חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למכירת רכב במהרה

מאת: אסףרכב22/02/20111586 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים למכירת רכב במהרה 

 בעת רכישת מכונית, בדרך כלל צריך למכור את הרכב הקיים נכון?  הנה כמה עצות נהדרות על איך להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב הנוכחי שלך. מרבית האנשים יהיו חייבים את הכסף של האוטו הנוכחי כדי לעבור לשלב קניית רכב, על כן, להלן מספר טיפים שיעשו את מכירת הרכב ליותר קלה ונינוחה.


 הצג את המכונית שלך בצורת הכי קורצת שניתן


 קביעת הערך של הרכב שלך


יש לעשות קצת מחקר כדי לקבוע את שווי הרכב.  ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כולל השוואה בין המודל של המכונית שלך  כולל הקילומטראז וכל פרט רלוונטי אחר למודעה דומה  במידה ויש. כיום בעידן האינטרנט יש אינספור אתרים המחשבים שווי רכב לפי המודל,השנתון או כל נתון אחר. בנוסף לכך, בפרסום המודעה בין אם זה בעיתון או באינטרנט, חשוב לציין כי אתם מוכרים את הרכב מתחת למחיר מחירון במידה וזה באמת כך. 

 1.הסר שריטות חיצוניות עם סמרטוט מיוחד מסיר שריטות.
 2.במידה והצמיגים שחוקים, חשוב לבצע את ההשקעה המינימלית של ולרכוש צמיגים חדשים.  למרות שבדרך כלל לא נרצה להיכנס להוצאות, צמיגים חדשים כורמים להיראות הרבה יותר טוב ומייד מושכים את העיין של הלקוח הפוטנציאלי.
 3.יש להיוועץ עם מומחה אף בתשלום בדבר פירוט יתרונות הרכב שלך על פני רכבים אחרים.  לדוגמא אם המנוע שלך הוא היתרון הגדול של הרכב שלך והוא למשל מנוע מיוחד שקנית,  הדבר יכול להוות יתרון על פני רכב מסוג זהה מאותו המודל. ככל שתפרט יותר  לגבי היתרונות המכניים של הרכב כך תגדיל את הרטרקטיביות של הרכב בעיני לקוחות פוטנציאלים.
 4.טרם פרסום מודעת מכירת רכב הכן תיק של כל הרשומות  של השירותים והתיקונים שנעשו לרכב בתקופה שהוא היה אצלך.רכב במצב טוב שבוצעו בו כל הטיפולים בזמן עשוי להרגיע את הקונה הפוטנציאלי. לעומת זאת , רכב שלא עבר את הטיפולים בזמן עלול להיחשב בעיני רוכש פוטנציאלי כקן צרעות שיש להתרחק ממנו. 

קחו בחשבון כי התהליך יכול לקחת זמן  


 קניית מכונית ומכירת רכב יכול לקחת זמן רב.  עבור חלק מן המוכרים הסבלנות משתלמת. אין זה משתלם למכור את המכונית שלכם לקונה פוטנציאלי רק כי אתם ממהרים להיפטר מהרכב הנוכחי. במקרה כזה בעת פגשית הקונה תשדר לחץ ןוהקונה יכול לנצל זאת להוריד את המחיר למחיר ריצפה. לכן עם מפרסמים מודעה בעיתון, התהליך עלול להארך יותר זמן כי אין תמונה. באינטרנט ניתן להוסיף תמונה ואף וידאו. כמו כן ניתן לפרט הרבה יותר פרטים ובכך לא רק להגדיל את הסיכויים למכור את הרכב על נקלה אלא בפרק זמן קצר.


 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162080 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי30/05/161315 צפיות
בעבר, טיולים לספארי באפריקה היו מנת חלקם של משוגעים לדבר או בעלי יכולת כלכלית. לא רבים היו מוכנים לטוס אל היבשת השחורה ולבלות מספר ימים בחברתם של חיות. היו מי שנבהלו מעצם הטיסה לאפריקה, אחרים לא התרשמו מהמחשבה שהם יבלו מספר ימים בקרב חיות, ויהיו גם את אלה שחלמו על כך אך לא היתה להם אפשרות כלכלית או אחרת לעשות את זה.

מאת: אסףטיולים בחו"ל30/05/161128 צפיות
חולמים על שבועיים של טיול מהחלומות? רוצים לקחת חופש עם בן או בת הזוג ועם הילדים ולשכוח מכל הצרות ותלאות היום? זה הזמן להזמין מקום בטיול מאורגן לתאילנד, המקום שמשכיח את כל הצרות שלכם ועוזר לכם להירגע. לפחות לשבועיים.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/04/161318 צפיות
אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר בסין הוא חצי אי מקאו, המקום המכונה "לאס וגאס של המזרח הרחוק". כל טיול מאורגן לסין כולל ביקור של לילה אחד לפחות באי, וכפי שנראה מיד, יש מספיק סיבות טובות לכך.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/161306 צפיות
אין הרבה מדינות באירופה שמציעות שתי ערים מרכזיות ותיירותיות בדמות ברצלונה ומדריד, ומצד שני שתי ערים כל כך שונות מבחינה תיירותית, חברתית ופוליטית. כידוע מדריד היא בירת ספרד, עיר יפהפה ומרהיבה ביופייה אך עיר שנחשבת למעונבת ורשמית, בעוד ברצלונה, בירת חבל קטלוניה אשר מעוניינת להתנתק מספרד, נחשבת לעיר בילויים, פתוחה, רעננה, אשר מושכת אליה צעירים רבים מכל העולם הן בשביל לטייל והן בשביל להתגורר בעיר.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16987 צפיות
מפלי איגואסו שוכנים לאורך 2.7 ק"מ של נהר האיגואסו, הם כוללים 275 מפילחם אשר גובהם מגיע למעלה מ-80 מטר והם מספקים למעל מ-6 מיליון קוב מים בשעה. מדובר במפלים שנמצאים בצומת הגבולות ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי. המפלים נחשבים לאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ולאחרונה הם נבחרו גם לאחד מפלאי הטבע שנעשו על ידי הטבע ולא על ידי אדם.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16970 צפיות
סין מאתגרת בשל היותה תרבות עתיקה, בת אלפי שנים. היא מונה יותר ממיליארד בני אדם, כחמישית מאוכלוסייתה העולם. 56 המיעוטים שבה צובעים אותה בגוונים אנושיים מרתקים.אתריה, האטרקציות שלה, מסעדותיה, אורחות החיים בה, הטכנולוגיה המפותחת ותנופת פיתוח מואצת, אדירת ממדים, כל אלה הופכים אותה למבוקשת ונחשקת על ידי תיירים מערביים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213849 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213977 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214159 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204627 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195593 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196287 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica