חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות למתנות ליולדת ומתי לתת אותם

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/20111267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

בימינו ישנם רעיונות רבים של מתנות ליולדת, אך מביניהם ישנם 3 סוגים עיקריים שיכולים להעניק כיף גדול ליולדת הטרייה. לאמא הטרייה, העולם התמלא צבע, האושר הכרוך בלידתו של תינוק הוא אושר עצום. כשאתה מתחיל להרהר על בחירת מתנה ליולדת, עליך לא לשכוח שהאפשרות העדיפה בדרך כלל היא לקנות מתנה שימושית ליולדת. אם תתמקד במתנה המועדפת על פני היולדת, היא תשמח יותר מהמתנה שתיתן לה לכבוד הלידה. היא תזכור לזמן רב את המתנה הזאת.

לא מעטים רוכשים בתור מתנה ליולדת אלבום לתמונות של התינוק או יומן כדי שיתאפשר ליולדת לתעד ולהנציח את כל הרגעים שמרגישים חובה לתעד. יחד עם זה, אם אתה יותר בכיוון של מתנה מיוחדת בתור מתנה ליולדת, רצוי כי תרכוש מתנות ליולדת שיהיו עימה הרבה זמן. מתנה שהיא תוכל לשמור אותה איתה ושתביא לה שימוש לאורך תקופה ארוכה.

תכשיטים הם כמובן החברים הטובים ביותר של כל אישה, והיולדת הטרייה תרגיש כמו מליון דולר במידה ותקבל תכשיטים כ מתנה ללידה. יש תכשיטים מסוג מיוחד אשר מתהדרים בעיצוב ייחודי, עיצוב זה מתמקד בקשר שבין האמא הטרייה לבין הזאטוט הפצפון. אפשר למצוא תכשיטים כאלו בשלל חנויות תכשיטים בישראל.

עוד מתנה שימושית במיוחד שהרבה נותנים אותה בתור מתנה ליולדת, הינה קורס לאחר לידה. קורס כזה הינו קורס הנערך בסניפי הדרכה מגוונים בכל המדינה. הקורס מתמקד במגוון נושאים, בתלות ביולדת שעבורה הנכם קונים את המתנה הזאת. מומלץ ביותר להשקיע מאמצים לפני בחירת הקורס המתאים ביותר. כמו כן, כדאי לא לרשום את היולדת בעצמכם לתאריכים מסוימים, אלא להעניק  "מתנה פתוחה" כדי שהיא תחליט מה התאריך המתאים ביותר.

ללא ספק, תהליך ההחלטה על מתנות ליולדת הינו תהליך שלפעמים עלול להיות לא פשוט, אך בהחלט בסופו של דבר הינו תהליך מספק. מבט חטוף בפניה של היולדת הטרייה, עשוי לגרום נחת לקונה המתנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111107 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/111324 צפיות
תעשיית בגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה יש מחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידס באירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשוב בחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה, יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמו גדולים.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111457 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאופנה20/02/111343 צפיות
המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/111264 צפיות
סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111252 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאת: SEOguyפילאטיס15/02/111327 צפיות
שיטת פילאטיס הינה סדרה של התעמלות, אשר הוקמה על ידי Joseph Hubertus Pilates, השיטה מגדילה את יכולת הריכוז, ההבנה, נשיפה סדירה ורציפה,עמידה והתמדה. פילאטיס הינה אחת משיטות האימון הפופולאריות ביום יום ביותר כיום בישראל ובעולם כולו למשל דנמרק, מרכזים מפעילים שיעורים שונים של סוגי פילאטיס שונים הנערכים על ידי מקצוענים בתחום. מכון וינגייט למרות זאת פתח הכשרה מיוחדת עבור מורי פילאטיס , אשר מקבלים הכשרה מטעם המכללה של וינגייט בנתניה.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214424 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201469 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192033 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182407 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181622 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181578 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172297 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica