חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רווח נקי, החזרי מס- מה אתם באמת יודעים

מאת: קבוצת רווח נקיהחזרי מס14/02/20112060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל שכיר וודאי שמע את המושג החזר מס, אולם לא כולם מבינים עד הסוף מדוע ומתי מגיע להם החזר. חשוב שתדעו- שכירים רבים במדינת ישראל זכאים להחזר מס, מסיבות שונות כמו אי רציפות תעסוקתית, שינוי מצב משפחתי וכדומה.

לפעמים מגיע לכם החזר מסיבות שלא חשבת עליהן או מסיבות שנראות לך זניחות ולא משמעויות. בדיוק בשביל זה אתה חייב לבצע בדיקת החזר מס מקיפה ומקצועית

לאחר חמש שנות העסקה במקום אחד, הפסקתי לעבוד למשך כ- שמונה חודשים  ואז התחלתי לעבוד במקום חדש. המשכורת הנוכחית שלי שונה מהמשכורת הקודמת. האם שווה לי לבדוק את זכאותי להחזר מס ?
היות וחישוב המס הינו חישוב שנתי. כל הפסקה ברצף התעסוקה או החלפת מקום עבודה, יכולים להביא לפערים במס שהיית צריך לשלם ולפיכך להוביל להחזר מס. תקופה של שמונה חודשים ללא שכר, בהחלט מצדיקה בדיקת החזר, כמו גם הפער בין השכר הקודם לנוכחי.
חשוב להבין מהו גובה הפער בין המשכרות ולבדוק את זכאותך למול מס הכנסה, על מנת להבין כיצד השפיע שינוי מקום העבודה ותקופת האבטלה על המס שהינך צריך לשלם והאם מגיע לך החזר.

אני אם חד הורית לשני ילדים. אחד מהם נולד השנה. אני  מתקיימת ממשכורת . חברה ייעצה לי לבדוק את זכאותי להחזר מס. האם יכול להיות שמגיע לי החזר על המס ששילמתי בגין היותי אם חד הורית והאם מגיעה לי נקודת זכות על הילד שנולד השנה ?
כאם חד הורית יש לך לפי החוק נקודת זכות במס הכנסה מעצם היותך ראש משפחה חד הורית. (חשוב לדעת שהחוק אינו מבדיל בין אם חד הורית לאב חד הורי ) מעבר לכך, על כל ילד מתחת לגיל תשע עשרה שנולד בשנת המס, את זכאית לעוד נקודת זכות במס, כך ששווה לבדוק האם מגיע לך החזר מס בגין אותן נקודות זכאות, ביחס למה ששילמת. כמובן שהדבר תלוי בגובה המשכורת ובחישוב המס שנעשה לך, ביחס לנקודות הזכות המגיעות לך

אני מבקש לבדוק את זכאותי להחזר מס אולם קצת חושש מעבודת איסוף הניירת. מהם הטפסים העיקריים שצריך, על מנת לבדוק זכאות להחזר מס והאם חברה להחזרי מס תנחה אותי מה להביא וממי ניתן לקבל את המידע ?
על מנת לבדוק זכאות להחזר מס, חשוב לקבל תמונת מצב כוללת ולקבל כמה שיותר אינפורמציה אודות מצבך האישי והתעסוקתי וכמובן על ההתנהלות שלך למול רשויות המס לאורך השנים. מדובר בפרוצדורה שרק נראית מסובכת, אך אם עושים אותה בהכוונה של חברה להחזרי מס, היא נעשית במקצועיות ובפשטות.

המידע המרכזי שתצטרך להביא אלא טפסי 106- אישורים המרכזים את תלושי השכר.
טופס 161- אישור מעסיק לפיצויים, הפקדות לקופות שונות וביטוחים, טופס 867 מהבנק וכמובן כל אסמכתא אחרת אשר יכולה לסייע, בהתאם לזכאות שלך כמו אישורים רפואיים, הוכחות לתרומות וכדומה.

מבקשים לבדוק את זכאותכם להחזר מס ? אל תתפשר על פחות מחברה מקצועית בעל ניסיון בבדיקת זכאות החזרי מס

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת רווח נקי, בניהולה של ליאת פרנקל
ייעוץ מקצועי להחזרי מס ובניית מנגנון מיסוי עתידי
הנהגת פתרונות וקורסים לשכירים, עצמאיים, פנסיונרים וסוכני ביטוח
http://www.revachnaki.co.il/ לשיחת ייעוץ 03-9236227


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קבוצת רווח נקי

מאת: קבוצת רווח נקיפיננסים וכספים - כללי 07/04/111365 צפיות
בשנים האחרונות, הוצאות המחייה המטורפות הפכו את המושג "חיסכון" למשהו כמעט דמיוני. אבל כולנו יודעים עד כמה חשוב שנחסוך. במיוחד כשהיום כבר נשארו מעט מאוד ברי מזל שעובדים במוסד כזה שמבטיח להם שיקבלו אחרי הפרישה תשלומי פנסיה חודשיים לכול ימי חייהם.

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית07/03/111325 צפיות
בזמנים אלה, כאשר המשק מתאושש עדיין מהמשבר הכלכלי העולמי האחרון והכלכלה הישראלית חוות מיתון, ישנה חשיבות מיוחדת לתכנון וניהול נכון של התקציב המשפחתי. ישנם מצבים כלכליים רבים שלא ניתן להתכונן אליהם מראש, אך אין ספק כי תכנון נכון של התקציב המשפחתי יכול למנוע בעיות ותקלות צפויות, ואף לעזור ליצור רשת ביטחון שעשוייה לסייע בהתמודדות עם מציאות כלכלית בלתי צפויה.

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית07/03/111203 צפיות
"...אני ואשתי עובדים קשה, מרוויחים לא רע, אבל מרגישים כאילו המשפחה שלנו חיה מתחת לקו העוני! על חיסכון אין בכלל מה לדבר. לאיפה לעזאזל נעלם כל הכסף?!..."

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית14/02/111274 צפיות
אורך חיים מהיר ודינמי, מחייב משפחות רבות לעשות בדק בית ולבחון את הדרך שבה הן מתנהלות מבחינה פיננסית, בתוך התא המשפחתי. קוראים לזה כלכלת המשפחה וזה יכול לעשות הבדל מהותי במערכת היחסים שלכם עם כסף. לפני שאתם מבטלים, נשאבים לסטיגמות או חושבים ,לנו זה לא מתאים ולא יכול לעזור, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/181498 צפיות
מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172197 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172322 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162414 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162744 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162181 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/152510 צפיות
חתירה לקראת איתור כספים אבודים השייכים לכם היא זכות בסיסית של כל אדם, זה הזמן לנצל את הכוח של האינטרנט להשלמת איתור הכספים להם אתם זכאים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica