חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדרות חדשות ב- 2011 – זה הזמן לפנות את היומן !

מאת: יונתן נווהטלוויזיה17/02/20112672 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחזיות מראות כי בשנת 2011 תמשוך הטלוויזיה קהל גדול יותר מאי פעם. על פי הערכות, הרי שבשנת 2011 תהיה עליה של 140 מיליארד שעות שידור בהשוואה למספרן ב-2010 וכי 40 מיליון צופים חדשים יצטרפו אל חבריהם המכורים. אין ספק, כי גם בשנת 2011 תשמור הטלוויזיה על מעמדה כמדיום פרסומי מוביל, מה שבולט במיוחד על רקע הירידה בהכנסות מפרסומות בעיתונות ובצורות מדיה אחרות.

על אף התפוצה הגוברת של תוכן בהזמנה עדיין מעדיפים צופים רבים את לוח השידורים

משנה לשנה עולה תפוצתם של מכשירים המאפשרים הזמנת תוכן (בדגש על טכנולוגיית ה VOD שלאחרונה הצטרפה אליה גם חברת יס ), אולם מחקרים מראים כי צופים רבים עדיין מעדיפים את לוח השידורים על פני הזמנת תכנים. העדפת לוח השידורים מאפיינת בעיקר את המבוגרים יותר, הנחשבים איטיים יותר באימוץ טכנולוגיות חדשות, אולם גם הצעירים מעדיפים לעיתים את לוח השידורים על פני שידורי הVOD לסוגיהם.

סדרות חדשות ב-2011 - לפניכם רשימה חלקית

אם אתם כוססים ציפורניים לקראת רשימת סדרות חדשות שיצוצו במהלך 2011, זה הזמן להכין את השלט. להלן כמה מהסדרות המובילות שיופיעו השנה על המרקע למנויי Yes :

  1. את רשימת סדרות חדשותשל שנת 2011 פותחת בסערה "אימפריית הפשע", סדרת הדגל של HBO מבית היוצר של מרטיןסקורסזה. סדרה זו מציגה את לידתו של עולם הפשע המאורגן באטלנטיק סיטי של שנותהעשרים. מיד כשעלתה אל לוח השידורים בארה"ב זכתה הסדרה להצלחה מסחררת וסוףסוף היא מגיעה גם אלינו, לערוצי הדרמה של יס .
  2. מובילת רשימת סדרותחדשות שיופיעו בשנת 2011 במסגרת לוח שידורים של Yes מצויה הסדרה The Walkingdead,המציגה עולם הנשלט בידי זומבים (מבוססת על סדרת קומיקס מצליחה בשם זה).
  3. אחוזת ווילד, סדרה חדשהמבית היוצר של "משפחה בהפרעה". מדובר בקומדיה רומנטית קלילה המתארתאת חייו של ביליונר אנוכי, שבטוח שהעולם כולו נועד לשרת רק אותו ואינו מחוברבמאומה לחיים שמחוץ לחייו השופעים.
  4. עוד קומדיה קלילההמגיעה אל לוחהשידורים של יס היא "Episodes" בכיכובו של מאט לבלאנק (ג'ואי מחברים), סדרההעוסקת בתעשיית הטלוויזיה.
  5. קאמלוט, סדרה רבתמשתתפים ומרשימה במיוחד אודות אבירי השולחן העגול והמכשף מרלין.
  6. הערוץ החדש של Yes, ערוץ המדע הבדיונייציג מספר סדרות חדשות המיועדות לחובבי הז'אנר, ביניהן "האירוע",הסובבת תיאוריית קונספירציה מהעבר, "קפריקה", שהיא דרמת מד"בהקודמת ל"בטלסטאר גלקטיקה" מבחינת האירועים המתרחשים בה וכן סדרותחדשות נוספות .

ומיהן סדרות החוזרות אל לוח השידורים לעונה נוספת ? להלן רשימה חלקית (מאוד !)

  1. ברשימת סדרות חדשות החוזרותלסיבוב נוסף מצויה כמובן הסדרה Glee החוזרת בעונה שנייה, מוסיקלית ומרתקת. שוב נזכהלראות על לוח השידורים שלנו את השחקנים המובילים, את אושיות הבידור המובילותבארה"ב ושוב נשחיז את האוזניים לקראת עונג צרוף וסוחף.
  2. האנטומיה של גריי תגיעגם היא לעונה נוספת ותחזור אל לוח השידורים כרוח סערה. בנוסף אליה תחזור אללוח השידורים גם האחות הקטנה - הסדרה "מרפאה פרטית".
  3. סדרה נוספת החוזרת אללוח השידורים של יס - קוגר טאון, שם נפגוש שוב את קורטני קוקס הזכורה לנצחמהסדרה "חברים", כשאליה תחבור ג'ניפר אניסטון - חברתה רייצ'ל מאותההסדרה.

"מחשבות פליליות" חוזרת למרקעים של Yes אל העונה השישית, ושוב נחשף אל מקרי הפשע המתועבים ביותר דרך עיניהם של סוכני FBI, המנסים להיכנס אל ראשם של מבצעי פשעים אלה על מנת לפענח אותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131452 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126133 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121016 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121004 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128232 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121295 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121227 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191537 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152343 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143363 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143336 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143055 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143591 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144025 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica