חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיות ומזל טוב

מאת: מישל ארנסטאימוץ בעלי חיים12/02/20119230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם אחת ישבתי בצל העצים, עצי הצפצפה לבני עלים.

הרוח שעברה בין העלים הלבנים צפצפה לי מנגינות, לפתע ירד מלמעלה ארגז ענק מצופה צדפים צהובות, על כל צדף נקודה אחת שחורה. נפתח המכסה ויצאו ממנו שלושה ארנבים כחולים, עם עיניים לבנות. אמרו לי שלושתם ביחד, מה תרצה שנביא לך.

מהראשון ביקשתי את האגוז הקשה ביותר בעולם, מהשני ביקשתי את היהלום היקר בעולם, ומהשלישי את הפרח היפה בעולם. חזרו הם לתוך הארגז ונעלמו.

נגינת הרוח בעלים הייתה יפה ונרדמתי , אינני יודע לכמה זמן אך הרגשתי לפתע שלוש נקישות על המצח. כאשר פקחתי את עיניי עמדו לפני שלושת הארנבים ,

אומר ארנב אחד אינך יודע היכן הייתי כדי להשיג את האגוז שהבאתי לך, וכמה אגוזים שברתי , אך הנה לך האגוז הקשה בעולם.

הארנב השני אומר הייתי בכל המערות בעולם איני יודע כמה אבנים זרקתי, והצלחתי להביא לך יהלום יקר, הכי יקר.

הארנב השלישי החזיק בידו את הפרח היפה בעולם, כמה פרחים קטפת ?

שאלתי אותו ? אך הוא לא יכול לפצות פה מרוב עייפות. אני מאוד מרוצה מכל מה שהבאתם לי ארנבים חמודים, אני רואה שאתם יכולים לעשות הכל, אך שאלה לי אליכם ? כן : שאלוני הארנבים מה היא ? האם שלושת הדברים שהבאתם לי יעלו חיוך על שפתי, יעשוני מאושר מכל חי ? :

איני יודע אם חלמתי או לא, אך באותה השניה נעלמו הארנבים , נשארתי עם הארגז ובתוכו אגוז, יהלום , פרח ועקבות של ארנבים. הרוח פסקה וקצת עצוב לי עכשיו, וכל פעם שרואה אני עקבות של ארנבים החיוך חוזר ללחיי, לכן שווה לחפש עקבות של ארנבים.

בטוחני שהארנבים צוחקים . "האוכל – הכסף – היופי, אני ואתם".

מי הכותב : אנונימי לחלוטין

אם אין ארנבת גם קנגורו טוב

 



תגיות המאמר: כסף, חיים, סיפור, ארנבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115103 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112061 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111997 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112147 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא אימוץ בעלי חיים

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205235 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: ליאת מנדלסוןאימוץ בעלי חיים09/04/132557 צפיות
רבים נוטים לחשוב על בחירת בעל חיים, מבחינת תהליך הבחירה בעקבות מגוון הסוגים והעדפותיהם, לבחירה של טבעות אירוסין. כלומר, ניתן למצוא שפע של טבעות למטרת אירוסין, כמו לדוגמא: טבעת אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין עם יהלומי צד, טבעת למטרת אירוסין סוליטר וכן הלאה, בסופו של דבר אנשים בוחרים את הסוג המועדף עליהם על פי מה שהם הכי מתחברים ובדיוק כמו בעלי חיים – אנשים בוחרים את החיה אליה הם הכי מתחברים.

מאת: משה יוניאימוץ בעלי חיים26/02/131737 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- אחרי לחץ מהילדים קניתם כלב? אתם ודאי רוצים לתת לו תשומת לב רבה אבל אחרי כמה חודשים מבינים זאת מטלה: צריכים לקנות אוכל מתאים,

מאת: ירון וקניןאימוץ בעלי חיים29/01/131715 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- קניתם כלב חמוד לבית? אתם רוצים לבטח לפנק אותו ככל שאפשר אבל אחרי התרגשות הראשונה מגלים שזה לא פשוט כלל:

מאת: הילה שביטאימוץ בעלי חיים06/11/128933 צפיות
החלטתם לאמץ כלב? יישר כוח! האם תבחרו בכלב בוגר או שמא בגור כלבים? לכל אחת מההחלטות הללו משמעות שונה לחלוטין מבחינת אופי החיים הנלווים אליה, ומבחינת הדרישות, ההשקעה והזמן שהיא תדרוש מכם;

מאת: אייל קלייןאימוץ בעלי חיים29/08/129061 צפיות
אימוץ כלבים הוא אפוא מעשה אנושי יפה. עם הזמן כלב מאומץ חש עצמו אהוב ומקובל ככל כלב, בדיוק כמו ילד מאומץ אשר עבור הוריו הוא ילד לכל דבר ועניין והקשר הרגשי עמו הוא קשר אנושי חזק וחם בדיוק בעצמה רגשית שחשים הורים כלפי ילדיהם הביולוגיים.

מאת: נטלי הרוש אימוץ בעלי חיים18/07/128622 צפיות
אין ספק כי אימוץ של כלב הוא שמחה גדולה עבור המשפחה כולה! אך רגע לפני שעושים את הצעד ומאמצים כלב לחיק המשפחה, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב גם... רק כדי לראות את "התמונה הגדולה".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica