חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לונדון באנגליה לטייל ולעבוד

מאת: מישל ארנסטהשמה12/02/20111312 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשה באנגליה היא אחת החופשות המבוקשות ביותר על ידי התייר הישראלי.אנגליה היא מדינה מדהימה , עם אתרי תיירות מרהיבים ומקומות רבים לבילויים, בילויים משפחתיים, חופשות רומנטיות ועוד אתרים רבים בהם אפשר לבקר במהלך השהות שלך באנגליה.

***

העיר התיירותית ביותר והמבוקשת ביותר היא כמובן עיר הבירה לונדון, עיר שוקקת ומלאת חיים, עיר עם המון אטרקציות תיירותית, בילויים, מוזיאונים מפוארים.בין האתרים המומלצים לביקור הינם : מוזיאון השעווה מדאם טוסו , הגלגל הענק שביקור בו מאפשר לכם צפייה מדהימה על כל יופייה של העיר, שעון הביג בן המפורסם שלא ניתן להחמיץ, גשר לונדון, פארק הנואמים –הייד פארק, אצטדיוני הכדורגל בעיר  ועוד אתרים רבים.כמובן שעל חיי הלילה בלונדון אסור לוותר, בייחוד אם עוברים להתגורר בעיר ואסור לפספס את מיטב הפאבים שיש בעיר, לבקר בפאבים בזמן משחקי כדורגל, הופעות חיות של אמנים גדולים מהעולם ועוד.

***

מלבד הבילויים והמוזיאונים, בלונדון אפשר להרוויח כסף רב בעבודות השונות בעיר.אנו רגילים לשמוע רק על עבודות בארצות הברית ובמדינות הגדולות בארצות הברית, אך עבודה באנגליה ובעיקר בלונדון הפכה למבוקשת מאוד.לונדון נחשבת לעיר מבוקשת על ידי צעירים יוצאי צבא לעבודה בחול ,וצעירים בגילאים 24-25 שמעוניינים להתנתק משהשגרה הישראלית ולצאת לעבוד בחו"ל, כאשר אנגליה היא אחת מהיעדים המועדפים ביותר.

***

לונדון היא עיר מרהיבה ותיירותית אך גם התנאים שמוצעים על ידי חברות העבודה הם תנאים ברמה גבוהה מאוד וכמובן עם הדבר החשוב ביותר: שכר גבוה, שכר שנמדד בלירות שטרלינג, מטבע שנע בין 5.5 ל6 ש"ח , והסכום אותו אפשר להרוויח בממוצע בחברות הוא בין 300 ל1200 ליש"ט בשבוע בהתאם להיקף העבודה, ומדובר בסכומים חודשיים גבוהים מאוד.

***

תחומי עבודה בלונדון:הבירה האנגלית מציעה לכם מגוון רחב של עבודות:עגלות - עבודה בעגלות בקניונים ובמרכזי הקניות המפוארים בלונדון וברחבי אנגליה עם אפשרות להרוויח כסף רב ולהגיע לקהל יעד מכל הסוגים: תושבי המקום ותיירים רבים שמתפתים מאוד לרכוש את המוצרים.המוצרים המפורסמים ביותר בעגלות בלונדון הם ציורים, אביזרי שיער כמו מחליקי שיער, מסלסלי שיער, קוסמטיקה ואופנה.חנויות - ישנם חנויות רבות שמחפשות תיירים לעבודה קבועה, חנויות מכל הסוגים מאלקטרוניקה ועד קוסמטיקה.חברות פרסום -  חברות גדולות שמחפשות עובדים בתחומי ההייטק, שיווק טלפוני ועוד, כאשר כל העבודות מתאימות גם לצעירים.

***

תנאים ושכר:תנאים נוחים הם חשובים מאוד לשהות שלכם וחשוב לדאוג קודם כל לכל האישורים הנלווים, ויזות עבודה למיניהם וכמובן למצוא את החברה המתאימה ביותר שתציע לכם את התנאים האיכותיים ביותר.בדרך כלל חברות העבודה יציעו לכם מגורים מפוארים, חלקם עם בריכה, חיבור לטלוויזיה, אינטרנט , רכב משותף (ישנם חברות שמציעות דירה שצמודה לקניונים למשל ולא ייתנו רכב אלא ייתנו כרטיסיות לתחבורה ציבורית)

***

.חלק מהחברות יציינו כי העבודה בלונדון היא בדרך כלל בין השעות 9 עד 17:00 כפי שאנחנו רגילים בארץ אך זה תקף לעבודות הקבועות ולא לעבוד בדוכני המכירות והעגלות אשר פועלות כל היום.השכר כפי שציינו הוא שכר משתנה בהתאם לסוג העבודה שלכם ובהתאם לכמות השעות שאתם עובדים:

***

ישנן חברות שיציעו לכם 300 פאונד לשבוע (1650 ש"ח לשבוע) , 500 פאונד בשבוע.כמו כן ישנן חברות שיציעו לכם שכר שמורכב מבונוסים ,טיפים ואחוזי מכירה (בעיקר בעגלות), וקיימות חברות שמציעות עבודה מסודרת והבטחת הכנסה עד עשרת אלפים שקלים בחודשי, הצעה שבדרך כלל תקפה לבעלי דרכון אירופאי.ישנן עוד ערים רבות ברחבי אנגליה שם קיימות חברות ישראליות ואנגליות שמציעות עבודה , אך היקף העבודה הגדול ביותר הוא בלונדון שמושך צעירים רבים.

***

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111769 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111600 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115099 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112060 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111996 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112276 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112145 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174136 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152737 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151912 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151825 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151644 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica