חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות אספרסו - טיפים לקנייה נבונה

מאת: אירית גולן קפה19/02/20111298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש קניות שאנו עורכים באופן שוטף, אך ישנן קניות שנערכות אחת לכמה שנים ולרוב מדובר בהוצאה גדולה יותר מאשר לחם וחלב. קניות מהסוג השני צריכות להיערך באופן מושכל כאשר הצעד הראשון לקנייה נבונה הוא ניסוח השאלות הנכונות, הצעד השני הוא איסוף מידע. במאמר זה ננסה לסייע לכם לבחור מבין מכונות אספרסו שונות.

צעד ראשון

לפני שנגשים לרכוש מכונות אספרסו חישבו היטב מה הצרכים שלכם? שאלו שאלות כמו: כמה אנשים אמורים להשתמש במכונה? יש הבדל משמעותי בין מכונת אספרסו לשימוש משפחתי לבין מכונות אספרסו לבית עסק.  כאשר בוחרים מכונות אספרסו למשרד גדול כדאי לברר האם בדרך כלל יש שעות עומס שבהן עובדים רבים מכינים קפה כמו הפסקות  משותפות. אחד הדברים שכדאי לברר לגבי המכונות במקרה כזה הוא כמה כוסות הן מכינות בשעה?

שאלה נוספת שחשוב לשאול היא היכן תניחו את מכונת הקפה? כדאי שתמדדו היטב את האזור שבו אתם מתכננים להניח את המכונה. כדאי שתדעו שההמלצה היא להשאיר מרחב של כ- 5 ס"מ סביב המכונה, ובערך 8 ס"מ בין המכונה למדף שמעליו.

שאלה חשובה לא פחות מתייחסת למומחיות שלכם ולזמן שאתם מוכנים להשקיע בהכנת אספרסו איכותי. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מכונות אספרסו: ידנית, אשר מתאימה בעיקר למקצוענים היודעים מהי עוצמת הדחיסה הנכונה והמינון של הקפה הטחון. בנוסף, זמן ההכנה בהתאם למכונה מכאנית הוא ארוך יותר; מכונת אספרסו חצי אוטומטיות המיועדות למי שמעוניין לשלוט בחלק מהתהליך ובהכנת קפה מהר יותר; מכונת אספרסו אוטומטית, המתאימות למי שמעוניין בקפה איכותי במהירות ומבלי מאמץ רב, שכן כל שצריך לעשות זה לתכנת את המכונה בהתאם בפעם הראשונה. המכונות האוטומטיות החדשות יותר כל כך יקלו עליכם, עד שהן אפילו ינקו את עצמן.

צעד שני

לאחר ששאלתם את השאלות הנכונות ובתקווה שגם מצאתם את התשובות הנכונות, תהיו מוכנים לצעד הבא והוא לברר מה יש לשוק להציע. בעידן האינטרנט יש מידע רב הזמין בלחיצת כפתור. מומלץ מאוד להיכנס לאתרים שונים כמו האתר של עלית קפה אשר יספק לכם מידע אמין ומקיף בנוגע לסוגי מכונות אספרסו. באתר מסוג זה תמצאו מפרטים של סוגים שונים של מכונות אספרסו שיספקו מענה הולם לרבות מהשאלות שלכם.

כדאי גם שתקראו מעט על החברות המייצרות מכונות אספרסו. נוכל כבר עכשיו לומר כי מומלץ לקנות מכונות אספרסו של חברות איכותיות ואמינות דוגמת חברת - Bianchi האיטלקית או חברת Douwe Egberts  ההולנדית המובילות בתחום מכונות האספרסו. מומלץ לבדוק גם אילו חברות יעניקו לכם את האחריות והשירות הטובים ביותר.

לסיכום, קניה של מכונות אספרסו, כמו קניות אחרות, צריכה להיעשות לאחר מחשבה ואיסוף מידע, רק כך תוכל להבטיח שלא תקנה חתול בשק בגלל מילים יפות של מוכר ממולח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהבת קפה על הבוקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירית גולן

מאת: אירית גולן קפה26/03/111368 צפיות
אנחנו אוהבים את המשקה השחור הזה, בצורותיו השונות, אשר מלווה את האנושות מזה אלפי שנים. קפה הוא מצד אחד משקה יום יומי המסמל פעמים רבות פשטות, אך מהצד השני בו יש משהו מסתורי, עמוק המחביא בתוכו סיפורים רבים שנראה כי הם מערבבים מציאות בדמיון. במאמר זה נביא לפניכם מעט מסיפורי הקפה.

מאת: אירית גולן קפה25/03/111370 צפיות
שתיית אספרסו מפעילה את חוש הטעם, הריח, הראייה, השמיעה והמישוש, בעזרת חלק מחושים אלה תוכלו גם לבחון את איכות האספרסו, כל הפרטים במאמר

מאת: אירית גולן קפה24/03/111259 צפיות
קפה הוא הרבה יותר משקה, יש לקפה מקום משמעותי בתרבות ההיסטורית ובתרבות של העת המודרנית, כל הפרטים במאמר

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146290 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147326 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148328 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138307 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138225 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131806 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica