חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת צחוק בישראל

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/20111265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין הרבה דברים משותפים לרופאים ונהגי מוניות. גם לא לגברים ונשים. בטח לא לאוהדי מכבי והפועל. אבל משהו אחד בכל זאת יש. כולם יגידו לכם שאין יותר מצוין בעולם הזה מקצת צחוק.

סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

זרם היוגה נפוצה ונחלה הצלחה רבה. כאשר לפני קצת יותר מ6 שנים חדרה גם לארץ הקודש שלנו, ומאז ניתן להבחין (ולשמוע) מועדוני סדנאות צחוק במקומות שונים בישראל.

במציאות, יוגה צחוק היא קבוצה של אנשים שפוצחת בצחוק שאינו מפסיק ונשמע למרחקים, ממושך ומשחרר, לא כתוצאה מבדיחה שמישהו סיפר או דגדוג של חברי הקבוצה, אלא ככה סתם, כמתן דרור לרפלקס הצחוק.

התוכנית מאחורי שיטת היוגה צחוק הינה לשחרר את רפלקס הצחוק לא כתוצאה מהמוח (השתעשעות) אלא בדרך פיזית. פעולה זאת בעצם גורמת לנו לפתוח בצחוק מתגלגל ללא שליטה. הדבר המרכזי ביותר הוא הסחף של כל חברי הקבוצה. כשחמש מאוד צוחקים ביחד, הדבר מזכיר לכדור שלג שלעולם לא ניתן לעצור את הידרדרותו המהירה במדרון.

ההשלכה שנמצאה בסקירה של מספר אנשים שקיימו באופן תכוף את השיטה המצליחה יוגה צחוק הייתה מדהימה. ניתן היה לראות שהאנשים שהשתתפו בניסויים הללו הפכו לחייכנים יותר, קלילים יותר, נחמדים יותר לסביבתם, אמיצים יותר, נחושים יתר וחדים יותר. והכול בזכות הצחוק. כיום, שיטת יוגה צחוק מזוהה כסוג יוגה להפגת דברים כגון: לחץ דם, הפגת מתחים ועוד. ישנם רופאים שונים הממליצים על קיום היוגה לאנשים הסובלים מטחורים, שלפוחית שתן / רחם צונח, מחלות לב, תחילת היריון ועוד.

חשוב לדעת – שיטת יוגה צחוק לא דומה לקונוטציה שרצה במוחכם כשאתם שומעים את המילה יוגה. אין מדובר בקבוצה קטנה של אנשים שיושבים בישיבה מזרחית לבושים בגדים לבנים ושומעים את השקט שמסביב. המשמעות של "יוגה" היא איחוד, ואיזה איחוד גדול יותר מזה של אנשים רבים שיושבים ביחד וצוחקים ביחד?

נכון לימים אלו תוכלו למצוא במחוץ לישראל כ-5000 מועדונים המציעים סדנאות יוגה צחוק המציעים לכל אחד לבוא ופשוט לצחוק בלי משהו מיוחד. אז אם גם לכם מתחשק לצחוק על העולם וליהנות מההנאה הבלתי מוסברת שהוא גורם לגוף שלנו, הצטרפו גם אתם לקבוצת יוגה צחוק הקרובה לביתכם. אתם תצאו מזה רק מרווחים.

 



תגיות המאמר: צחוק, סדנת צחוק, לצחוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111109 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/111268 צפיות
רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/111324 צפיות
תעשיית בגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה יש מחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידס באירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשוב בחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה, יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמו גדולים.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111458 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאופנה20/02/111344 צפיות
המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111252 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאת: SEOguyפילאטיס15/02/111328 צפיות
שיטת פילאטיס הינה סדרה של התעמלות, אשר הוקמה על ידי Joseph Hubertus Pilates, השיטה מגדילה את יכולת הריכוז, ההבנה, נשיפה סדירה ורציפה,עמידה והתמדה. פילאטיס הינה אחת משיטות האימון הפופולאריות ביום יום ביותר כיום בישראל ובעולם כולו למשל דנמרק, מרכזים מפעילים שיעורים שונים של סוגי פילאטיס שונים הנערכים על ידי מקצוענים בתחום. מכון וינגייט למרות זאת פתח הכשרה מיוחדת עבור מורי פילאטיס , אשר מקבלים הכשרה מטעם המכללה של וינגייט בנתניה.

מאמרים נוספים בנושא אימון לרוחניות

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica