חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ דירה, לא חייבים ביוקר

מאת: אורישיפוצים17/02/20111079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

שיפוץ דירה שכורה הוא אפשרי וגם רצוי

אנשים רבים ששוכרים דירה, מגיעים לדירה השכורה בתחושה שאין טעם לבצע פרויקט של שיפוץ דירה בדירה השכורה משום שזוהי בעצם דירה זמנית שלהם ולא דירה שנמצאת בבעלות מלאה שלהם ולכן הם לא מוכנים להשקיע בפרויקט של שיפוץ הדירה השכורה , ולבזבז על שיפוצים.

אולם כדאי לדעת  שפרויקט של שיפוץ דירה שכורה לא חייב להיות פרויקט שעלותו מגיעה לסכומי  עתק, ולא חייבים להשקיע עשרות אלפי שקלים לשם שיפוץ דירה שכורה, אפשר לבצע גם שיפוצים לדירה שכורה שהוא יהיה שיפוץ בהיבט הקוסמטי והאסטטי של הדירה ולא יכלול בתוכו עבודות שיפוץ אינטנסיביות כמו החלפת מרצפות או החלפת צנרת.

שיפוץ דירה כזה יגרום לדיירים שמתגוררים בדירה השכורה לחוש שהם גרים בבית שכיף לגור בו ונעים לגור בו, והוא אפילו מותאם לטעם העיצובי שלהם.

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכל מי ששוקל את האפשרות של שיפוץ דירה שכורה ואינו מעוניין לגור בדירה שכורה מיושנת וחיוורת.

  • שימוש במשטחי פרקט  שיחליפו את הרצפה הקיימת שאינה מוצאת חן בעינכם או שהיא פשוט כבר מיושנת ומוזנחת ונראית לא טוב. אפשר גם להיעזר בשטיחים שיסתירו את החלקים השונים של הרצפה שבהם יש כתמי לכלוך או אריחים שברים או פגומים.
  • שימוש באלמנטים עיצוביים שונים שיעניקו מראה חדש לדירה השכורה – האלמנטים העיצוביים הדקורטיביים יכולים להיות שונים החל מקרניז שיסתיר את הסדק הקיים בתקרה, וכלה במחיצת גבס שעלותה נמוכה ושתאפשר לכם ליצור חלוקה מחודשת של חלל הדירה השכורה .
  • שימוש בוילונות, תמונות , צביעה אמנותית על הקירות  הם דוגמאות למלבושים שונים שאפשר להלביש על קירות הבית וכך להעניק לבית מראה עיצובי חדש ורענן שלא היה קיים קודם לכן .

כל אלו הם דוגמאות לעבודות שיפוץ דירה שיכולות לשנות את המראה הקוסמטי של הבית ואת האווירה האסטטית הקיימת בבית , גם אם הבית נשאר בית ישן בן 50 שנה, שהקירות שלו מתקלפים והמרצפות שלו פגומות והצנרת שלו חלודה, כאשר הכל נעטף במראה דקורטיבי עיצובי ומרשים אי אפשר לדעת מהם הפגמים המסתתרים מאחור.

לכן אל תוותרו על שיפוץ דירה שכורה ופשוט תפעילו את הדמיון שלכם ועצבו לעצמכם את הדירה שבה הייתם חולמים לגור.

 



תגיות המאמר: שיפוצים, שיפוץ דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161785 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161664 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161371 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161916 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163889 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161681 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232676 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223325 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212886 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211355 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica