חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרקעות למכירה – עכשיו כדאי יותר מתמיד

מאת: קומג'טנדל"ן15/02/20111443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק הנדל"ן בישראל מצוי בפריחה. זו איננה מליצה, זו קביעה. ובכל יום שעובר מתרבות ההוכחות לנכונותה ותקפותה. סוחרי נדל"ן רבים מציעים מגרשים למכירה באזורים שונים בארץ, במחירים שלא היו יכולים לעלות על הדעת לפני שנים מספר. המחסור החמור בדירות למגורים כמו גם המחסור בקרקעות לבנייה באזורים שונים הביאו לעליית מחירים של מגרשים למכירה לא רק באזורים הצפופים אלא גם בפריפריה. למרות זאת, ניתן עדיין למצוא מגרשים למכירה באזורים שונים במחירים סבירים בהחלט. כל מה שצריך הוא לחפש היטב.

קרקעות למכירה

קרקעות למכירה מוצעות כיום לא רק על ידי אנשים פרטיים אלא גם על ידי גופים שונים או ישובים שונים, במטרה לנצל בצורה טובה ככל האפשר את הגאות הנוכחית במחירי הקרקע. לעיתים הקרקעות נמכרות כאשר לא ברור אם הן מיועדות לבנייה, או אם אמור לחול שינוי בייעודן של קרקעות למכירה על מנת שתוכלנה לשמש לבנייה למגורים. על מנת שלא ליפול קורבן להונאה או הטעייה או לפתח תקוות שווא שלא תתגשם, מומלץ לבדוק היטב את העובדות לפני שרוכשים קרקעות למכירה. בדיקה כזאת מומלץ לבצע אצל מומחים ולא להסתפק בלשאול את השכן ממול.

שטח למכירה

כשבאים לבחון אפשרות לרכישת שטח למכירה , צריך לקחת בחשבון לא רק את הייעוד שלו. שטח למכירה הוא גם חזון, וכדאי לדעת מה רוצים לעשות איתו, מה לבנות עליו ומה ניתן להרוויח. לעיתים מזומנות מתבצעת רכישת שטח למכירה שמאוחר יותר מתגלית כמקח טעות. השטח אכן מיועד לבנייה, וגם המיקום שלו טוב לכאורה. אבל מסיבות שונות הופך השטח לנטל על בעליו, אם משום שהמיזם שלשמו נרכש איננו הולם, או סתם משום שעל השטח נמצאים אנשים שלא ניתן לפנות אותם משם במהירות. שוב ושוב מומלץ להתייעץ במומחים לפני שמבצעים רכישת שטח למכירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומג'ט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קומג'ט

מאת: קומג'טצרכנות25/01/14971 צפיות
חת המשמעויות היותר מרכזיות של השימוש בדיו למדפסת, היא החיסכון בשימוש בדיו והבלאי המהיר של המדפסת, בייחוד זו של מדפסת הדיו. מדפסות הדיו הולכות ונעלמות מהעולם אך חובבי טכנולוגיות הדיו יכולים לקבל מענה יעיל יותר גם למדפסות הדיו. דיו למדפסת, אינו חייב להיות אלמנט בזבזני כאשר בוחרים בטכניקות היעילות. המדפסות הבסיסיות של ראשי הדיו הולכות ומתפוגגות, וכעת, ניתן למצוא פתרונות ואפשרויות יעילות יותר לצרכים האישיים שלכם הכלכליים והמעשיים כאחד.

מאת: קומג'טקניות 29/09/131005 צפיות
בשלוש שנים האחרונות החלו יצרני המדפסות לשווק מדפסות משולבות ואף רגילות בעלי 4 ראשי דיו ויותר (עד 8 ראשי דיו) המניע האמיתי.. שבדבר לחלק את ראשי דיו בצורה שכול ראש דיו אחרי על צבע ספציפי ולגרום ללקוח לרוץ ולקנות כל ראש דיו בנפרד וכך להגדיל את הצריכה מיכיוון שבמידה ונגמר צבע מסויים המדפסת לא נותת ללקוח להדפיס וכך הוא מחוייב ללכת לחנות ולקנות או להזמין באינטרנט כפי שרבים מלקוחות קומגט עושים כיום כאשר נגמר להם ראש דיו.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים28/09/13886 צפיות
מדפסת יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, בעיקר אם אנו מעוניינים להביא את המסר או המידע שלנו לידי אנשים רבים. באמצעות רכישות חכמות ומושכלות של מוצרים נלווים למדפסות, ניתן להדפיס ללא הפסקה כמעט ללא כל קושי.

מאת: קומג'טקניות 28/09/13834 צפיות
עם השנים המדפסות רק הלכו והשתכללו ועם השנים גם המחירים שלהן ירדו פלאים, כיום מדובר על מוצר הכרח בכל בית. גם הצרכנים הביתיים וגם הצרכנים העסקיים נדרשים להדפיס לא מעט מסמכים

מאת: קומג'טצרכנות28/09/13870 צפיות
מי שעובד עם מחשבים וסביבה משרדית יודע שללא דיו למדפסת לא ניתן שום מדפסת. לכן על מנת שמהדפסת שלנו תעבוד בצורה הטובה ביותר אנו חייבים שתמיד יהיה לה דיו למדפסת או טונר תלוי באיזה סוג מדפסת מדובר. ועדיף גם שהטונר או הדיו יהיו מקוריים ושל אותו סוג מדפסת אחרת המדפסת לא תעבוד.

מאת: קומג'טקניות 16/08/131006 צפיות
לרובינו יש מדפסת, לפחות אחת בבית. אנו עושים בשנים האחרונות שימוש רב במדפסות, בין אם מדובר על מדפסת לייזר או בין אם מדובר על מדפסת הזרקת דיו, מדפיסים מסמכים שהוקלדו בוורד, או מדפיסים תצלומים, או כל דבר אחר.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים16/08/131019 צפיות
כשקונים מדפסת חדשה, חובה לבדוק איזה דיו למדפסת הוא המתאים לה ביותר. מדוע טונרים למדפסות לייזר יקרים יותר מראשי דיו למדפסת. מהן הסיבות שכדאי לקנות דיו חלופי למדפסת.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica