חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכנולוגית HD בטלוויזיה – קולנוע בסלון הביתי

מאת: יונתן נווהטלוויזיה17/02/20111304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם חשבתם שסרטים באיכות גבוהה רואים רק בקולנוע, אם חשבתם שטלוויזיות מתקדמות עולות הון עתק שלא תוכלו להרשות לעצמכם, אם חשבתם שטכנולוגיית התצוגה בטלוויזיה אינן מתקדמות מספיק, זה הזמן שלכם להכיר את טכנולוגיית HD, ששדרגה את איכות הצפייה הטלוויזיונית של מיליארדי צופים ברחבי העולם והגיעה סוף סוף גם לישראל. מבקשים להבין יותר לעומק מהו HD וכיצד הוא עשוי לשדרג גם את חווית הצפייה שלכם ? בבקשה, אנו ערוכים להסביר.

מהי טכנולוגיית HD ?

טכנולוגיית HD היא טכנולוגיה ברמת שידור גבוהה, המרעננת ומשדרגת שני פרמטרים מרכזיים הקובעים את איכות השידור - כמות הפיקסלים  המוצגת על המסך (שלעיתים נקראת גם רזולוציה) וקצב הרענון של המסך.

ככל שמסך הטלוויזיה מציג פיקסלים בצפיפות רבה יותר, כך איכות התמונה גבוהה יותר, לפיכך בשידורי HD כמות הפיקסלים היא המקסימאלית האפשרית ביותר כיום. כך גם לגבי קצב רענון התמונה - בשידורי HD קצב הרענון גבוה במיוחד, מה שמאפשר לשידור להראות "זורם" יותר ובאיכות גבוהה יותר (לא תבינו עד שלא תראו את ההבדלים שבין שידורי HD ושידורים שאינם HD ). באמצעות טכנולוגיית HD ניתן לראות שידורים באיכות גבוהה גם על מסכים גדולים מאוד (עד מאות אינצ'ים).

כיצד נראים אם כן סרטים HD ?

אם חשבתם פעם שכדי לראות סרט באיכות מצוינת תצטרכו להטריח את עצמכם לקולנוע ולשלם סכומים גבוהים על כרטיס + פופקורן + קולה + חניה + בייביסיטר, הרי שבאמצעות טכנולוגיית סרטים HD תוכלו ליהנות מאותה איכות קולנועית על מסך הטלוויזיה שלכם. טכנולוגיית ה HD ממקסמת את איכות התמונה, מאפשרת לראות כל פרט בחדות והופכת את חוויית הצפייה בסרטים בבית למשהו אחר לגמרי.

מה מאפיין את ממיר ה HD של חברת Yes?

חברת יס הייתה החברה הראשונה להציג שידורי HD בישראל. על מנת ליהנות משידורים אלה יש לרכוש מחברת Yes את ממיר ה HD המיוחד, המעלה את איכות שידורי הטלוויזיה לרמה גבוהה יותר באופן משמעותי. גם לוח השידורים של ממיר HD נראה אחרת מלוח השידורים הרגיל, כך שבאפשרותו למקסם גם את חוויית השלטוט (זפזופ בעברית) בין הערוצים.

אם תרצו לשלב את יכולות ה HD של Yes עם טכנולוגיית היס מקס, הרי שתוכלו לרכוש ממיר Yes Max HD המשלב בין השניים ולמעשה מהווה את הממיר המתקדם ביותר בישראל כיום.

מעוניינים לצפות בשידורי HD ? האם עדיפה לכם פלאזמה או LCD ?

אם אתם מעוניינים לחוות את החוויה הטלוויזיונית במיטבה וליהנות משידורי HD , הרי שאתם בוודאי מתלבטים האם להעדיף רכישת מסך פלאסמה או LCD ומי מהם יעניק חוויית צפייה איכותית יותר. להלן הפרמטרים המאפשרים להבדיל בין המסכים השונים :

  1. ניגודיות התמונה. מסכי LCD בהירים יותר, ולפיכךשידורי HD בהם יפיקו אור פחות בוהק (גם בזכות תאורת ה LED האחורית).  עם זאת, בזכות הצבעים הכהים של הפלאסמהישנה בדרך כלל איכות צפייה יותר של סרטים HD , מה שיאפשר לצופים אווירה קולנועיתומעניינת. בשורה התחתונה - לשני המסכים ניגודיות מצוינת, שניהם יתנו איכותתמונת HD איכותית, אולם לפלאזמה ישנו יתרון קל.
  2. אם אתם מתעתדים לרכוש LCD עבור שידורי HD , דעו כי זווית הצפייהעלולה לפגוע באיכות התמונה, זאת בזכות תאורת הLED האחורית. טלוויזיותפלזמה מציגות איכות HD גבוהה יותר מכל זווית, כך שבתחום זה יתרונן מובהק.
  3. בעבר נחשבו מסכי ה LCD למאריכי חיים יותר, מהשהפך אותם לעדיפים. עם זאת, מסכי הפלאזמה החדשים הם חזקים ומאריכי חיים לאפחות, כך של LCD אין כל יתרון משמעותי עוד בתחום זה.

מסכי הפלאזמה נמוכים בכ-30% ממחיריהם של מסכי LCD בגודל דומה, כאשר מדובר על אותו היצרן. עם זאת, יש לדעת כי מחירי ה LCD ירדו מאוד בתקופה האחרונה וסביר כי מחיריהם ימשיכו לרדת.

 



תגיות המאמר: HD, יס, yes, סרטים HD


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131449 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126131 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121014 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121000 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128229 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121293 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121223 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191535 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152341 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143362 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143328 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143052 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143588 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144023 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica