חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
תכשיטי גברים
   
 

גברים ותכשיטים

מאת: מיזה תכשיטיםתכשיטים18/02/20111128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר,עניין הטיפוח וההשקעה בהופעה החיצונית היה שמור לנשים בלבד ואילו גבריםשהיו גנדרנים מדי, הושמו ללעג והשמצה. עם השנים והתקדמות המודרניזציה, גםגברים גילו את הכיף וההנאה של 'להיראות טוב' והחלו להשקיע בפרטי הופעהחיצונית שונים כגון בגדים, תסרוקות אך גם תכשיטים.

כבר במאה ה- 19 תכשיטים לגברהחלו להיות פופולאריים ומעבר לטבעות נישואים גברים החלו לחבב באופן מיוחדמאוד שעוני כיס. שעונים אלו היו מתוצרת של מותגים שונים, פעלו באמצעות קפיץבדרך כלל והגברים היו מתפארים בדיוק שלהם. שעונים אלו, מלבד היותם חפצינוי, העידו על הסטאטוס הכלכלי של בעליהם. שעונים מתוצרת של מותג נחשב העידועל מצב כלכלי אמיד וישנם שעונים שאף הועברו מאב לבן בשושלת המשפחתית.תמונות של נשות הגברים וילדיהם הוצבו מאחורי סוגר השעון ולכן תכשיטים אלה סימלו גם מצב משפחתי.

כיום, תכשיטים לגבר הם בעיקר חפצי נוי ויופי ואינם מוגבלים רק לשעונים אלא גם צמידים,שרשראות, טבעות וכו' כאשר תכשיט הגברים הנפוץ ביותר הוא כמובן טבעתהנישואין. תכשיטי הגברים עדיין יכולים להעיד על סטאטוס כלכלי ונדיר שתכשיטכלשהו עובר מאב לבנו, חוץ ממורשות משפחתיות ייחודיות (לא נפוץ בארץ).

בשונה מבחירת תכשיטים עבור אישה, בחירת תכשיטים לגבר ע"י הגברים היא יותר אימפולסיבית ומושפעת מהסביבה. בעוד אישה מסוגלתלהתלבט בחנות התכשיטים בין תכשיט זה או אחר במשך זמן רב, הרי גברים יושפעובקלות רבה יותר ממחמאות בת זוגם או המוכרת ועדיין ירגישו מסופקים מתכשיטםגם כאשר יגיעו הביתה.

בדומהלתכשיטים אשר עוצבו עבור נשים, גם על גברים לבחור את תכשיטם בקפידה הןמבחינת העיצוב והן מבחינת החומר ממנו עשוי התכשיט. גברים נוטים לעסוק יותרבחישובי עלות-תועלת וגם במקרה של בחירת תכשיט, זהו המקום לעשות זאת. חשובלהתעכב בחנות התכשיטים בשאלות כגון משקל התכשיט, דרגת הניקיון שלו והחומרממנו הוא עשוי ולהשוות נתונים אלו למחיר התכשיט.

חשוב להתאים את סוג התכשיט ומיקומו על הגוף לפעילות היום יומית של הגבר כך שיהיה שמיש ברוב שעות היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אם אתם מחפשים תכשיטים מעוצבים במגוון סגנונות וצורות, היכנסו כעת לקטלוג של מיזה תכשיטים באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מגוון של שרשראות, צמידים ושאר אביזרי אופנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיזה תכשיטים

מאת: מיזה תכשיטיםאופנה19/02/11986 צפיות
אתם וודאי חושבים שאין הרבה מה לדעת על תחום התכשיטים. אתם בטח גם חושבים שאת המעט שיש לדעת, אתם וודאי יודעים. אז זהו, תשכחו כל מה שידעתם, או שחשבתם לפחות שידעתם, על התחום המרתק הזה, שכבר אלפי שנים מושך מיליוני בני אדם. כי אם חשבתם שתכשיט מהווה קישוט, הבעת אהבה, סמל ליופי, עושר וחיצוניות, תרשו לנו לספר לכם משהו נוסף.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222676 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204978 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205050 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204895 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica