוטב. אלא רק גבינות מסוגים שונים.

למרות שיש סוגים כה רבים של פיצות עדיין אין לשכוח כי קיים גם סושי בתל אביב, סושי הינו מאכל כשר, למרות כי חלק מן האנשים לא מודעים לכך, סושי עשוי מעטיפה של דג חי אשר לא בושל או טוגן לפני הכנתו או הגשתו, דג זה מכיל בתוכו בעיקר אורז, לפעמים גם שמים קצת אבוקדו או כל דבר אחר שרוצים על מנת לגוון בטעמו הנפלא של הסושי.

רוב המסעדות הנמצאות באיזור המרכז, אפילו מסעדות שמכינות סושי בתל אביב, עושים משלוחים בתל אביב במשך 24 שעות ביממה. לכן רואים כי תל אביב הינה עיר ללא הפסקה. ישנם המון ערים בארץ אשר החל משעות הערב המאוחרת לא ניתן לבצע דרכם משלוח, כמו שעושים משלוחים בתל אביב במשך כל שעות היממה ואפילו בשעות הלילה המאוחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205286 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205203 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205506 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205596 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195910 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196116 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica