חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כולם מאוהבים בכיבוש הישראלי.....

מאת: אבי מאיוזכויות הפרט23/02/20111276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"תוכניתו של שר החוץ אביגדור ליברמן לסייע לרצועת עזה להפוך ליישות עצמאית, נתקלה בחזית התנגדות פלסטינית מקיר לקיר.

השלטוןהפלסטיני הדו ראשי של פתח וחמאס שולל מכל וכל את ההצעה לגייס את האיחודהאירופי לבנות תחנת כוח לאספקת חשמל, תחנות להתפלת מי ים ומתקן לטיהור מישפכים.

זאת, כחלק מתוכנית כוללת שתנתק באופן מוחלט כלקשר לישראל, שמצדה תוותר על הפיקוח הימי של הסחורות הנכנסות לנמל עזהותסגור לחלוטין את הגבול עם רצועת עזה"

זהו קטע מתוך מאמרשל יהונתן דחוח-הלוי, חוקר בכיר ועמית במרכז הירושלמי לענייני ציבורומדינה ומנהל המחקר ב-Orient Research Group (רק אלוהים יודע מזה המרכזהירושלמי לענייני ציבור וכן הלאה)

הייתי מתעלם מהמאמר למעט מספר תובנות שאני כאיש שמאל חייב ביושר אינטלקטואלי להגיד....טעינו.

ממליץ מאד לקרוא המאמר.... והרבה יותר לקרוא את השיר של סיון בסקין הנפלאה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3921749,00.html

לתמונת גבר בתחתונים

חֲמִשָּׁה חַיָּלִים בַּחֲגוֹר מָלֵא.

קַתּוֹת שֶׁל רוֹבִים וְשַׁחַר עוֹלֶה.

קַתּוֹת שֶׁל רוֹבִים. - בּוֹאוּ, בָּנִים. -

בְּגַבּוֹ הַמְּרֻבָּע שֶׁל אִישׁ בְּתַחְתּוֹנִים.

הוּא רוֹצֵחַ. הוּא אוֹיֵב. הוּא רָצַח רַבִּים.

יֵשׁ לָנוּ שִׁרְיוֹן, כִּי הָיִינוּ צַבִּים

בָּאֶבוֹלוּצְיָה הַקּוֹדֶמֶת. - חֶלְזוֹנוֹת, אַצּוֹת. -

מוּטָב הָיָה לָנוּ לְגַדֵּל נוֹצוֹת.

(כַּרְבֹּלֶת - כְּבָר יֵשׁ! גַּרְגְּרִים - אוֹכְלִים!)

קַתּוֹת שֶׁל רוֹבִים, שָׁמַיִם תְּכֻלִּים.

אֲבָל הוּא - בַּתַּחְתּוֹנִים: אִישׁ לְלֹא עָבַר.

חָזֵהוּ שָׁקוּעַ וְנָטוּל שֵׂעָר,

אֲפִלּוּ מוּזָר: עֲרָבִי - חָלָק?

יֵשׁ לוֹ בֶּטֶן רוֹפֶסֶת, וְתַחְתָּיו - אָבָק.

זְרוֹעוֹת שֶׁל נְקֵבָה וְצִפָּרְנַיִם חַדּוֹת.

תַּחְתּוֹנָיו גְּדוֹלִים עָלָיו בִּשְׁתֵּי מִדּוֹת.

תַּרְנְגוֹל מָרוּט, הוּא יִסַּע בִּמְכוּלָה,

וּבִטְנוֹ הַפְּרִיכָה אֵינָהּ מְכִילָה

דָּבָר לְמַעֵט מֵעַיִם וּמִיץ.

לוּ הָיָה בּוֹ חָלָב, כְּבָר הָיָה מַחֲמִיץ.

כָּל קָרְבְּנוֹתָיו נִקְבְּרוּ וּבֻכּוּ.

אִם הָיוּ אִיִּים, הֵם מִזְּמַן שָׁקְעוּ.

אִם הָיוּ דְּבוֹרִים, הֵן עַכְשָׁו כִּנִּים.

כֵּן, בְּרֶגַע זֶה הוּא רַק אִישׁ בְּתַחְתּוֹנִים.

פאריז, 24 באוקטובר 2004.

מתוך הספר יצירה ווקאלית ליהודי, דג ומקהלה, אחוזת-בית, 2006

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי מאיו, מנכ"ל קמא חברה לקידום אתרים בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי מאיו

מאת: אבי מאיוספרות23/02/111341 צפיות
יש רבים שאוהבים את שירתה של אפרת ירושלמי (שז=שם זמני) .... אני לא. יש המון אנשים שנושאים אליה עיניים כגיבורת הקהילה ההומו לסבית, בעיני זהותה המינית חשובה כקליפת השום (ואולי אף פחות) מחזה שכתבה ושראיתי לפני המון שנים בתיאטרון הסימטה או בעכו , לא הותיר עלי את רישומו.

מאת: אבי מאיוספרות23/02/111521 צפיות
יש משהן נפלא בגעגוע שווא לאוטנטיות של המרחב התרבותי העדתי האנדרדוגי בישראל. הדמויות השלמות והשבורות הללו שמהלכות עלינו קסם בדיבורן הישיר, בעילגות המדוייקת, בחומריות הטוטאלית של מעשיהן ובחוסר ההתיפיפות שבהן.

מאת: אבי מאיואומנות - כללי23/02/111202 צפיות
במופע נפלא של שירה ומוסיקה על ניו יורק (מדיטק, חולון) התפייט ניסים קלדרון (פרופ' ואיש ראוי צריך לומר) על קיסמה של ניו יורק בעיניו, שהיותם של כל דריה, שונים וזרים כל כך איש מרעהו, מעניקה להם שיוויון בתחושת הבית (שכן אם אין העיר הזו, באמת ביתו של איש מהם, הרי שהם שווים בזרותם ויחד עם זאת בהשתייכותם לעיר).

מאת: אבי מאיודמוקרטיה ושלטון23/02/111332 צפיות
אילינוי , יום שישי בצהרים, נוב' שנת 2013 . ברק חוסיין אובמה הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון בהיסטוריה של ארה"ב וזוגתו מישל, נוסעים במכונית לינקולן פתוחה ומנופפים לקומץ האוהדים שמלווים אותו מהיום בו נבחר לראשונה לכהן בסנאט של אילינוי בשנת 1997 .

מאת: אבי מאיוליקויי למידה23/02/111302 צפיות
הקריטריון לאבחון ADHD על פי ה DSM IV (מהדורה מתוקנת) המפורסם על ידי האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית הוא שאחד מתוך התנאים הבאים מתקיים עבור האדם הנבדק

מאת: אבי מאיועסקי מזון23/02/112003 צפיות
עיתים נדירות , נדירות מידי לטעמי, אני נוטל את נפשי בכפי וכותב שיר הלל למסעדה בארץ. לעיתים מזומנות, בייחוד בארץ, אנו חשים את חוסר הרלוונטיות שלנו בשאיפה לחוויה גסטרונומית מרוממת נפש, ולכן נמלטים את מחוזות הקולינריה של אירופה,

מאת: אבי מאיולימודים קלאסיים23/02/118800 צפיות
הראשון בינואר הונהג לראשונה כתחילתה הרשמית של השנה עם כניסתו של לוח השנה היוליאני ברומא בשנת 45 לפנה"ס על פי הוראתו של יוליוס קיסר .סילבסטר זכה ששמו ייקשר ל-31 בדצמבר (היום האחרון בשנה), ככל הנראה ללא סיבה מיוחדת. היום הראשון של השנה מוקדש ליום ברית המילה של ישו.

מאמרים נוספים בנושא זכויות הפרט

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט16/10/222301 צפיות
צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית, אך גם תוך מקצועיות ומומחיות, כי אין פה זמן לטעויות. למשרד בנימין קלינגר נסיון רב בביטול צווי הריסה בכל הארץ! מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה). על מנת להוציא צו הריסה מנהלי כאמור צריך שיתקיימו התנאיםבהמשך:

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/08/221501 צפיות
עם כניסתו של תיקון 116 לחוק התכנון והבניה הרבה יותר קשה לבטל צווי הריסה מנהליים. במקרים רבים לאחר שהצו הודבק בכניסה לנכס פונה בעל הנכס לעורך דין לייעוץ. עו"ד מנוסה יפנה את הלקוח או יפנה בעצמו ליועץ תכנוני בכיר שיכין חוות דעת מומחים שתוגש כתמיכה לבקשה לבת המשפט המוסמך לעקוב או ביטול צו ההריסה המנהלי. השופט רואה לפניו את תצהיר מפקח הבנייה המתאר את הבניה ללא היתר ומצד השני מאוד חשוב שתהייה בידו גם חוות דעת מומחים שתשקף את המצב בשטח ותתיחס לבניה החדשה ככל וקיימת. משרד בנימין קלינגר הינו הכתובת לעניין זה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/01/221567 צפיות
הוצאת צו הריסה מנהלי היא אחת הסמכויות החזקות ביותר שיש לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. המשמעות הקשה של הצו היא הריסת מבנים ללא הליך שיפוטי שמברר לעומק את טענות הצד שזכויותיו נפגעות, ולכן השימוש בסמכות זו צריך להיות זהיר ולאחר הפעלת שיקול דעת רציני בלבד!

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט11/10/211563 צפיות
צו ההריסה לבנייה לא חוקית בוטל מדובר במבני מגורים שנבנו ללא היתר • השופטת כתבה כי היא מודעת לכך שההחלטה עשויה לאפשר בפועל את המשך הבנייה ההחלטה, ניתן להניח, עשויה לעורר ביקורת באשר לתוצאותיה ולהשלכותיה האפשריות בשטח – וגם לכך התייחסה השופטת: "אינני מתעלמת מן העובדה כי מדובר בבנייה בלתי חוקית שלא קיים לגביה 'אופק תכנוני' שיאפשר את אישורה ולפיכך דינה, ככל הנראה להיהרס. אינני מתעלמת גם מן העובדה כי השארת הבנייה שבוצעה בכפוף לצו ההפסקה המינהלי בלבד עלולה לאפשר את המשך הבנייה ודורשת הקצאת משאבים משמעותיים לאכיפת צו ההפסקה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט28/06/211429 צפיות
באמצע בדיקות הבטיחות: כיצד קרס המגדל בפלורידה? לצד מרוץ נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים בעיירה סרפסייד שליד מיאמי, בארה"ב תוהים כיצד מגדל בן 12 קומות קרס לפתע פתאום באישון לילה. העבודות על הגג, האדמה שתועדה שוקעת בצילומי לוויין והקרבה לאוקיינוס: אלו ההשערות שהועלו על ידי המומחים. מושל פלורידה הבטיח חקירה מהירה: "נביא תשובות" כן לצערנו זה קרה היום ובנינים קורסים. רצוי בבנינים ישנים ו/או כאלו הנמצאים בסיכון לבצע בדיקת יציבות.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט20/02/211056 צפיות
בשל המצב הכלכלי הקשה, רבים חוזרים כעת לגור עם ההורים ומפצלים את דירת המגורים. פיצול דירה ללא היתר מעלה את החשש כי העירייה או הרשות המקומית תוציא נגד המפצל צו הריסה, אשר יוריד הכול לטמיון. מה עושים בסיטואציה כזאת, ואיך אפשר להתמודד עמה?

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט24/10/201498 צפיות
תיקון 101 לחוק התכנון והבניה, הידוע בכינויו "חוק הפרגולות","פטור מהיתר" או "רפורמת הפרגולות" (החוק עצמו מצורף כאן), מציע הרבה יותר סמכויות לוועדות המקומיות והמרחביות, ובמקביל מאפשר לא מעט הקלות או פטור למי שרוצה להוסיף בחצר ביתו ו/או בעסק אלמנטים כגון דק, מסלעה, מחסן, פרגולה, גדר, סככת כניסה, סככת חניה וכד'. החוק גם קובע הליך מקוצר לסגירת מרפסת, תוספת ממ"ד ועוד. שימו לב שבמקרים מסוימים יש פטור מלא מהיתר ודיווח, ובמקרים מסוים יש אמנם פטור, אך עדיין חובה לדווח באמצעות טופס על ההקמה של העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica