חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כדאי לבדוק בעת קניית בגדים לתינוק

מאת: SEOguyאופנה20/02/20111343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

יציאה לחנות בגדים לתינוקות עלולה לבלבל מעט. המבחר גדול ועלול להטעות והמידות הם ככה שלא הכרתן עד עכשיו - לפי גילו של התינוק. על מנת לעבור את הרכישה בשלום מומלץ מאוד בטרם היציאה לחנות לערוך אל החנות למוצרי תינוקות רשימה מסודרת שתקיף בתוכה את כל בגדי הבייסיק שהתינוק/ת החדש/ה שלכם צריך: כל הדברים שיעטפו אותו החל מרגליות ועד כובע. לאחר שקניתם והפצצתם את סל הקניות בבגדי לבוש אלה, תתפנו לכל בגדי האופנה החמודים שפשוט לא ניתן לעמוד בפניהם...

מבצעי אביב,סתיו,קיץ וחורף בחנויות לתינוקות

חנויות בגדים לתינוק מלאות במבצעים שלא ניתן לעמוד בפניהם. זכרו שקניה לשנה הבאה או לטווח ארוך יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, אך חשוב לבצע את הקנייה בצורה שנונה. עליכן לחשב מה תהיה עונת השנה (אביב, סתיו, חורף, קיץ) ומה יהיה גיל התינוק/ת בפרק הזמן שיהיה צורך להיכנס לבגד שהינכן מחזיקות. אתן חייבות להסכים שלא רצוי לרכוש מעיל המתאים לגיל ששה חודשים כשבחוץ קיץ חם ביותר ותינוקכן כבר חוגג שלושה חודשים, אפילו אם המעיל זול ביותר.

הכי הכי חשוב זה הנוחות

"בשביל יופי צריך לסבול" אבל רק מגיל כלשהו... כעת כדאי להעניק לתינוקכן את הנוחות המרבית. חפשו בגדים רכים עשויים בד אורגני וחי, ותבחרו בגדי לבוש עם מעט מאוד תוויות בולטות ומגרדות. בגדים לתינוקות רבים מיוצרים נכון ליום זה עם הדגשה על נוחות, ולכן פשוט נותרת המשימה הקלה של לבחור מתוך המגוון המפואר.

מחשבה על העתיד

ליולדות הטריות מוקדם מדי לחשוב על לידה נוספת, אבל בכל זאת נציין שגם אם התינוק הקטן בחטף יגדל והבגדים היקרים שבידיכן ירד (לטמיון) או אולי דווקא יעלה (אל הבוידעם), חשוב להשקיע בבגד לתינוק איכותי שיוכל לענג גם את התינוק/ת שיבוא בעתיד.

שתהיה קנייה נעימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111109 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/111268 צפיות
רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/111324 צפיות
תעשיית בגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה יש מחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידס באירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשוב בחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה, יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמו גדולים.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111458 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/111265 צפיות
סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111252 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאת: SEOguyפילאטיס15/02/111327 צפיות
שיטת פילאטיס הינה סדרה של התעמלות, אשר הוקמה על ידי Joseph Hubertus Pilates, השיטה מגדילה את יכולת הריכוז, ההבנה, נשיפה סדירה ורציפה,עמידה והתמדה. פילאטיס הינה אחת משיטות האימון הפופולאריות ביום יום ביותר כיום בישראל ובעולם כולו למשל דנמרק, מרכזים מפעילים שיעורים שונים של סוגי פילאטיס שונים הנערכים על ידי מקצוענים בתחום. מכון וינגייט למרות זאת פתח הכשרה מיוחדת עבור מורי פילאטיס , אשר מקבלים הכשרה מטעם המכללה של וינגייט בנתניה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222807 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195518 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica