חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאילנד פוקט והאי קופיפי

מאת: מישל ארנסטטיולי תרמילאים12/02/20111565 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד : הופכת בשנים האחרונות לאחד היעדים התיירותיים הנחשקים והפופולאריים במזרח הרחוק.

תאילנד מושכת תיירים רבים מכל רחבי הגלובוס ובהם גם תיירים רבים מישראל.

הישראלים אם זה הצעירים מיד אחרי שחרורם, זוגות בירח דבש, אנשים באמצע החיים כולם נוהרים לתאילנד.המדינה הממוקמת בדרום מזרח אסיה, שמאופיינת במזג אוויר נח רב השנה, איים מדהימים, אנשים נעימים, עלויות זולות, הפכה לגן עדן עלי אדמות למיליוני התיירים המבקרים במדינה מדי שנה.תאילנד הפכה ליעד לישראלים, והחברות המובילות בשוק מציעות מגוון רחב של אפשרויות טיסה לתאילנד,

טיסות ישירות, טיסות עם עצירות ביניים, טיסות עם חברה ישראלית ועם חברות זרות, דילים מפנקים ועוד.אז מה צריך לדעת על הטיסה לתאילנד פחות או יותר? מדובר בערך בעשר שעות טיסה, במחירים הנעים החל ומסביבות 700 דולרים לערך, תלוי במסלול וכרטיס הטיסה הנבחר.

כשמדברים על תאילנד מדברים בעיקר על האיים והחופים האקזוטיים בהם התיירות פורחת יותר מאשר מהמחוזות הפנים ארציים.באתרי התיירות אפשר למצוא מועדונים, מסעדות, מרכזי בילוי וכל מה שהתייר הממוצע מחפש על רקע הנופים היפים ביותר בעולם.האי פוקט הוא חצי אי בדרום מרכז תאילנד, ונחשב לאי הגדול במחוזותיה.חצי האי שוכן לחופי האוקיינוס ההודי בנתיבי מעבר מרכזיים בין מדינות האזור.

האי הנחשב לגדול מבין איי תאילנד הפך לפופולרי מאוד לתיירים החל משנות השמונים ומכיל אלפי תיירים כמעט כל השנה.ההגעה לאי הממוקם למעלה מ800 קילומטרים מבנגקוק פשוטה ואפשרית בכל דרך, גם בטיסות המשך לנמל תעופה הממוקם באי.האי מאופיין בעצי הקוקוס, האננס וכל הצמחייה הטרופית המוכרת בכל איי תאילנד.התרבות באי מושפעת גם היא בעיקר מהבודהיזם, מעט מהאסלאם ועוד דתות ותרבויות של עמים שהשתכנו באי.אז למבלים שהגיעו לאי אפשר למצוא שם כל מה שנדרש לבילוי הוגן לדוגמא :מועדון לילה סימון הידוע בליידי בויז שהפכו לנוף קבוע באי,החופים המצוינים בהם חוף פטונג, מפרץ נגה ביי, ושמורת הטבע קאו סוק.

האי הוא נקודת מוצא מרכזית אל האיים האקזוטיים הסמוכים, כמו קופיפי, ריילי ביץ\'...האי קופיפי : איי קופיפי בתאילנד הם התגלמות היופי האקזוטי המונצחים במוחו של כל תייר פוטנציאלי.האיים המרוחקים כארבעים קילומטרים מהאי פוקט, בים אנדמן, ממוקמים בסביבת עוד מספר איים אך,

יופיים של איי קופיפי הוא המפורסם, אולי גם בהשפעת הספר \"החוף\" שנכתב על האי קופיפי במקור למרות שאת הסרט בחר הבמאי דני בוייל לצלם באי קו טאו בחוף המאיה המפורסם .מבחינת הנוף הטבעי האיים בנויים מסלעי גיר שמתמזגים עם ים צלול ומרהיב ביופיו.הקרבה אל האיים הגדולים, מאפשרת הגעה לאחר טיסה לאחד מהאיים פוקט או קראבי ומשם  בהפלגה של כשעתיים אל איי קופיפי.

הבילוי העיקרי באיים שהם בעיקר טבע בהתגלמותו, הם צלילות, שייט סביב האיים, התמזגות עם הטבע, האיים הם פסגת המפגש של האדם הטבע והחי.מקומות הלינה באי: פיפי וילה, ליד מרכז האי אבל לא ממש בלב ההמולה, חדרים וסוויטות נעימות, מסאז', חדר כושר... חדרים ממוזגים, במרחק הליכה מהחוף.

איים בתאילנד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111769 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115102 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112060 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111996 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112146 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182351 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181337 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162244 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131658 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica