חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי פנים סוגדים לאחיות הררי

מאת: מיכאל פריצרכנות וקניות04/06/20091162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצבי פנים סוגדים לאחיות הררי

מקום גיסו חרירי, האחות הבכירה מבין השתיים העומדות בראש משרד אדריכלים מעצבי פנים Hariri & Hariri רכשה עבור משפחתה שתי דירות בפארק אווניו בניו יורק, בו מחירי הנדל"ן נוסקים לגבהים מסחררים. האדריכליות המוכשרות עד אין קץ, נטלו את הדירות השוכנות במגדל טיפוסי שנבנה בשנות השישים של המאה הקודמת, חיברו אותן יחדיו ויצרו שלם הגדול מסכום חלקיו.

פארק אווניו בניו יורק. השדרה המפורסמת מתחילה ביוניון סקוור, ברח' 14, וממשיכה צפונה עד רח' 132, עמוק בתוך טריטוריה שמרבית מעצבי פנים אינם מתקרבים אליה. חלקה של השדרה העובר לאורך סנטרל פארק, בעיקר בחלק הידוע

כ- Upper East Side הוא, אולי, הכתובת הנחשקת ביותר בעולם, ומקום מושבם של רבים מבעלי המאה בעיר. הבנין בו רכשו גיסו חרירי ובעלה את הדירות הסמוכות, הוא בנין קודר למדי, רציני וחמור סבר, וכך גם היה מצבן הפנימי של הדירות. שתי האחיות שינסו מותניהן, הותירו את המעטפת החיצונית וכמה קירות ונפטרו מכל היתר. במרכז הבית יצרו חלל מגורים גדול, קירותיו לבנים ורצפתו אבן אפרפרה, המכיל את המטבח, חדר מגורים ופינות ישיבה. לכאורה, די והותר ליצירת חלל מודרני מואר ונעים. לכאורה בלבד, כיוון שהאחיות חרירי לא הסתפקו בזה ושלפו את הדובדבן שבקצפת. הדובדבן, במקרה זה קרוי "מישורים מתקפלים" ( folding planes) מבנים פיסוליים המטפסים מהרצפה ומתפתלים לאורך התקרה, צבועים בגוון ירקרק ונראים כעץ מופשט, אשר בצילו יכולה לחסות המשפחה. שני המבנים יוצרים חללים מוגדרים בתוך חלל גדול, מגדירים את אזור האוכל ואזור המגורים, מבלי לחלק את החלל . גומחות קטנות ביחידות הירקרקות, צופו בעלי זהב, כמו הגומחות בהן מצוייה מערכת התאורה. הזהב הבוהק, מעניק חמימות וידידותיות לחלל הבהיר. אותם "מישורים מתקפלים" מפרידים בין האזורים השונים בחלל, ומחברים ביניהם. מה שנשמע על פניו כסתירה בקרב מעצבי פנים רבים, אך במקרה של האחיות חרירי סתירה זו היא אמת לאמיתה, האמת המקצועית שלהן. המטבח, נמצא מאחורי דלתות הזזה גדולות המאפשרות להסתירו בעת הצורך, ולהפריד אותו, אם רוצים, מחלל המגורים. כאשר חוברו שתי הדירות, נוצרה באופן טיבעי, צורת L החביבה מאוד על האחיות. בעוד שצלע אחת הוקדשה לחלל מגורים ציבורי, בצלע השניה מוקמו האזורים הפרטיים, חדרי השינה שמוקמו כולם לאורכו של מסדרון. חדר השינה הראשי בו ממוקמת גם פינת ישיבה מכיל במרכזו מיטה זוגית מינימליסטית ברוח ה"זן", ושטיחים עם דוגמאות של עיגולים מטליים מכסים את הרצפות בכל חדרי המגורים.

לחדר השינה הראשי צמוד חדר אמבטיה המחופה כולו בשיש "קאררה" אפור: רצפה, קירות, משטחים, כלים סניטריים: כולם משיש. חדר האמבטיה, למרות היותו חלל אחד, חולק לשניים שוב הצליחו האחיות לחבר והפריד בו זמנית: חלק אחד שלו וחלק אחד שלה, וכל אחד מהם מכיל את כל מה שאדם זקוק לו בחדר רחצה. גיסו חרירי, מודעת היטב למה שמצופה ממנה, בחרה לבית ריהוט הולם: ספה עם קווים מתעקלים בסגנון נוגוצ''''י, כיסאות של סארינן, שולחן קפה מסיבי של קתרין ממי, וחפצי אמנות עזי נוכחות וצבע הפזורים בטוב טעם בחלל הבהיר והופכים אותו למזמין וחמים. מתוך הבית הנפלא שעיצבו האחיות חרירי יוכל כל אדם יצירתי לשאוב השראה ולאמץ מרכיבים ההולמים את טעמו. הרעיון המבריק המגולם ב"מישורים המתקפלים" של האחיות, יכול להיות מיושם גם בדירה שגרתית בקרית אונו עם מעצבי פנים אלמנטריים.

 אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

 



תגיות המאמר: מעצבי פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פרי

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091716 צפיות
אביזרי אמבטיה האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה.

מאת: מיכאל פריאימון עסקי04/06/091325 צפיות
גן עדן וירטואלי לאדריכלים בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לתחום אדריכלים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב וכן באדריכלות.

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098360 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

מאת: מיכאל פרימסחר אלקטרוני04/06/091265 צפיות
בריכות שחייה חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה.

מאת: מיכאל פריעיצוב04/06/091316 צפיות
ג'קוזי ג'קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג'קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג'קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה.

מאת: מיכאל פריגינון04/06/091400 צפיות
דקים - עיצוב ותכנון החצר דקים הם משטחים העשויים מלוחות עץ דקים שבניהם מרווחים שמחוברים במחברים נסתרים או גלויים ומונחים מעל לתשתית מוגבהת בעלת מוקדי עיגון כמו בטון. המרווחים בין הלוחות מונעים עיוות מכוון שמדובר בחומר חי שמתפשט ומתכווץ בטמפרטורות משתנות. ההגבהה חשובה לצורכי ניקוז,ולהעברת צינורות אינסטלציה .

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091400 צפיות
חדרי אמבט חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231904 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20845 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201127 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164611 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica