חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורכי דין בתחום האזרחי

מאת: יניב מעראזסדר דין אזרחי20/02/20111331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שני בעלי מקצוע חשובים ונדרשים בתחום המשפט האזרחי הינם עורך דין מקרקעין וגם עורך דין הוצאה לפועל:

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל מטפל בבעלי חוב או בנושים המעוניינים לממש זכויותיהם אל מול החוק.

בכל מקרה, גם אם הלקוח הוא נושה וגם אם הוא חייב, מומלץ לבחור עורך דין הוצאה לפועל המומחה בייצוג שני הצדדים – עניין זה מבטיח ניסיון הן מבחינת זכויות הנושה אך גם מבחינת מגבלות וזכויות בעל החוב.

עורך דין הוצאה לפועל המייצג בעל חוב, צריך ראשית להציג ללקוחו את מגבלות החוק החלות עליו: כך למשל, בעל חוב אינו מורשה לצאת מן הארץ, קיים לגביו איסור להשתמש בכרטיסי אשראי, וכמו כן קיים לגביו איסור לייסד תאגיד.

מנגד – ואף חשוב מכך – על עורך דין הוצאה לפועל לעשות ככל האפשר על מנת למצוא פתרונות למצה החייב ולהציג בפניו זכויות העומדות לצידו מבחינת החוק.

יש לזכור כי בסופו של דבר גם רשויות המדינה וההוצאה לפועל מעוניינות בחילוץ החייב ממצבו העגום מכיוון שאינן רוצות שייפלט למעגל העוני ויהפוך לנטל על החברה.

מסיבה זו על עורך דין הוצאה לפועל להציג בפני החייב פתרונות כמו איחוד תיקים וצו הפטר שמטרתם להקל על מצבו ולהביא בסופו של דבר למחיקת חובותיו.

עורך דין מקרקעין

תפקידיו של עורך דין מקרקעין רבים הם ומתבטאים בעיקר ברכישות וחוזים של עסקאות נדל"ן:

עורך דין מקרקעין עשוי לייצג לקוחותיו ברכישת דירות יד ראשונה ושנייה. כמו מטפל עורך דין מקרקעין בהסכמי שכירות, בעוד עורך דין מקרקעין יכול לייצג את הצד המשכיר או את הצד השוכר.

עוד תפקיד חשוב של עורך דין מקרקעין הוא לייעץ ללקוחותיו בעניין מיסים הקשורים לדיני מקרקעין: מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה.

בעניין מס שבח עשוי עורך דין מקרקעין לייעץ לגבי קבלת פטור. פטור ממס שבח בא לידי ביטוי במכירת דירת מגורים וזאת בתנאי שזו התקבלה בירושה.

עורך דין מקרקעין יכול לתת גם ייעוץ מס בנושא מס רכישה המוטל אמנם על כל הקונים דירת מגורים אך עשויות להיות בו הקלות לגביהן תקבלו הסבר של עורך דין מקרקעין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

בלס - ארונות הזזה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב מעראז

מאת: יניב מעראזעסקים - כללי29/03/111241 צפיות
חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול. במקרה זה ניתן להתקשר עם החברה על מנת שאותה מעטפה תימסר עוד באותו יום או למחרת ליעדה. חשיבותה של חברת שליחויות ניכרת גם כאשר מדובר במטען כבד יותר מאשר ..

מאת: יניב מעראזניקיון13/03/11979 צפיות
שירות חשוב מאין כמוהו בבתים פרטיים ובדירות הוא שירות של עוזרות בית . שירות זה מהווה עזרה חשובה במיוחד לאנשים ומשפחות שזמנן קצר או שיש להם מגבלה פיזית ..

מאת: יניב מעראזריהוט 20/02/111109 צפיות
כאשר בוחרים מערכות ישיבה יש לחשוב ברצינות על הקניה ולאו דווקא להציב את השיקול הכספי במקום הראשון שכן, מערכות ישיבה הינה קנייה הנעשית פעם בכמה שנים ושנית – מדובר במוצר יומיומי המשמש אותנו כל העת ולכן עליו להיות איכותי ועמיד...

מאת: יניב מעראזאבטחת הבית20/02/111148 צפיות
רוב מערכות אזעקה מורכבות משני רכיבים עיקריים – לוח הבקרה, ולוח המקשים. הבקרה הינה בקרה מרחוק ובאמצעות לוח המקשים ניתן לתכנת את המערכת לפי רצון יושבי הבית. באופן זה ...

מאת: יניב מעראזמס הכנסה20/02/111927 צפיות
כחלק מתקנות ביטוח לאומי נקבעו גם כללים בעניין פטור ממס הכנסה: פטור ממס הכנסה מגיע לאוכלוסיות שונות אשר בגלל מצב גופני ובריאותי לקוי זכאיות להחזר מס ממס הכנסה. באוכלוסיות אלו נכללים ...

מאת: יניב מעראזהפרעות קשב וריכוז20/02/111213 צפיות
אבחון פסיכודידקטי בוחן שני היבטים של קשיי למידה – האחד – אבחון פסיכולוגי והשני – אבחון דידקטי. החלק של האבחון הדידקטי בתחום אבחון פסיכודידקטי בוחן יכולות...

מאת: יניב מעראזריהוט 20/02/111294 צפיות
ייחודו של וילון ונציאני לעומת וילונות אחרים הוא בעיקר במנגנון ההפעלה וגם בהיבט העיצוב: בעוד וילונות בד או פלסטיק נראים כיריעה אחת אחידה, וילון ונציאני דומה במראהו לתריס ועל כן מופרד לשלבים – העשויים להיות צרים או רחבים.

מאמרים נוספים בנושא סדר דין אזרחי

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןסדר דין אזרחי20/02/174313 צפיות
עו"ד נועם קוריס כותב מהם התנאים לאישור תביעה ייצוגית

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי21/10/161620 צפיות
Personal finances can cause stress and difficulty in your life. The following article contains advice to help you some great strategies for getting your personal finances.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי05/10/161911 צפיות
Saving money is never easy, especially when so many external parties try to get you to keep spending. The next few paragraphs are packed to the brim with money-saving tips in this article will show you some easy ways to save and spend wisely.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי22/09/152728 צפיות
The primary selling point of term life insurance is that it costs much less than traditional policy. Keep in mind that permanent life insurance serves as a financial asset that never expires, and can be used as something you could borrow against. Term policies, on the other hand, is only good for the amount of time you pay for.

מאת: איתמר כוכביסדר דין אזרחי17/08/152782 צפיות
תצהיר עדות ראשית הינו תצהיר המוגש לבית המשפט בהליך אזרחי כהוראה של השופט המהווה תחליף לעדות ראשית מטעם עד. כך שביום הדיון לא תתנהל חקירה ראשית מול העד, אלא חקירה נגדית וחקירה חוזרת בלבד.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152136 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי06/07/152132 צפיות
While being faced with the higher costs of a lawyer who specializes in the field you need may be overwhelming, the fact is that it will often cost you less in the end. The truth is that general practitioners will have to do lots more research than a specialist, resulting in less hourly fees.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica