חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהפכת הסרטים באיכות HD

מאת: יונתן נווהטלוויזיה17/02/20111199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא אוהב שינויים טכנולוגיים? מי לא נפעם מהשינויים המתרחשים בתחום מסכי הטלוויזיה, נרגש אל מול האיכות המשתפרת תדירות ואל מול טכנולוגיות מובילות דוגמת HD? אין ספק, כי טכנולוגיית ה HD שינתה בצורה משמעותית את האופן בו אנו רואים טלוויזיה ואת הציפיות שלנו מהמסך הגדול (זה שבבית כמובן), עד כי ישנם המשווים את מהפכת סרטים HD לשינוי שעברנו בעת שינוי אופן הצפייה בטלוויזיה משחור-לבן לצבעוני.

הקרנת סרטים HD בישראל דרך חברת יס וחברת הכבלים

מהפכת הHD עושה את צעדיה הראשונים בארץ ואחוז החדירה עדיין נמוך יחסית. נכון - תפוצתם של ממירי HD עולה בהתמדה, אולם רבים עדיין ממתינים לראות איזה תוכן יהפוך בדיוק להיות HD בטרם יקבלו החלטה.

האפשרות לצפות במגוון סרטים HD דרך חברות הלוויין והכבלים עומדת לשנות את השוק בצורה משמעותית. חוויית הצפייה של סרטים HD שונה מהותית מצפייה בכל סרט "רגיל", והניסיון מראה כי מי שנחשף אל סרטים HD לא יוכל לחזור אחורה. היחס בין רוחב התמונה וגובהה (16:9) מספק לצופי סרטים HD את התחושה הקולנועית הנהדרת, וזו מועצמת בזכות איכות הסאונד המועברת כחלק מהטכנולוגיה. אם פעם נדרשנו לצאת לקולנוע על מנת ליהנות מאיכות וסאונד, אין ספק כי כיום הקולנוע הוא זה שמגיע אלינו הביתה, ולנו נותר רק להתרווח אחורה ולהתמכר להרגשה.

מה נדרש על מנת לצפות במגוון סרטים HD ?

אם ברצונכם לצפות באחד מתוך מגוון סרטים HD תידרשו לממיר HD מתאים. כשמו כן הוא, מאפשר הממיר לראות סרטים HD המשודרים בטכנולוגיה המתקדמת. חיבור של ממיר HD לטלוויזיה המתאימה להקרנת שידורי HD תאפשר כמובן למקסם את החוויה (שאם לא כן, לא תחושו בהבדל).

הממיר של חברת Yes  לדוגמא, מאפשר צפייה בכל סרט HD שתבחרו תוך יישום כל עקרונות הצפייה ברזולוציה מיטבית. בזכות ממיר ה HD של יס תמצאו כי חוויית הסרטים שלכם מגיעה למקסימום האפשרי, כי אתם זוכים לראות את הסרט באיכות מצוינת, וכי למעשה אין כל הבדל בין צפייה בכל סרט HD בסלון הביתי ובין הקולנוע.

שירות סרטים HD של Yes זמין הן במסגרת לוח השידורים הרגיל והן בשידורי Yes VOD. במסגרת שירות הVOD של Yes מוצעת תוכנית DVDBox , המאפשרת הזמנה בתשלום של מגוון סרטים HD , כאשר כל 10 דקות מתחיל למעשה סרט HD חדש באחד מערוצי ה VOD.

מונדיאל ברזולוציה גבוהה ? הצופים מעדיפים סרטים HD

לקראת המונדיאל האחרון הציעו גם Yes וגם חברת הכבלים למנוייהן את האפשרות לצפות במשדרים בטכנולוגיית HD, או אז נבדקה ההיענות של מנויי החברות. התוצאות ? רבים נרשמו לשירות והבטיחו לעצמם מונדיאל באיכות שאין דומה לה, אולם לתפוצה רבה יותר זכו דווקא סרטים HD ותכנים אחרים המשודרים בטכנולוגיה זו, בעיקר בחברת יס. המשמעות היא, כי בסופו של דבר, הגורמים המניעים את מהפכת ה HD  הם תכנים בעלי ערך המאפשרים חוויית צפייה וכאלה בדיוק הם סרטים HD .

מהפכת סרטים HD משפיעה כמובן גם על ייצור המכשירים התומכים בטכנולוגיה זו

ההשפעה הכלכלית של הטכנולוגיה על כוחות הייצור היא עצומה, כך שגם החברות המייצרות מסכים מתאימות אותם כמובן להקרנת סרטים HD. המשמעות היא כי כמעט כל מסכי הצפייה המיוצרים כיום תומכים בטכנולוגיית HD ואלה נמכרים כלחמניות טריות. למסכים אלה נלוות מערכות סאונד מתקדמות שמטרתן להעצים את חוויית הצפייה של סרטים HD , כך שכל שרשרת הייצור של מוצרי הטכנולוגיה תומכים למעשה באפשרות להעניק חוויה בלתי נשכחת לצופים הביתיים.

 



תגיות המאמר: HD, יס, yes, סרטים HD, סרט HD


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131449 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126131 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121014 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121000 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128228 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121293 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121223 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191534 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152341 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143362 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143327 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143052 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143588 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144023 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica