חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רווח נקי סוגי חסכון איך בוחרים

בשנים האחרונות, הוצאות המחייה המטורפות הפכו את המושג "חיסכון" למשהו כמעט דמיוני. אבל כולנו יודעים עד כמה חשוב שנחסוך. במיוחד כשהיום כבר נשארו מעט מאוד ברי מזל שעובדים במוסד כזה שמבטיח להם שיקבלו אחרי הפרישה תשלומי פנסיה חודשיים לכול ימי חייהם.

אז מה עושים עם הכסף שבכל זאת הצלחנו לחסוך?

בגדול יש כמה סוגי חיסכון: יש אפשרות להפקיד את הכסף בבנק או להשקיע אותו בניירות ערך. יש סוגי חיסכון בעלי חשיבה לטווח ארוך ויש הפקדות לטווח קצר.

אז איך יודעים מה לעשות?

הדרך הנכונה היא להתייעץ עם מומחה. מומחה טוב יתאים את צורת החיסכון לצרכים שלכם ולאופי שלכם, ממנו הוא ילמד על רמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת עם הכסף שלכם.

הרבה מאיתנו עוד חיים עם החלום הישן והמתוק שאם נפקיד בכול חודש כמה שקלים בתוכנית חיסכון בבנק, נתעורר יום אחד ונגלה סכום עתק שמחכה לנו בסבלנות בסניף בשביל לסדר אותנו בחיים. אבל הבנקים של היום זה לא הבנקים של פעם, אלה שהיו בבעלות המדינה והיו מכוונים על ידי מדיניות הממשלה. הבנקים של היום הם גוף עסקי קר, אכזר ומנוקר שכל מטרתו לעשות רווחים בכול מחיר. והם עושים. בכול שנה רווחי הבנקים גדלים במאות מיליוני שקלים. הבנק רוצה שתשימו אצלו את הכסף שלכם בשביל שיוכל להלוות אותו לאחרים. הבנק רוצה לשלם כמה שפחות ריבית למי ששם אצלו את הכסף. מהצד השני הוא מעוניין לגבות כמה שיותר ריבית על הכסף שהוא מלווה לאחרים. זה כל הסיפור. לכן כשאתם שמים כסף בתוכנית חיסכון אתם עוזרים לבנק, אבל הוא לא מעוניין לעזור לכם. להפך. פקידי הבנק לא יבחלו בשום אמצעי על מנת לבלבל אתכם, לטשטש לכם את התודעה ולהטביע אתכם בים של מספרים וסעיפי חוזה קטנטנים על מנת להגיע למטרה- לתת לכם כמה שפחות כסף עבור הכסף שחסכתם בקושי כל כך גדול.   

אז מה עושים?

בדיוק בשביל זה הולכים למומחה פיננסי. המומחה מכיר היטב את האינטרסים של הבנקים, את הסעיפים, את האותיות ואת הטריקים שבהם הם משתמשים. המומחה יודע מה תחום המיקוח שיש לפקיד הבכיר בבנק ואיך לדבר אליו בגובה העיניים ולהשיג את המחיר הטוב ביותר עבור החיסכון שלכם.

יעוץ פיננסי טוב גם יבדוק האם חיסכון לטווח ארוך הוא בהכרח מה שאתם זקוקים לו. לעיתים אתם רוצים לחסוך לנסיעה משפחתית לחו"ל, לסגירת חוב, להעלמת מינוס בבנק, לרכישת מוצר חדש כדוגמת טלוויזיה או מכונית, או חיסכון למטרה רפואית.

במקרים כאלה, יועץ טוב ימצא עבורכם את הבנק והתוכנית הנכונה שנותנת הכי הרבה בטווח קצר.

ועוד משהו חשוב: גם לחברות ביטוח ולגופים אחרים יש תוכניות חיסכון להציע לכם, לרוב במחירים טובים יותר מאלה שמציעים הבנקים!

יועץ פיננסי טוב אמור להכיר את התוכניות הללו ולהציע לכם אפשרות זאת.

סגנון החיסכון השני הוא חיסכון שיש בו אלמנטים שמשלבים גם השקעה כלשהי בניירות ערך כמו: ביטוחי מנהלים למיניהם, ביטוח פנסיוני, קופות גמל, קרנות נאמנות. המיוחד בחסכונות כאלה הוא שאפשר להרוויח בהם הרבה יותר מאשר חסכונות בבנק, אבל אפשר גם להפסיד.

ההרפתקנים יכולים להשקיע את הכסף ישירות בבורסה. הבחירה תלויה בעיקר ברמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת.

לסיכום:

יועץ פיננסי טוב צריך להכיר את כל האופציות ולדעת להציג אותן בפניכם. אבל חשוב מכך, עליו לדעת "להריח" אתכם, את האופי שלכם, את הצרכים שלכם ולהתאים לכם את אופן החיסכון הנכון ביותר.

בתשעים אחוז מהמקרים יועץ פיננסי טוב ימליץ לכם לפזר סיכונים וסיכויים ו"לחלק את הביצים" בין כמה סוגי סלים.

יחד עם הניסיון, הידע והיכולת להתמקח, יעוץ טוב יכול להיות שווה לכם הרבה רבה כסף.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת רווח נקי, בניהולה של ליאת פרנקל
ייעוץ מקצועי להחזרי מס ובניית מנגנון מיסוי עתידי
הנהגת פתרונות וקורסים לשכירים, עצמאיים, פנסיונרים וסוכני ביטוח
http://www.revachnaki.co.il/ לשיחת ייעוץ 03-9236227


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קבוצת רווח נקי

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית07/03/111322 צפיות
בזמנים אלה, כאשר המשק מתאושש עדיין מהמשבר הכלכלי העולמי האחרון והכלכלה הישראלית חוות מיתון, ישנה חשיבות מיוחדת לתכנון וניהול נכון של התקציב המשפחתי. ישנם מצבים כלכליים רבים שלא ניתן להתכונן אליהם מראש, אך אין ספק כי תכנון נכון של התקציב המשפחתי יכול למנוע בעיות ותקלות צפויות, ואף לעזור ליצור רשת ביטחון שעשוייה לסייע בהתמודדות עם מציאות כלכלית בלתי צפויה.

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית07/03/111201 צפיות
"...אני ואשתי עובדים קשה, מרוויחים לא רע, אבל מרגישים כאילו המשפחה שלנו חיה מתחת לקו העוני! על חיסכון אין בכלל מה לדבר. לאיפה לעזאזל נעלם כל הכסף?!..."

מאת: קבוצת רווח נקיהחזרי מס14/02/112057 צפיות
כל שכיר וודאי שמע את המושג החזר מס, אולם לא כולם מבינים עד הסוף מדוע ומתי מגיע להם החזר. חשוב שתדעו- שכירים רבים במדינת ישראל זכאים להחזר מס, מסיבות שונות כמו אי רציפות תעסוקתית, שינוי מצב משפחתי וכדומה.

מאת: קבוצת רווח נקיכלכלת משק בית14/02/111271 צפיות
אורך חיים מהיר ודינמי, מחייב משפחות רבות לעשות בדק בית ולבחון את הדרך שבה הן מתנהלות מבחינה פיננסית, בתוך התא המשפחתי. קוראים לזה כלכלת המשפחה וזה יכול לעשות הבדל מהותי במערכת היחסים שלכם עם כסף. לפני שאתם מבטלים, נשאבים לסטיגמות או חושבים ,לנו זה לא מתאים ולא יכול לעזור, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208625 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica