חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוזרות בית – בחירה נכונה

מאת: יניב מעראזניקיון13/03/2011980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירות חשוב מאין כמוהו בבתים פרטיים ובדירות הוא שירות של  עוזרות בית . שירות זה מהווה עזרה חשובה במיוחד לאנשים ומשפחות שזמנן קצר או שיש להם מגבלה פיזית מסוימת ועל כן אין הם יכולים לנקות את בתיהם בכוחות עצמם.

כאשר בוחרים מנקה לבית חשוב להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, יש לבדוק כי מנקה לבית יודעת לנקות ביסודיות ומוכנה לנקות את כל חלקי הבית ואת רוב הריהוט והאביזרים שבו.

חשוב לשאול את מנקה לבית טרם תחילת העבודה כי היא מוכנה לנקות את כל הדברים הבסיסיים הדורשים ניקיון – כמו מרצפות, חדרי אמבטיה ושירותים, כלים סניטרים כמו אסלות, אמבטיות כיורים ואגניות. אולם חוץ מהניקיון הרגיל יש לוודא כי המנקה יכולה לנקות גם מקומות חשובים אחרים כמו חלונות ותריסים, ציוד במטבח כמו מקרר, תנור , כיריים, טוסטר אובן, מיקרוגל.

 

דברים חשובים נוספים הדורשים עוזרות בית הם משטחי המטבח כמו השיש והשולחן, וישנן עוזרות בית אשר מוכנות לנקות אריחים ואף להדיח כלים או להכניסם למדיח הכלים.

עניין חשוב נוסף הוא נושא האבק הנוטה להצטבר בעיקר מחוץ לריהוט ולמשטחי העץ. בנוסף, ניקיון האבק חשוב בשטיחים , מרבדים ושטיחונים הפזורים בכל חלקי הבית – בסלון, בחדרי המגורים, בחדרי האמבטיה ולעיתים גם בחדרי השירותים.

 

 חשוב לבדוק כי עוזרות בית מוכנות לבצע ניקיונות מיוחדים בעיקר לפני חגים כמו פסח וראש השנה. בתקופות אלו בשנה בעלי בתים רבים מבצעים ניקיון יסודי במיוחד של כל הכלים במטבח כולל סירים , מחבתות, מגשים,

 כוסות וצלחות רגילות וחגיגיות, סכינים, מזלגות, כפות וכפיות, וכלי הכנת מזון כמו פומפיות, קרש חיתוך, ועוד. חוץ מן הכלים מתבצע, במיוחד לקראת פסח, ניקיון יסודי בתוך כל הארונות, המגירות , השידות, המזנון שבסלון וכל מיני מקומות אחרים שבימים כתיקונם לא נהוג להגיע אליהם.

 

עניין נוסף שיש לוודא הוא מספר השעות השבועיות אשר עוזרות בית מוכנות לעבוד וכמובן – התשלום עבור שעת עבודה.

בגלל ההקפדה על העסקת עובדים ישראלים, במיוחד בעת האחרונה, יש לוודא העובד הינו בעל אישור העסקה. הטוב ביותר הוא להעסיק עובדים בעלי אזרחות ישראלית ובכך גם לעודד חזרה לשוק העבודה וגם להימנע ממבוכה במקרה שהעובד ייתפס על ידי משטרת ההגירה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

בלס - ארונות הזזה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב מעראז

מאת: יניב מעראזעסקים - כללי29/03/111243 צפיות
חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול. במקרה זה ניתן להתקשר עם החברה על מנת שאותה מעטפה תימסר עוד באותו יום או למחרת ליעדה. חשיבותה של חברת שליחויות ניכרת גם כאשר מדובר במטען כבד יותר מאשר ..

מאת: יניב מעראזריהוט 20/02/111110 צפיות
כאשר בוחרים מערכות ישיבה יש לחשוב ברצינות על הקניה ולאו דווקא להציב את השיקול הכספי במקום הראשון שכן, מערכות ישיבה הינה קנייה הנעשית פעם בכמה שנים ושנית – מדובר במוצר יומיומי המשמש אותנו כל העת ולכן עליו להיות איכותי ועמיד...

מאת: יניב מעראזאבטחת הבית20/02/111149 צפיות
רוב מערכות אזעקה מורכבות משני רכיבים עיקריים – לוח הבקרה, ולוח המקשים. הבקרה הינה בקרה מרחוק ובאמצעות לוח המקשים ניתן לתכנת את המערכת לפי רצון יושבי הבית. באופן זה ...

מאת: יניב מעראזמס הכנסה20/02/111927 צפיות
כחלק מתקנות ביטוח לאומי נקבעו גם כללים בעניין פטור ממס הכנסה: פטור ממס הכנסה מגיע לאוכלוסיות שונות אשר בגלל מצב גופני ובריאותי לקוי זכאיות להחזר מס ממס הכנסה. באוכלוסיות אלו נכללים ...

מאת: יניב מעראזסדר דין אזרחי20/02/111332 צפיות
עורך דין הוצאה לפועל מטפל בבעלי חוב או בנושים המעוניינים לממש זכויותיהם אל מול החוק. בכל מקרה, גם אם הלקוח הוא נושה...

מאת: יניב מעראזהפרעות קשב וריכוז20/02/111213 צפיות
אבחון פסיכודידקטי בוחן שני היבטים של קשיי למידה – האחד – אבחון פסיכולוגי והשני – אבחון דידקטי. החלק של האבחון הדידקטי בתחום אבחון פסיכודידקטי בוחן יכולות...

מאת: יניב מעראזריהוט 20/02/111297 צפיות
ייחודו של וילון ונציאני לעומת וילונות אחרים הוא בעיקר במנגנון ההפעלה וגם בהיבט העיצוב: בעוד וילונות בד או פלסטיק נראים כיריעה אחת אחידה, וילון ונציאני דומה במראהו לתריס ועל כן מופרד לשלבים – העשויים להיות צרים או רחבים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222942 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica