חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיאוריית הקשר, מי רצח את הנשיא אובמה....

מאת: אבי מאיודמוקרטיה ושלטון23/02/20111329 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילינוי , יום שישי בצהרים, נוב' שנת 2013 . ברקחוסיין אובמה הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון בהיסטוריה של ארה"ב וזוגתו מישל,נוסעים במכונית לינקולן פתוחה ומנופפים לקומץ האוהדים שמלווים אותו מהיוםבו  נבחר לראשונה לכהן בסנאט של אילינוי בשנת 1997 .

עכשיו שובנובמבר, הרהר הנשיא אובמה בינו לבין עצמו. זו כהונתי השנייה כנשיא, בכללנובמבר הוא חודש מכריע בקריירה שלי, כל מה שקרה לי קרה בחודש נובמבר.הבחירה לסנאט של אילינוי נוב' 1997, בחירות לסנאט של ארה"ב מטעם אילינוינובמבר 2004, בנובמבר 2009  נבחרתי לכהונה הראשונה כנשיא ארה"ב ועכשיו בנוב2013 נבחרתי שוב, אמנם על חודו של קול, אבל הקארמה של נובמבר שוב עבדהבשבילי.

ברק אובמה ניגב את מצחו מהזיעה שהחלה לעטוף אותו, הוא חייךאת חיוך מליון הדולר שלו והמשיל לנופף בידיו לשלום....אבל, בפנים הוא היהמתוח, מתוח מאד.

יועץ הנשיא המציא לידיו סקר שבדק את שביעות הרצוןמתפקוד הנשיא. התוצאות היו קשות, קשות מאד. מאז בחירתו הראשונה כנשיא,התדרדרה שביעות הרצון של מצביעיו מ – 69% ועד לשפל של קצת יותר מ – 28%בסקר האחרון.

גם בממשל , גם בקרב ארגון הביון האמריקני ה-CIA, הבולשת הפדרלית FBI, ובעיקר ובמוקדי הכוח הכלכלים , היה הנשיא מוקצה מחמת מיאוס.

בעקבות מדיניות הססנית וסדרה של החלטות אומללות, התערער מעמדה של ארה"ב כמעצמת העל של העולם לשפל שלא היה כמוהו.

מאזהנסיגה של חיילי ארה"ב מעיראק ואפגניסטן והנסיונות הפאתטיים של הנשיא לחזרעל פתחי מדינות ערב והעולם המוסלמי, החלו מדינות כמו סעודיה, ירדן, מדינותהמפרץ  וטורקיה, בשינוי הפרדיגמה שלהן  והתקרבו לאיראן שהפכה למנהיגתהעולם המוסלמי.

זה היה ציר רשע שראשיתו בים הכספי, עבור בעיראק, סוריה, ולבנון  ואחריתו בשערי אירופה.

הבחירותהאחרונות, בהם גבר בקושי על יריבו,  היו הראשונות מאז ומעולם בהם התנכרהיהדות ארה"ב למועמד הדמוקרטי, בשל יחסו העויין לישראל. יצרניות הנפט וכלתעשיות המטוסים והנשק התייצבו כאיש אחד לתמוך במסע הבחירות של מועמדיהמפלגה הרפובליקנית, והנשיא עמד מול שני בתי קונגרס לעומתיים.

אובמה ניגב את מצחו במטפחת, ופתאום שלוש יריות צלף פלחו את האויר, ראשו של הנשיא נשמט לאחור. היריה היתה מדוייקת הנשיא היה מת.

שוב קללת נובמבר פגעה בנשיאי ארה"ב בדיוק 50 שנה מאז רצח קנדי.

 



תגיות המאמר: קנדי, אובמה, ארהב, נשיא ארהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי מאיו, מנכ"ל קמא חברה לקידום אתרים בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי מאיו

מאת: אבי מאיוספרות23/02/111340 צפיות
יש רבים שאוהבים את שירתה של אפרת ירושלמי (שז=שם זמני) .... אני לא. יש המון אנשים שנושאים אליה עיניים כגיבורת הקהילה ההומו לסבית, בעיני זהותה המינית חשובה כקליפת השום (ואולי אף פחות) מחזה שכתבה ושראיתי לפני המון שנים בתיאטרון הסימטה או בעכו , לא הותיר עלי את רישומו.

מאת: אבי מאיוספרות23/02/111520 צפיות
יש משהן נפלא בגעגוע שווא לאוטנטיות של המרחב התרבותי העדתי האנדרדוגי בישראל. הדמויות השלמות והשבורות הללו שמהלכות עלינו קסם בדיבורן הישיר, בעילגות המדוייקת, בחומריות הטוטאלית של מעשיהן ובחוסר ההתיפיפות שבהן.

מאת: אבי מאיואומנות - כללי23/02/111201 צפיות
במופע נפלא של שירה ומוסיקה על ניו יורק (מדיטק, חולון) התפייט ניסים קלדרון (פרופ' ואיש ראוי צריך לומר) על קיסמה של ניו יורק בעיניו, שהיותם של כל דריה, שונים וזרים כל כך איש מרעהו, מעניקה להם שיוויון בתחושת הבית (שכן אם אין העיר הזו, באמת ביתו של איש מהם, הרי שהם שווים בזרותם ויחד עם זאת בהשתייכותם לעיר).

מאת: אבי מאיוזכויות הפרט23/02/111274 צפיות
"תוכניתו של שר החוץ אביגדור ליברמן לסייע לרצועת עזה להפוך ליישות עצמאית, נתקלה בחזית התנגדות פלסטינית מקיר לקיר. השלטון הפלסטיני הדו ראשי של פתח וחמאס שולל מכל וכל את ההצעה לגייס את האיחוד האירופי לבנות תחנת כוח לאספקת חשמל, תחנות להתפלת מי ים ומתקן לטיהור מי שפכים.

מאת: אבי מאיוליקויי למידה23/02/111301 צפיות
הקריטריון לאבחון ADHD על פי ה DSM IV (מהדורה מתוקנת) המפורסם על ידי האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית הוא שאחד מתוך התנאים הבאים מתקיים עבור האדם הנבדק

מאת: אבי מאיועסקי מזון23/02/112001 צפיות
עיתים נדירות , נדירות מידי לטעמי, אני נוטל את נפשי בכפי וכותב שיר הלל למסעדה בארץ. לעיתים מזומנות, בייחוד בארץ, אנו חשים את חוסר הרלוונטיות שלנו בשאיפה לחוויה גסטרונומית מרוממת נפש, ולכן נמלטים את מחוזות הקולינריה של אירופה,

מאת: אבי מאיולימודים קלאסיים23/02/118798 צפיות
הראשון בינואר הונהג לראשונה כתחילתה הרשמית של השנה עם כניסתו של לוח השנה היוליאני ברומא בשנת 45 לפנה"ס על פי הוראתו של יוליוס קיסר .סילבסטר זכה ששמו ייקשר ל-31 בדצמבר (היום האחרון בשנה), ככל הנראה ללא סיבה מיוחדת. היום הראשון של השנה מוקדש ליום ברית המילה של ישו.

מאמרים נוספים בנושא דמוקרטיה ושלטון

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון25/07/232516 צפיות
התהליך מחייב אותנו לעבור מספר שלבים עד לקבלת ההיתר. השלב הראשון הוא בדיקת מידע, שלב בו אנו בודקים מול המועצה המקומית האם בכלל קיימת אופציה לתוספת בניה מצד המועצה המקומית ואגף השיכון והבינוי.

מאת: אדיר בנימינידמוקרטיה ושלטון25/06/231552 צפיות
מידת ההשפעה של הרשתות החברתיות על אופן התנהלותם של נבחרי ציבור. אנחנו יודעים שהתופעה קיימת וגם ערים להשפעותיה. אך עד כמה שונה כיום הזירה הציבורית ביחס לעידן הקודם?

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון18/11/222518 צפיות
הרפורמה בתכנון, רישוי ובניה במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה קבעה לוחות זמנים לתהליכי רישוי שונים עבור רשות הרישוי ומכון הבקרה וזאת במטרה לקצר, לייעל ולפשט הליכי רישוי בניה. לצורך כך וכחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, בשנת 2016 הושקה מערכת רישוי זמין של מנהל התכנון המאפשרת הגשת בקשה להיתר בניה באופן מקוון. תהליך הוצאת היתר בניה לא אמור לארוך זמן רב לפי זמני המערכת, אך בפועל פרק הזמן מתארך כתוצאה מהתנהלות לקויה של הועדות ו/או של המבקש. במאמר זה נציג את פרקי הזמן המפורטים בחוק ואת פרקי הזמן המיושמים במציאות עד לקבלת היתר בניה. נציין שהזמן הממוצע היום לקבלת היתר בניה על פי לשכת האדריכלים הוא מעל שנתיים וחצי, הזמנים הרשומים מטה הם הזמנים של משרדים אשר מומחיותם היא הוצאת היתרי בניה. משרד קלינגר בנימין הינו המשרד היעיל ומהיר ביותר בקבלת היתרי בנייה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון31/12/201247 צפיות
משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בייעוץ ייצוג ועבודה מול גורמים מוניציפאלים הקשורים בהוצאת היתרי בניה, תכנון ערים וסביבה, מיסוי,רישוי עסקים,בקשות לשימוש חורג,שינוי יעוד,הכשרת חריגות בניה,ביטול צווי סגירה,הפסקת עבודה,צווי הריסה. בקשות לשינוי תב"ע ,היתרי בניה, אדריכלות, קידום בקשות ,זירוז הליכים בירוקרטים ,יעוץ סטטוטורי, הסדרים והסכמים עם הרשויות, שרותי הנדסה ופקוח על הבניה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון27/03/201410 צפיות
תיקון 116 לחוק התכנון והבניה מהווה מהפכה בחוק התכנון והבניה. הוא מחמיר מאד, מטיל צווי הריסה בסיטונות וקנסות של מאות אלפי שקלים, ומצמצם את סמכויות השופטים בבתי המשפט.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון11/01/201434 צפיות
מה הוא רישיון עסק? עסקים הפועלים בתחומים שונים נדרשים בהוצאת רישיון עסק – היתר מכוח חוק רישוי עסקים הניתן על ידי משרד הרישוי ברשות המקומית ומהווה אישור לפעילותו התקינה של העסק. הרישיון מעיד כי בעסק מסוים ננקטו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על בריאותו, ביטחונו, בטיחותו ואיכות חייו של הציבור. בהתאם, קבלת הרישיון מותנית בעמידה בכל התנאים שהציבו הרשויות, בהם סידורי כיבוי אש, תנאי תברואה נאותים, בטיחות מבנים ועוד. משרד הרישוי הוא גם זה שאחראי על אכיפת החוק ורשאי להטיל סנקציות על עסקים שאינם עומדים בתנאיו

מאת: אבי דוידידמוקרטיה ושלטון07/04/191517 צפיות
מדריך למתחילים אודות הגשת עתירות לבג"צ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica