חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קנייה של ביגוד לילדים

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/20111320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האםידעתם שחיפוש של צירוף המילים בגדים לילד נותן יותר מ 1000 תוצאות בדפיזהב, ובין התוצאות ניתן למצוא חנויות ביגוד לילדים, מעצבים רבים שכל עולמםהינו ילדים ועוד. כל ההשקעה של אותם מעצבים היא בבגדים עד מידה 14 .

תעשייתבגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה ישמחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידסבאירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשובבחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה,יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמוגדולים .

אז אם ההיצע כל כך גדול איפה כדאי להתחיל כאשר מחפשים ביגוד לילדים ?

בשונהמתעשיית בגדי תינוקות בענף זה צריך לשים לב למספר גורמים חשובים, מה הילדרוצה, מה מידת האיכות של הבגד וכמה הוא עולה. לא בטעות הזכרנו כמאפייןחשוב גם את הרצון של הילד, שכן זהו גיל שבו כמו שכבר נאמר בתחילת המאמר,הילד מודע לרצונותיו בנוגע לבגדים ולאופנה העכשווית בקרב חבריו, בייחוד אםאנחנו מדברים על בנות, מכאן הצורך להקשיב לילד ולרצונותיו באשר לביגוד.

אצלילדים כמו גם מבוגרים, עלות הבגדים תלויה בסוג הרשת המפיצה ובמותג שמתנוססעל הבגד. כמה שהמותג יותר נחשב, קרוב יותר לליבם של הילדים, כך גם מחירועולה, בהתאם למתרחש בשוק של הגדולים.

מעצבים של בגדים לילדים

בדומהלשוק בגדי המבוגרים ההשוואה המתבקשת, יש עולם שלם של מעצבים מצליחים,חבורת אנשים בעלי כשרון עם גישה לילדים, שמתכוונים להישאר רק בתעשיית בגדיהילדים, הם סוללים בבטחה את מקומם האהוב אצל הזעטוטים. במקומות שוניםבאירופה ובצפון אמריקה ניתן להזמין מעצב שיתאים תלבושת לילד. פעם זה היהנהוג רק אצל עשירים, אך שנים שזה לא כך ואף לא נחשב ליקר במיוחד, אפשרלמצוא פריטי לבוש שונים ומשונים בהכנה אישית לפי הזמנה .

מתי הכי טוב לקנות בגדים לילד?

כאןההשוואה המתבקשת היא לכיוון התינוקות. כדאי לבצע קנייה של פריטי לבוש כאשרהילד יחסית לעצמו לא שמן או רזה במיוחד, אחרת כשמשקלו ישתנה, הבגדים לאיהיו רלוונטים כלל. פרמטר נוסף הם המבצעים שמופיעים בסוף כל עונה, היותרסבלנים שבצרכנים יזכו לחסכון לא קטן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111106 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/111264 צפיות
רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111452 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאופנה20/02/111342 צפיות
המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/111262 צפיות
סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111251 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאת: SEOguyפילאטיס15/02/111327 צפיות
שיטת פילאטיס הינה סדרה של התעמלות, אשר הוקמה על ידי Joseph Hubertus Pilates, השיטה מגדילה את יכולת הריכוז, ההבנה, נשיפה סדירה ורציפה,עמידה והתמדה. פילאטיס הינה אחת משיטות האימון הפופולאריות ביום יום ביותר כיום בישראל ובעולם כולו למשל דנמרק, מרכזים מפעילים שיעורים שונים של סוגי פילאטיס שונים הנערכים על ידי מקצוענים בתחום. מכון וינגייט למרות זאת פתח הכשרה מיוחדת עבור מורי פילאטיס , אשר מקבלים הכשרה מטעם המכללה של וינגייט בנתניה.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204623 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161944 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163957 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147549 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147675 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica